Visning av honnrposter for ubertass
Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 7
  • 16  Generelt / Loggbok Online / Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119 18. mars 2010, 09:30
    Nei, takk Smiley Konstantinovs lurte også på om jeg var gift. Hoho.
    Hadde gifta meg med Konstantinovs på stedet.
    Honnr gitt av : Evis, 18. mars 2010, 09:32
    17  Generelt / Loggbok Online / Sv: Madcow - Nytt år og nye skader. 17. januar 2010, 20:33
    Er det eit marsvin du bruker som trekkdyr ?
    Honnr gitt av : Mummelmann, 17. januar 2010, 21:59
    18  Generelt / Loggbok Online / Sv: Madcow - Nytt år og nye skader. 17. januar 2010, 20:33
    Er det eit marsvin du bruker som trekkdyr ?
    Honnr gitt av : Biffboy, 17. januar 2010, 21:38
    19  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Supert pakketilbud! 12. juli 2009, 23:35
    Sier litt om kor masse dere blir ripped off til vanlig..
    Honnr gitt av : NK, 29. august 2009, 14:28
    20  Bilder / Bilder av Diverse / Sv: Ny med trening 17. april 2009, 02:07

    Det er jo åpenbart Fred Koch sin "Bred rygg ved hjelp av vitenskap"-artikkel i praksis.
    Honnr gitt av : Pans, 20. juli 2009, 03:23
    21  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Joachim (Kaliber gym) til Sandefjord 2009? nye bilder side 4!! 07. januar 2009, 16:51
    Ber til gud ?
    Honnr gitt av : Teletubbi104, 04. juli 2009, 18:01
    22  Helse & Velvære / Sex og Samliv / Sv: Hårete kropper 18. mars 2009, 13:15
    Bensin og lighter !
    Honnr gitt av : Oda, 28. mai 2009, 15:23
    23  Generelt / Loggbok Online / Sv: Espen Bøs Aune, Veien mot NSM 22-23.Mai 22. mai 2009, 13:27
    THERE WILL BE BLOOD Grin Grin Grin

    Ikkje usannsynlig ! 2 dårlige knær og ein totalvraka legg.   rofl
    Honnr gitt av : Mummelmann, 22. mai 2009, 20:02
    24  Generelt / Loggbok Online / Sv: Espen Bøs Aune, Veien mot NSM 22-23.Mai 22. mai 2009, 11:50
    Madcow må nesten stille med ein gammel avrivning når Skog stiller med eksisterende og fersk avrivning.
    Honnr gitt av : Mummelmann, 22. mai 2009, 12:03
    25  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Noen her som har resultater å vise til? 28. april 2009, 13:26
    Det er litt egotripp for de som svarer med sine resultater da, men eg gjør det nevertheless !
    Tripping today Wink Mmmmm ego.. <3

    Mine resultater:
    http://www.myrevolution.no/Tjenester/3/

    Gjort med diett og trening (NOSHIT!)
    Hyra Børge som PT jula 2007, etter å ha trent RYP i 2 måender. (Før bildet er 1 av 4 som blei sendt til Børge for å evaluere form og fasong)
    Fekk satt opp diettplan basert på periodisk faste og treningsprogram for å svi litt spekk, som blei praktisert i så og si heile fjor. Enkelte pauser innimellom med meir styrkeretta perioder.
    Ved jul 2008 gikk eg over til Health and Fitness Concept-kosthold og har praktisert det fram til i dag.
    Vekta har vert stabil, men styrken har økt og fettprosent har sunket veldig siste 4 måneder.
    Trener Myo-reps og har gjort det i ca 6 måneder no. Står mykje om det på MyRevolution sine heimesider, samt her på treningsforum gjennom artikler.
    Honnr gitt av : Pans, 18. mai 2009, 16:10
    26  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Noen her som har resultater å vise til? 28. april 2009, 13:26
    Det er litt egotripp for de som svarer med sine resultater da, men eg gjør det nevertheless !
    Tripping today Wink Mmmmm ego.. <3

    Mine resultater:
    http://www.myrevolution.no/Tjenester/3/

    Gjort med diett og trening (NOSHIT!)
    Hyra Børge som PT jula 2007, etter å ha trent RYP i 2 måender. (Før bildet er 1 av 4 som blei sendt til Børge for å evaluere form og fasong)
    Fekk satt opp diettplan basert på periodisk faste og treningsprogram for å svi litt spekk, som blei praktisert i så og si heile fjor. Enkelte pauser innimellom med meir styrkeretta perioder.
    Ved jul 2008 gikk eg over til Health and Fitness Concept-kosthold og har praktisert det fram til i dag.
    Vekta har vert stabil, men styrken har økt og fettprosent har sunket veldig siste 4 måneder.
    Trener Myo-reps og har gjort det i ca 6 måneder no. Står mykje om det på MyRevolution sine heimesider, samt her på treningsforum gjennom artikler.
    Honnr gitt av : kakemann, 02. mai 2009, 17:11
    27  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Noen her som har resultater å vise til? 28. april 2009, 13:26
    Det er litt egotripp for de som svarer med sine resultater da, men eg gjør det nevertheless !
    Tripping today Wink Mmmmm ego.. <3

    Mine resultater:
    http://www.myrevolution.no/Tjenester/3/

    Gjort med diett og trening (NOSHIT!)
    Hyra Børge som PT jula 2007, etter å ha trent RYP i 2 måender. (Før bildet er 1 av 4 som blei sendt til Børge for å evaluere form og fasong)
    Fekk satt opp diettplan basert på periodisk faste og treningsprogram for å svi litt spekk, som blei praktisert i så og si heile fjor. Enkelte pauser innimellom med meir styrkeretta perioder.
    Ved jul 2008 gikk eg over til Health and Fitness Concept-kosthold og har praktisert det fram til i dag.
    Vekta har vert stabil, men styrken har økt og fettprosent har sunket veldig siste 4 måneder.
    Trener Myo-reps og har gjort det i ca 6 måneder no. Står mykje om det på MyRevolution sine heimesider, samt her på treningsforum gjennom artikler.
    Honnr gitt av : chandie, 28. april 2009, 13:54
    28  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Noen her som har resultater å vise til? 28. april 2009, 13:26
    Det er litt egotripp for de som svarer med sine resultater da, men eg gjør det nevertheless !
    Tripping today Wink Mmmmm ego.. <3

    Mine resultater:
    http://www.myrevolution.no/Tjenester/3/

    Gjort med diett og trening (NOSHIT!)
    Hyra Børge som PT jula 2007, etter å ha trent RYP i 2 måender. (Før bildet er 1 av 4 som blei sendt til Børge for å evaluere form og fasong)
    Fekk satt opp diettplan basert på periodisk faste og treningsprogram for å svi litt spekk, som blei praktisert i så og si heile fjor. Enkelte pauser innimellom med meir styrkeretta perioder.
    Ved jul 2008 gikk eg over til Health and Fitness Concept-kosthold og har praktisert det fram til i dag.
    Vekta har vert stabil, men styrken har økt og fettprosent har sunket veldig siste 4 måneder.
    Trener Myo-reps og har gjort det i ca 6 måneder no. Står mykje om det på MyRevolution sine heimesider, samt her på treningsforum gjennom artikler.
    Honnr gitt av : ¤MadAss¤, 28. april 2009, 13:34
    29  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Noen her som har resultater å vise til? 28. april 2009, 13:26
    Det er litt egotripp for de som svarer med sine resultater da, men eg gjør det nevertheless !
    Tripping today Wink Mmmmm ego.. <3

    Mine resultater:
    http://www.myrevolution.no/Tjenester/3/

    Gjort med diett og trening (NOSHIT!)
    Hyra Børge som PT jula 2007, etter å ha trent RYP i 2 måender. (Før bildet er 1 av 4 som blei sendt til Børge for å evaluere form og fasong)
    Fekk satt opp diettplan basert på periodisk faste og treningsprogram for å svi litt spekk, som blei praktisert i så og si heile fjor. Enkelte pauser innimellom med meir styrkeretta perioder.
    Ved jul 2008 gikk eg over til Health and Fitness Concept-kosthold og har praktisert det fram til i dag.
    Vekta har vert stabil, men styrken har økt og fettprosent har sunket veldig siste 4 måneder.
    Trener Myo-reps og har gjort det i ca 6 måneder no. Står mykje om det på MyRevolution sine heimesider, samt her på treningsforum gjennom artikler.
    Honnr gitt av : xXUnknownXx, 28. april 2009, 13:31
    30  Generelt / Loggbok Online / Sv: Fasiten 23. april 2009, 13:01
    Veldig tilfeldig og useriøst føler eg.
    Honnr gitt av : Egil Skallagrimsson, 24. april 2009, 09:08
    Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 7
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!