Visning av honnrposter for StenDA
Sider:
  • 1
  • 2
  • 1  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: PCT??? 04. juni 2013, 16:29
    Du vil føle deg bedre om du trener uten snarveier. Ikke risiker noe ved bruk av hormonpreparater. Havoc er bad news det kan jeg garantere. Konkurer med deg selv, ikke med andre. Fokuser på din egen fremgang, alle er forskjellige. Tren hardt og finn gleden i å trene, da er trening i seg selv alt dopet du trenger.
    Honnr gitt av : The Weise-Guy, 04. juni 2013, 17:47
    2  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Zyzz' siste treningsprogram 08. januar 2013, 16:51
    Jeg forstår virkelig ikke besettelsen med denne fyren. Han brukte alle hjelpemidler i verden og døde kanskje med bare en fjerdedel av et potensiat liv levd. Det setter ting litt i perspektiv, og får en til å tenke over hva som virkelig betyr noe.
    Honnr gitt av : Pans, 08. januar 2013, 22:32
    3  Generelt / Loggbok Online / Sv: Trening mot elite-nivå 27. mai 2012, 05:11
    Vet noen hvordan ryggsmerte nederst på venstre side av korsryggen kan oppstå? Kjent det i en ukes tid nå, ble litt værre i dag, så måtte droppe markløft.
    Jeg fikk korsryggssmerter på høyre side etter markløft for en stund siden. Det går over med hvile, tror grunnen til at jeg fikk det var fordi jeg løftet over evne på grunn av vekttap, så teknikken ble ræva. I slike stunder hender det at ryggstrekkerne knyter seg litt. Hvis man over tid fortsetter å løfte sånn kan det bli mer varig. Ta med et kamera og film settene dine, så kan du se hvordan teknikken er. Ellers så håper jeg det går bra med treningen videre og at du øker i kondis og styrke hele veien til elitenivå! Wink
    Honnr gitt av : Langrennsløpern, 27. mai 2012, 10:24
    4  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Myte:Carbs bra for helsen men fett dreper deg? 30. oktober 2011, 19:48
    Engelsk var nok det sterkeste faget mitt med 6 helt siden ungdomsskolen og ut videregående. Det er tydelig at det er du som ikke kan engelsk her. Med mindre du sitter på B i snitt på en høyere utdanning som er krevende ville jeg vært forsiktig med å kalle andre dumme.

    Så kan jeg dra fram en uoffisiell quote:

    The internet makes smart people smarter and stupid people louder.

    Tosk.
    Det er jo du som henger deg opp i at en person velger å bruke en muntlig engelsk setning for å få frem budskapet sitt. Om du får aldri så bra engelskkarakter på norsk skole behøver ikke det å bety at du er god i engelsk dagligtale. Studerer selv høyere utdanning i USA, og B i snitt er heller ikke veldig bra uansett, håper ikke du er fornøyd med det.

    Som en illustrasjon:   
       
    "Shit, l got a gay uncle. Call him Aunt Tom.
     
    Every Christmas,
    he comes over with his ''friend.''
       
    See, it don't make no sense to hate nobody.
     
    lt don't make no sense to be a racist,
    sexist, or nothing, but.... lt don't.   
       
    lt doesn't.   
       
    lt don't make no sense...   
       
    'cause whoever you hate
    will end up in your family.
       
    That's right, you don't like gays,
    you're gonna have a gay son." (Chris Rock fra "Bigger and Blacker")
    Honnr gitt av : Ryū, 31. oktober 2011, 15:22
    5  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Myte:Carbs bra for helsen men fett dreper deg? 17. oktober 2011, 20:24
    Shit do not make no sense. Shit gir ikke ingen mening. Altså at det gir mening, eller? Men du har jo rett, quoten gir ikke noe mening siden den forferdelige engelsken er helt feil.
    Tosk. Engelsk var vel ikke ditt beste fag på skolen? (hehe.. måtte bare bruke det ordet. Wink har ikke noe i mot deg.)

    Det er engelsk, når han sier det sånn, understreker han hva han mener. Engelsk er ikke helt likt som norsk på alle måter vet du.

    Tilbake til temaet: Tror ikke det er slik at det er en simpel diett som er løsningen på alle helseproblemer, men heller det at folk ikke fokuserer nok på helsa si. De menneskene på jorda som fokuserer mest på helse lever lengst. Folk fra Okinawa i Japan er kjent for å leve lenge for dem er det viktig med små porsjoner, venner for livet(ikke tv-serien) og mening med livet. For folk fra Loma Linda, California er det spise nøtter og bønner, tro på Gud og ha en hviledag. For folk fra Sardinia er det å drikke moderate mengder rødvin, dele arbeidsmengden innad i familien og å spise pecorino ost (fra sau med mye omega 3). Vi kan se dette på enkelte grupperinger som på ingen måte spiser likt som hverandre, men som har fellesnevnere som ikke røykere, familie først, være aktiv hver dag, være sosial, spise frukt, grønnsaker og fullkorn. Så det er nok mye av dette som er det viktigste for helsa. (http://ngm.nationalgeographic.com/ngm/0511/sights_n_sounds/index.html)
    Honnr gitt av : Bro, 18. oktober 2011, 12:22
    6  Helse & Velvære / Helse og Livsstil / Sv: Løsningen på Norges helseproblemer: 01. juni 2011, 17:39
    Soya inneholder såkalte planteøstrogener, også kalt isoflavonoider, som virker som hormonhermere. Disse likner veldig på naturlig østrogen i struktur og vil lett forveksles av kroppen. Resultatet er at stoffene fester seg på reseptorer på cellene og forstyrrer virkningen av kroppens naturlige hormonbalanse. Studier har koblet disse stoffene til økt risiko for brystkreft, tidligere pubertet hos jenter og kvinnelig kroppsutvikling/feminisering hos gutter.
    Har studert litt videre angående dette her nå, fant en studie på pubmed gjort på rotter som ikke utelukket muligheten for lavere testosteron, dette var ved høyt inntak fra før de var født til seksuell modenhet.

    Når du nevner disse plante østrogenene også kalt pytoøstrogen lurer jeg på hva du tenker om dette. Hadde faktisk sluttet med soya, men når hvitløk, erter, linfrø, pomegranater, grønne bønner og humus innholdet samme shit begynner jeg å lure, klarer umulig å la hver og spise alt det bare på grunn av en såpass lite dokumentert påstand.

    Det har også kommet flere studier som tyder på at soya kan ha motsatt effekt på brystkreft. (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21357380) Det er vanskelig å vite dette nøyaktig, men ville bare involvere dette i debatten.
    Honnr gitt av : Ryū, 04. juni 2011, 15:57
    7  Helse & Velvære / Helse og Livsstil / Sv: Løsningen på Norges helseproblemer: 03. mai 2011, 11:48
    Haha. Hadde vært genialt. Men nordmenn verdsetter nok mer lavere avgifter på alkohol og tobakk.
    Honnr gitt av : Eric Heiden, 03. mai 2011, 11:52
    8  Trening / Treningsprogrammer / Sv: ryp 13. desember 2010, 19:35
    RYP er ikke så dumt det, sant nok at alle er forskjellig og kan ha godt av å utarbeide spesialiserte planer, men som en introduksjon til styrkeverdenen tror jeg RYP kan være gull. Mye bedre enn å lage noe selv, på et tidspunkt en har null treningserfaring og ikke har lest mye om trening heller. Jeg lagde selv et program for meg selv basert på min viten helt i starten av min treningsperiode, det fungerte langt fra optimalt, men gav meg ok økninger, i spesielt benk og biceps, da dette ble hyppig prioritert over rygg og bein.

    Start med enten RYP eller 5x5, er mitt råd. Sannheten er at etter hvert som tiden går vil du kjenne kroppen din bedre, vite styrker og svakheter, da er det på tide å spesialisere det du gjør. Sliter du med bånn av markløftet, kjør markløft på kloss, sliter du med toppen kjør rack-pulls. Inntil videre stat med noe lettfattelig, jeg vil si både 5x5 Powebuilding og RYP gir deg det perfekte utgangspunktet. Lykke til, og viktigst av alt: TREN HARDT!!
    Honnr gitt av : VP, 13. desember 2010, 19:36
    9  Trening / Styrkeløft / Sv: dyp bøy? 05. desember 2010, 15:31
    Det er vell teknikken det står på? ihvertfall i mitt hode.. Jeg har sett flere med lange lårbein som kjører dype bøy uten noen særlig form for ryggløft (altså med fin teknikk), disse har bare øvet inn en teknikk som er litt spesiell pga nemlig lange bein. Det blir da feil å si at god teknikk/ass to da grass er umulig for de med lange bein? Sier man at det er umulig har man vell ikke hatt nok tålmodighet for å få teknikken inn Wink
    Aldri påstått at det er umulig. Sier bare at jeg ikke ser på det som nødvendig å trene dypere enn godkjent. Stor forskjell.

    Altså jeg klarer å gå A2G, med god teknikk, men bruker mye krefter på å holde ryggen strak og perfekt. Løftebanen er også da ganske lang. Selv om jeg ikke vil bruke dette som noen unnskyldning. Hvis du har noen gode forslag for å endre dette på teknikken, let me know!
    Honnr gitt av : Hernes, 05. desember 2010, 15:33
    10  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Olympiatoppens hypertrofi 30. november 2010, 19:02
    Olympiatoppen imponerer ikke meg med dette her, dog ganske sensasjonelt at de velger å godkjenne det ekstra proteinbehovet hypertrofi krever. Er ellers mye synsing og så vidt jeg ser ingen kildehenvisninger eller lenker til forskning ved noen av påstandene. Hvordan kan man vite at dette er det beste for den aspirerende atleten, måtte det være ishockey så vel som fotball.

    Kan legge til at det viktigste er å komme seg til senteret å investere en hard innsats hver uke. Det meste annet er egentlig bare synsing i den ene retningen eller den andre. Er 5x5 Powerbuilding bedre enn 3x3 West Side for eksempel, det er sikkert et svar, åpenbart, men er det nødvendig når du øker godt på begge? Varier, jobb hardt, test ut nye ting og bli klok!
    Honnr gitt av : Pans, 30. november 2010, 19:11
    11  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Olympiatoppens hypertrofi 30. november 2010, 19:02
    Olympiatoppen imponerer ikke meg med dette her, dog ganske sensasjonelt at de velger å godkjenne det ekstra proteinbehovet hypertrofi krever. Er ellers mye synsing og så vidt jeg ser ingen kildehenvisninger eller lenker til forskning ved noen av påstandene. Hvordan kan man vite at dette er det beste for den aspirerende atleten, måtte det være ishockey så vel som fotball.

    Kan legge til at det viktigste er å komme seg til senteret å investere en hard innsats hver uke. Det meste annet er egentlig bare synsing i den ene retningen eller den andre. Er 5x5 Powerbuilding bedre enn 3x3 West Side for eksempel, det er sikkert et svar, åpenbart, men er det nødvendig når du øker godt på begge? Varier, jobb hardt, test ut nye ting og bli klok!
    Honnr gitt av : henrikhardcoar, 30. november 2010, 19:10
    12  Generelt / Åpent forum / Sv: Møkk lei av å høre vi lave har det lettere en dere høye 20. november 2010, 15:57
    Tosk.
    Elsker det ordet. Konge ord. Er dog litt enig i at han er en tosk ja.. Honnør!
    Honnr gitt av : Jonas S.K, 20. november 2010, 20:24
    13  Trening / Skader og Smerter / Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se. 20. oktober 2010, 23:39
    Både The Man Who's Arms Exploded dokumentaren og denn brennpunkt dokumentaren er skapt med det formål å skremme folk gjennom feilaktige opplysninger og halve sannheter der hypoteser på ingen måte er blitt testet eller sett fra et objektvt standpunkt. Mangel på objektivitet i dokumentarer er så useriøst som det kan bli. Typisk tull, amfetamin, effedrin og andre sentralstimulerende midler er mye verre enn steroider. Kombinasjonen kan skape et monster. Og de som starter med slikt har det nok ikke bra med seg selv. Greit nok om/at Greg Valentino også gikk på steroider. Men er sikker på at syntholbruken var mye verre for helsen hans. Urene nåler og stoffer lagd på kjøkkenbenken sprøyta inn i armene, før eller siden vil en få problemer grunnet dette. Steroider settes vanligvis i rompe/lår området da det er lettere, også et tegn på at synthol skapte alle problemene for Valentino. Kan også hende han hentet narkotiske stoffer og brukte dette også, med tanke på hvor han vanket og deala selv. Vil bare si at det er ingen ting jeg misliker mer enn folk som pumper musklene med olje som krever null innsats og tror de er noe. Håper virkelig ikke det er mye syntholbruk i Mr. Olympia, for det burde være juks selv om AAS er tilnærmet lov. Om kredibiliteten til Mr. olympia var syltynn før, vil den da i praksis være borte med syntholmissburk i stort omfang.

    Hvis dere er interesert i noen seriøse dokumentarer om steroidebruk, sjekk ut Superhuman Faking It fra National Geographics og Bigger Stronger Faster. Begge de ser saken fra begge sider og vurderer seriøst fordeler vs. ulemper med slik bruk. Objektivitet er en dyd.
    Honnr gitt av : endresaa, 21. oktober 2010, 19:50
    14  Trening / Skader og Smerter / Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se. 20. oktober 2010, 23:39
    Både The Man Who's Arms Exploded dokumentaren og denn brennpunkt dokumentaren er skapt med det formål å skremme folk gjennom feilaktige opplysninger og halve sannheter der hypoteser på ingen måte er blitt testet eller sett fra et objektvt standpunkt. Mangel på objektivitet i dokumentarer er så useriøst som det kan bli. Typisk tull, amfetamin, effedrin og andre sentralstimulerende midler er mye verre enn steroider. Kombinasjonen kan skape et monster. Og de som starter med slikt har det nok ikke bra med seg selv. Greit nok om/at Greg Valentino også gikk på steroider. Men er sikker på at syntholbruken var mye verre for helsen hans. Urene nåler og stoffer lagd på kjøkkenbenken sprøyta inn i armene, før eller siden vil en få problemer grunnet dette. Steroider settes vanligvis i rompe/lår området da det er lettere, også et tegn på at synthol skapte alle problemene for Valentino. Kan også hende han hentet narkotiske stoffer og brukte dette også, med tanke på hvor han vanket og deala selv. Vil bare si at det er ingen ting jeg misliker mer enn folk som pumper musklene med olje som krever null innsats og tror de er noe. Håper virkelig ikke det er mye syntholbruk i Mr. Olympia, for det burde være juks selv om AAS er tilnærmet lov. Om kredibiliteten til Mr. olympia var syltynn før, vil den da i praksis være borte med syntholmissburk i stort omfang.

    Hvis dere er interesert i noen seriøse dokumentarer om steroidebruk, sjekk ut Superhuman Faking It fra National Geographics og Bigger Stronger Faster. Begge de ser saken fra begge sider og vurderer seriøst fordeler vs. ulemper med slik bruk. Objektivitet er en dyd.
    Honnr gitt av : ASDFGGHJKLLKJHGFFD, 20. oktober 2010, 23:52
    15  Trening / Skader og Smerter / Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se. 20. oktober 2010, 23:39
    Både The Man Who's Arms Exploded dokumentaren og denn brennpunkt dokumentaren er skapt med det formål å skremme folk gjennom feilaktige opplysninger og halve sannheter der hypoteser på ingen måte er blitt testet eller sett fra et objektvt standpunkt. Mangel på objektivitet i dokumentarer er så useriøst som det kan bli. Typisk tull, amfetamin, effedrin og andre sentralstimulerende midler er mye verre enn steroider. Kombinasjonen kan skape et monster. Og de som starter med slikt har det nok ikke bra med seg selv. Greit nok om/at Greg Valentino også gikk på steroider. Men er sikker på at syntholbruken var mye verre for helsen hans. Urene nåler og stoffer lagd på kjøkkenbenken sprøyta inn i armene, før eller siden vil en få problemer grunnet dette. Steroider settes vanligvis i rompe/lår området da det er lettere, også et tegn på at synthol skapte alle problemene for Valentino. Kan også hende han hentet narkotiske stoffer og brukte dette også, med tanke på hvor han vanket og deala selv. Vil bare si at det er ingen ting jeg misliker mer enn folk som pumper musklene med olje som krever null innsats og tror de er noe. Håper virkelig ikke det er mye syntholbruk i Mr. Olympia, for det burde være juks selv om AAS er tilnærmet lov. Om kredibiliteten til Mr. olympia var syltynn før, vil den da i praksis være borte med syntholmissburk i stort omfang.

    Hvis dere er interesert i noen seriøse dokumentarer om steroidebruk, sjekk ut Superhuman Faking It fra National Geographics og Bigger Stronger Faster. Begge de ser saken fra begge sider og vurderer seriøst fordeler vs. ulemper med slik bruk. Objektivitet er en dyd.
    Honnr gitt av : evolution, 20. oktober 2010, 23:45
    Sider:
  • 1
  • 2
  • Hva slags oljer bør du velge? Vi avslører de beste kildene.

    Høstens spennende matnyheter

    Trening14.10.20193

    En rekke nye matvarer er på vei ut i butikkene i disse dager.

    Superrask potetskrelling

    Kosthold12.10.2019213

    Genialt og enkelt trips. Se video her!

    5 matvarer du bør ha i kjøleskapet

    Kosthold11.10.2019238

    Disse ingrediensene inneholder masse viktige næringsstoffer og kan brukes til det meste.

    12 enkle steg for å komme i form

    Kosthold10.10.20191891

    Få et optimalt kosthold. Følg disse 12 trinnene.