Visning av honnrposter for Evis
Sider:
  • 1
  • ...
  • 82
  • 83
  • 1231  Generelt / Loggbok Online / Sv: Evis' treningslogg frontbøy-film s. 15 07. mars 2009, 18:27
    bah kjedet meg sånn i dag så eg tenkte eg skulle gå for ny pers i markløft med overhåndsgrep (utenfor programmet, yes kjempelurt... kunne trent kardio meen neida...)

    Hadde trent bøy dagen i forveien så teknikken ble litt jalla.

    Ikje helt fornøyd med denne, synes den ble ganske tvilsom.


    http://www.youtube.com/watch?v=p4VeXJuEy9k#noexternalembed&feature=channel_page
    Honnr gitt av : Mr Melk, 16. mars 2009, 02:29
    1232  Generelt / Loggbok Online / Sv: Webah har mistet matlysten :o 11. mars 2009, 23:05
    Drikk fett har jeg jo sagt.
    2 dl rapsolje til dagen.

     Grin

    Signerer den, kan evt skylle det ned med litt noen liter helmelk eller fløte.


    Og drit no i kor strikt du spiser nå som du har vært syk og ting ikje er 100%... gjelder bare å få kaloriene inn då.
    Honnr gitt av : Pans, 11. mars 2009, 23:06
    1233  Generelt / Loggbok Online / Sv: MDS - Bulkebilde s. 17 09. mars 2009, 20:38
    Bra bulkerygg  Cool


    Ser ut til at du har spisingen på plass for tiden i hvertfall!  Smiley
    Honnr gitt av : Mats D. Skrede, 09. mars 2009, 21:46
    1234  Trening / Forum for ungdom / Sv: Treningsmengde 08. mars 2009, 18:45
    Eg trener magen en gang i halvåret. Eg føler det er best.
    Honnr gitt av : s0pr0, 08. mars 2009, 21:16
    1235  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Bilder av meg, comment? [Nye bilder side 5] 07. mars 2009, 12:06
    Vil på nytt understreke at jeg er åpen for forandringer!

    Du trenger å ligge deg helt flat. For det opplegget ditt er fullstendig på tryne.

    Du kommer med uttalelser som om at du MÅ trene 5 dager i uken og at det "som regel desverre bare blir vekter". Det er du selv som bestemmer hva du skal gjøre og da bør du være istand til å gjøre det som er fornuftig.

    Kostholdet ditt står ellers ikke i stil med treningsmengden din. Nytter ikke å rive kroppen helt ned og så prøve å bygge den opp igjen med noen brødskiver her og der.
    Honnr gitt av : TURTLE~, 07. mars 2009, 13:21
    1236  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Bilder av meg, comment? [Nye bilder side 5] 07. mars 2009, 12:06
    Vil på nytt understreke at jeg er åpen for forandringer!

    Du trenger å ligge deg helt flat. For det opplegget ditt er fullstendig på tryne.

    Du kommer med uttalelser som om at du MÅ trene 5 dager i uken og at det "som regel desverre bare blir vekter". Det er du selv som bestemmer hva du skal gjøre og da bør du være istand til å gjøre det som er fornuftig.

    Kostholdet ditt står ellers ikke i stil med treningsmengden din. Nytter ikke å rive kroppen helt ned og så prøve å bygge den opp igjen med noen brødskiver her og der.
    Honnr gitt av : ubertass, 07. mars 2009, 12:18
    1237  Generelt / Loggbok Online / Sv: Evis' treningslogg frontbøy-film s. 15 04. mars 2009, 21:57
    Driver forresten å mekker knebøystativ for tiden. Det ble litt smalt så mulig jeg bygger det ut litt men. Skal selvsagt få farge på det også.


    Honnr gitt av : Mr Melk, 04. mars 2009, 22:00
    1238  Generelt / Loggbok Online / Sv: DOBBEL perser i knebøy 01. mars 2009, 00:02
    Er 130 ny pers i benk? I såfall grats

    Sterk pushpress også!
    Honnr gitt av : Dobbel, 03. mars 2009, 00:02
    1239  Generelt / Åpent forum / Sv: For hard seng 02. mars 2009, 14:59
    Kan ellers anbefale hengekøye til alle forskjellige BMI'er.
    Honnr gitt av : lollopop, 02. mars 2009, 20:34
    1240  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Sexysexy 02. mars 2009, 19:13
    Det heter seg at sex med Fitness damer er den beste i verden og det er jeg tilbøyelig til å tro på; de er utholdende, sterke som få og har kontroll på muskler hvor andre damer ikke en gang vet at de har muskler samt at de er fleksible.
    Det hjelper også (for meg) at de stort sett er ubeskrivelig sexy!  Cool
    For meg får de bare være så "harde" som de bare vil, en kan være feminin for det, dessuten synes jeg det er veldig sexy med damer i form som tar vare på seg selv og kroppen sin.  woot

    Nå må du huske på at selv kvinner med normal fett% har litt av noen humørsvingninger fra tid til annen. Tenk hvordan fitnessdamer er  woot
    Honnr gitt av : Mummelmann, 02. mars 2009, 19:19
    1241  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Input på et enkelt treningsprogram ønskes! 02. mars 2009, 14:48
    Prøv å få med baseøvelser!!
    Her er noen:
    Millitærpress, Chins, Foroverbøyd stangroing

    Det er nokk best å prøve et ferdig oppsatt program i begynelsen Wink

    Hoho han har jo faktisk med stangroing jo....




    Synes dette programmet så greit ut jeg; i hvertfall for noen som ikke har trent så fryktelig organisert før.
    Honnr gitt av : Mr Melk, 02. mars 2009, 15:30
    1242  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Hva er Pepsi max sin GI(glyk. indeks) ? 28. februar 2009, 22:03
    Pepsi MAX som i sukkerfri?

    Du vil ha glykemisk index?


    Ser du problemet her?
    Honnr gitt av : Mr Melk, 01. mars 2009, 15:10
    1243  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: lår 28. februar 2009, 16:55
    hva måler dem da? har snart 60 cm og syns det er jævlig plagsom at nesten alle bukser er for trange rundt låra.

    Da foreslår jeg at du lar lillesøsteren din sine bukser ligge.



    Til trådstarter: Mulig du kan smalne standen din i knebøy ørlite for å skifte fokus mer mot lårene/quads. Det er dog ikke noen optimal tilnærming for maksimal styrke.

    Du kan også kjøre dette:

    4x10 knebøy i supersett med 2l melk.


    Honnr gitt av : Mr Melk, 28. februar 2009, 16:59
    1244  Generelt / Loggbok Online / Sv: Skylinepower's dagbok, Film side 72 og 74 20. februar 2009, 16:15
    Hoho yes, teknikken så faktisk ikke ut men du skal ha for innsatsen!! Kjempetøft
    Honnr gitt av : Mr Melk, 26. februar 2009, 23:23
    1245  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Even bygger!! Gjerne kommenter bilder 23. februar 2009, 21:28
    Sier gutten som i 50% av sine innlegg slenger dritt om en annen person over nettet. Tøff type du.
    Gi nå Even en sjans til å forklare seg.

    Hahahah er du seriøs? På hvilken av trådens 27 sider har han ikke hatt mulighet til å forklare seg?
    Honnr gitt av : Mummelmann, 24. februar 2009, 00:08
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 82
  • 83
  • Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
    Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
    Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?