Visning av honnrposter for TFKong1
Sider:
  • 1
  • ...
  • 21
  • 22
  • 316  Generelt / Åpent forum / Sv: "Slutt å fokusere på hudfarge!" 12. desember 2007, 16:29
    Metal Man er en helt!
    Det virker for meg som om flere av dere er for opptatt med å motargumentere innleggene hans. Se heller på hva han skriver, det er mye fornuftig der!
    Honnr gitt av : Lokomotivet, 12. desember 2007, 20:14
    317  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Sprit og kosttilskudd 06. desember 2007, 22:11
    Nei det er jeg klar over, men sprit er jo også dop, og dop er jo, som regel, prestasjonsfremmende, så derfor må jo også sprit være med å bedre en treningsøkt?
    Honnr gitt av : lfaro, 06. desember 2007, 22:13
    318  Generelt / Loggbok Online / Sv: logg til haukaas. SHEIKO. bilder s.27 05. november 2007, 20:07
    Ja trente forholdsvis lett, hadde vell i alle fall ett sett på 50, ett på 55, og 3-4 på 60 Tongue Hadde rundt 8 rep på alle settene, gadd ikke å telle Tongue
    Sannsynligvis nytt maksløft på onsdag, går for 90-92,5 med stopp på brystet, eventuelt 97,5-100 uten stopp.
    Honnr gitt av : JHH, 05. november 2007, 20:20
    319  Generelt / Loggbok Online / Sv: Haukaas loggbok. DYPEBØY FILM s.12 | benkfilm s.16 14. oktober 2007, 23:02
    Gikk faktisk nesten på tryne på bøyen i dag. Tongue
    Honnr gitt av : JHH, 15. oktober 2007, 01:02
    320  Trening / Forum for ungdom / Problemer med ryggtrening 11. oktober 2007, 23:49
    Heisann, meget mulig at noen av spørsmålene mine er blitt spurt om før, eller det vil si det er nok garantert blitt spurt om før. Men tar dem med alikevell.

    Når jeg trener rygg så har det seg slik at jeg ikke greier å trene nedtrekk pga stor smerte i skulderleddet på høyreside, det føles som om beinet hopper ut og inn i leddet på ett visst punkt i løftet. Når det gjelder nedtrekk er jeg også usikker på hvordan man trener best, jeg har sett så utrolig mane ulike varianter av dette. Det finnes de som tar i med hele kroppen og lener seg enormt mye bakover slik at det blir mer eller mindre en form for roing med bredt grep. Andre sitter helt i ro med overkroppen og lar kun armene bevege seg. Hva er best?

    Jeg er usikker på teknikk også på kabelroing, her finnes det dem som bruker hele kroppen (les: sparker fra med beina) for å greie mest mulig vekter. Er det ikke bedre å kun la armene og ryggen bevege seg?

    I og med at jeg ikke føler noen av disse øvelsene tar skikkelig så har jeg rett å slett gitt dem opp, og trener nå chins og foroverbøyd stangroing, og en sjelden gang markløft. Men føler allikevel ikke at det er noen øvelser som tar skikkelig hardt på latsen, noen som har noen tips til slike øvelser, og hvilken teknikk som må til for å kjenne det skikkelig?

    På forhånd takk for alle svar Smiley

    EDIT: Og ja, det kan selvsagt være at jeg utfører alle løft med helt på trynet teknikk Grin
    Honnr gitt av : sphaw, 11. oktober 2007, 23:51
    321  Generelt / Loggbok Online / Sv: Haukaas begynner nesten å bli litt sterk?! 11. oktober 2007, 13:45
    Det kan jeg være enig i, men jeg ser på når disse gutta løfter, og da er det ekstremt mye hjelp som skal til for å få vekta opp.
    Honnr gitt av : [HE-Man], 11. oktober 2007, 16:52
    322  Trening / Forum for ungdom / Sv: Knebøy for eksplosiv styrke? 11. oktober 2007, 01:20
    Langrenn og fotball er jo to vidt forskjellige idretter:P
    I fotball har man hele tiden små spurter, i langrenn er det vell mer ett tempo det går i, skulle jeg tro:P
    Honnr gitt av : Erve, 11. oktober 2007, 01:50
    323  Generelt / Loggbok Online / Sv: Haukaas begynner nesten å bli litt sterk?! 11. oktober 2007, 01:08
    Vell, jeg er ikke innteresert i å krangle, men meningen med ett forum er vell å skape debatt, er det ikke?

    Og om du synes det var fjortis innlegg så får det være din mening, skapte i alle fall debatt;) Og du får tro og synes hva du vil om meg og mine prioriteringer, så får vi se hvem som når lengst i sin idrett;)
    Honnr gitt av : Fafnir, 11. oktober 2007, 01:21
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 21
  • 22
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!