Visning av honnrposter for Adelia
Sider:
  • 1
  • 1  Generelt / Loggbok Online / Sv: Adelia Frøkna's Treningslogg 30. november 2007, 19:44
    gratulerer med fin knebøy. knebøy er den beste øvelsen til å bli frisk med. denne må du kjøre mye. da vil kroppen ha næring!

    ta proteinshake etter trening.

    disse proteinene går rett inn i musklene, og du får fine muskler.

    Takk takk! Cheesy Tok en protein bar i hvertfall Smiley
    Honnr gitt av : Spartacus, 30. november 2007, 20:31
    2  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Hjelp etter spiseforstyrrelse 20. november 2007, 07:50
    Har dessverre ikke tid til å lese det som er blitt skrevet akkurat nå, skal på skolen.. Men må bare dele en liten bekymring, er sikker noen som blir sinte, men jeg må bare få det ut. Jeg utfordret meg selv ved å spise noe annet til frokost idag, men jeg føler at jeg spiste UTROLIG mye..  Cry Fikk ganske vondt i magen..

    Lagde havregrøt av 1 dl gryn, 2 1/2 dl vann, 1/2 dl skummet melk, 1/2 banan, 1 ts heistad syltetøy og noen få rosiner Sad
    Honnr gitt av : Spartacus, 20. november 2007, 13:08
    3  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Hjelp etter spiseforstyrrelse 20. november 2007, 07:50
    Har dessverre ikke tid til å lese det som er blitt skrevet akkurat nå, skal på skolen.. Men må bare dele en liten bekymring, er sikker noen som blir sinte, men jeg må bare få det ut. Jeg utfordret meg selv ved å spise noe annet til frokost idag, men jeg føler at jeg spiste UTROLIG mye..  Cry Fikk ganske vondt i magen..

    Lagde havregrøt av 1 dl gryn, 2 1/2 dl vann, 1/2 dl skummet melk, 1/2 banan, 1 ts heistad syltetøy og noen få rosiner Sad
    Honnr gitt av : ubertass, 20. november 2007, 11:33
    4  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Trenger hjelp av noen med peiling :P 18. november 2007, 20:31
    Bra du vil øke litt på stussen da Cheesy
    Holdt på å gi deg honnør for den Wink
    Hehe, give it to me  Dance

    Ja, ønsker meg virkelig en litt større og fastere stuss Cheesy Og sliter også veldig med å legge på meg på overkroppen.. Sinnsykt irriterende..  Angry
    Honnr gitt av : aMo, 18. november 2007, 20:35
    5  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Hjelp etter spiseforstyrrelse 18. november 2007, 10:56
    Spartacus og VargThor: Vil bare si at det hjalp MYE mer på motivasjonen når dere kom med slike konstruktive tilbakemeldinger Smiley Merket med en gang at jeg fikk veldig lyst til å være "flink pike og spise mer etc."  Grin

    Sier ikke at jeg er pinglete og må tas på med silkehansker, men føler at det har vært veldig lite av konstruktiv kritikk på tråden min. Som du sier VargThor, tilbakemeld. som "spis mer, herregud, du ser vel at du er for tynn" blabla..

    Du har rett, jeg vil ikke ha Mira Craig rumpe. Jeg tenker på skikkelig veltrent rumpe woot
    Noen gode øvelser? Kunne noen med PEILING på trening ha sett over programmet mitt? Forutsatt at jeg spiser nok, hvordan bør da egentlig et program se ut, om man vil ha en definert og passelig muskuløs kropp? Slik ser det ut nå:

    Leg press - 50kg - 12*3
    Pectoral - 15,5kg - 12*3
    Low Row - 25kg - 12*3
    Biceps - 10kg - 12*3
    Triceps - 10kg - 12*3
    Low Back - 25kg - 12*3
    Rotary Torso - 12,5kg - 12*3
    Total Abdominal - 47,5kg - 12*3
    Lat Machine - 20kg - 12*3
    Knebøy - 6kg(manualer) - 10*3
    Utfall - 6kg(manualer) - 10*3
    + eget mageprogram
    Honnr gitt av : Spartacus, 18. november 2007, 11:21
    Sider:
  • 1
  • 5 mettende mellommåltider

    Kosthold28.04.2021192

    Sunn og kjapp mat på farten.

    Kardio eller styrketrening først?

    Trening27.04.2021353

    Hva bør du trene først for optimal effekt?
    Se hvilke matvarer som du får bedre resultat av.
    Bygg mer muskler og bli sterkere i vanlig benkpress med gulvpress.

    Et varmt bad forbrenner fett

    Trening03.03.2021397

    Se her hvor mye du kan forbrenne ved å ligge å kose deg i badekaret eller jacuzzien.