Visning av honnrposter for Bighush
Sider:
  • 1
  • 2
  • 1  Trening / Forum for ungdom / Sv: Ser dette bra ut? 27. april 2013, 23:34
    Dette ser virkelig ikke bra ut, du burden enten lese deg mer opp på trening og kosthold. Eller så burde du ta kontakt med noen der du trener for å få hjelp til ett ordentlig opplegg.
    Honnr gitt av : Crudeoil, 11. mai 2013, 12:09
    2  Helse & Velvære / Skjønnhet og Mote / Sv: SINGLET BRUK PÅ TRENINGSENTERE. 06. september 2011, 13:16
    Second that.

    Nå har jeg ikke noe mulighet for bruke mitt senter som eksempel på statistikken, de fleste innaktive sier opp sitt medlemskap i løpet av de 12 første mnd nettopp fordi dem er innaktive og ønsker å ikke å betale for noe de ikke bruker.
    De aller fleste aktive er medlem lengre enn de 12 mnd. Det har med snittlengden på ett medlemskap.
    Altså er da ett aktivt medlem mer verdifult målt i kroner enn innaktive.
    Har også lest dette i ett bransjeblad (men finner såklart ikke dette igjen) der de tar for seg akkurat dette og viser til statistikk tatt i fra andre gym.
    Honnr gitt av : Styrketrenern, 06. september 2011, 13:43
    3  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: gammeldags gård vs studio? 29. april 2011, 12:22
    Grunnen til det er at vikinger også var mye bønder, mens samuraiene kun bar på de lette sverda sine + at vikingene bolet seg på fleinsåpp.

    Tror du f,eks, en ninja som kun går med ett tynt klesplagg og som bærer et par små kaste stjerner tar mye i benkpress og mark eller?

    Tror ikke du veit hvor mange ganger de hever den ninjastjerna , før i tiden så bandt de sammen 4-5 små ninjaer og laget stjerne av de før metallindustrien kom!
    De spise masse ris hunder og katter for å holde vekten oppe og treningen oppe.! Jeg skal vedde på at tar du en hvem som helst gymrotte å sammenligner med en ninja så vil alltid ninjaen være sterkere.
    Skulle likt å se en gymrotte heve 4-5 kinesere rundt slik de gjorde i gamle dager.

    Honnr gitt av : Fleksnes, 29. april 2011, 14:41
    4  Generelt / Kjøp og salg / Sv: WoW konto selges 12. april 2011, 22:54





    hmm trodde jeg hadde copyrighta det bildet jeg... tydligvis ikke!
    Honnr gitt av : Citius-altus-fortius, 12. april 2011, 22:55
    5  Generelt / Kjøp og salg / Sv: WoW konto selges 12. april 2011, 18:18
    Bra valg av forum å selge WOW kontoer på må jeg si.

    Er overraskende mange svette folk som trener Wink
    Honnr gitt av : Prodigy92, 12. april 2011, 21:47
    6  Generelt / Kjøp og salg / WoW konto selges 12. april 2011, 10:57
    lvl 85 paladin med pvp gear. Gear lvl ca 340 alliance på frostmane
    lvl 82 dk horde husker ikke server
    50k gull på paladin.

    Alt av info følger med.

    selges mellom 1.000 og 1.500 kr.

    send pm
    Honnr gitt av : henrikhardcoar, 12. april 2011, 11:03
    7  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Hvor mange kalorier forbrenner jeg? 30. mars 2011, 12:45
    Fælt så viktig denne sixpacken er, er så lei av å høre om sixpack blabla... Gå opp i vekt, 8-13kg. Tren Knebøy, beinpress, hamstringscurl, markløft, chins, lattrow, nedtrekk, millitærpress, sidehev, crucifix, benkpress, smalbenk, skråbenk. TREN SKIKKELIG ! Tren dette, bli sterkere, gå på deff, du vil oppnå en mye bedre fysikk en hva du vil med å deffe nå.. Om du ikke er genetisk anlagt til sixpack, ja hva med brede skuldre, store definerte armer, bred rygg, smal hofte og råe lår ? .l.... Sixpack er bare en liten bonus.. Lover deg

    Hva er det med folk på dette forumet?? Seriøst, i hver tråd der en person ikke har en vekt som tilfredstiller ett gitt krav i fra enkelte brukere her på forumet så får de slengt i trynet at de er for tynne?
    Finnes flere tråder der folk spør om hjelp til ett spesifikt mål og veldig ofte mål om å få frem sixpack, de blir møtt med gå opp i vekt, tren tyngre osv. Hadde trådstarter ønsket å få en vurdering på om han veier nok ut i fra en treningsforum standard med en hovedvekt av småfeite bulkere så han han vell spurt om dette??

    quoten er ett typisk eksempel på hva jeg snakker om.
     
    Beefcake sin tilnærming har en helt annen vinkling der han faktisk forklarer hvordan han lettere kan få sixpack og ikke kun poengterer at trådstarter veier for lite.
    Honnr gitt av : bjørn`, 30. mars 2011, 12:46
    8  Generelt / Loggbok Online / Sv: Mine siste 15 (?) Bilde s. 6, sammenligning s. 20 07. mars 2011, 09:41
    Flott fremgang stå på videre Smiley
    Honnr gitt av : froggy, 07. mars 2011, 11:44
    9  Trening / Forum for ungdom / Sv: Vet ikke hva jeg gjør galt.... 03. februar 2011, 09:53
    spør du meg er 2timer 5 gange ri uka altfor mye!

    En styrkeøkt burde ikke være lenger enn 1time! Du bryter bare ned musklatur med så lange økter

    Er ikke noe regel som sier at en styrkeøkt burde vare maks 1 time, det er helt uten belegg det du sier der.
    Og til info så ER meningen med "styrkeøkter" å bryte ned muskulaturen...

    Til trådstarter:

    Om du ligger på 3.000 kalorier om dagen med en kroppsvekt på 74 kilo er det ikke rart at du ikke går så mye ned i fettprosent.
    Jeg ville moderert treningen noe samt gått ned på kaloriene. Høyt treningsvolum og lite kalorier skal du være forsiktig med om du ønsker å beholde muskelmassen.
    Honnr gitt av : Fenrikflink, 03. februar 2011, 10:06
    10  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Få mer muskler mens jeg går ned i fettprosent? er det mulig? 05. januar 2011, 14:58
    Overførings verdien har da absolutt ingenting å si, om han ikke vil bli sterkere i benkpress er det jo ett fett hvilken brystøvelse han kjører.
    Om vi snakker overføringsverdi til dagliglivet tror jeg du skal slite med å finne en situasjon du befinner deg på ryggen og må presse noe på lik måte som benkpress.

    Etter min mening er det ett helt ok program for deg som aldri har trent før, det gir deg en enkel innføring og man blir kjent med bevegelsesbaner, hvilke muskler som trenes og hvordan kroppen responderer på treningen.
    Helkropp er også å anbefale og som skrevet over maks en 2 splitt. Å dele opp mer en dette for en nybegynner er bare tull.

    I forhold til kostholdet ditt så er det for lite kalorier hvis du ønsker å beholde/øke i muskelvolum/styrke. Jeg ville økt på proteinene, noe på karbohydratene og beholdt fettmengden.
    Honnr gitt av : Mouzer, 05. januar 2011, 15:13
    11  Generelt / Åpent forum / Sv: Hvorfor sier folk at byggerne trener så hardt? 10. desember 2010, 13:18
    http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=102860.0

    Dette er hva jeg kaller markløft, skulle likt å se en bygger på 82,5kg uansett teknikk løfte like mye. Eller i følge Stian L kjøre feks maks rep på 300 kilo, eller 250 for den saks skyld.

    Den som løfter mest enten flest ganger eller 1 gang på en gitt vekt med like forutsettninger er sterkest. Om da en kroppbygger velger en annen teknikk så resulterer det i at han løfter mindre, ergo er han svakere.
    Honnr gitt av : Junkfood-mannen, 10. desember 2010, 15:21
    12  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: 14 Årig muskelbygger 10. desember 2010, 12:59

    gutten er 14 år og veier 60 kg, om han skal bruke penger på noe som helst burde det være, melk, kjøttprodukter,makrell i tomat, havregryn, nøtter, og frukt...



    Gutten er 14 år, og ber om tips til hva han burde bruke av kosttilskudd, han spør ikke om argumenter for eller imot kosttilskudd.
    Før du sier at han heller burde drikke melk og spise normal og bruker penger som ett argument så burde du sette deg ned og se på hva det faktisk koster.

    Hvis vi tar utgangspunkt i at man kan få 1 kilo protein i fra pulver til en ca pris på 150 kr. (Mange kampanjer som har dette billigere også). Om man da feks skal få 1 kilo protein i fra andre kiler feks kylling trenger man 4-5 kilo med kylling, altså en pris på 400-500 kr.
    Så og bruke pris som argumentasjon er bak mål.
    Honnr gitt av : Nimy, 10. desember 2010, 13:32
    13  Generelt / Loggbok Online / Sv: Selheim - TURKISH weakness 01. august 2010, 13:13
    Sett i gang å tren du nå da pingla!!
    Honnr gitt av : Seelhome, 05. november 2010, 21:31
    14  Generelt / Åpent forum / Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt? 10. januar 2010, 02:59
    Pink panter tar nå hvertfall tiden til å svare på kritikken og det er ikke dårlig Smiley

    Men over til saken, hadde overskriften gått mer på artikkel-formen og ikke på Eirik Sandvik som person hadde diskusjonen hatt en helt annen vinkling Det er ikke så lett å finne opp hjulet på nytt og derfor har man en litt annen skrivemåte enn normalt for å få folk til å lese om temaer som er blitt tatt opp tidligere. Sammtidig tar han opp tunge emner innen trening og gjør de lettfattelige for de med ikke fult så mye kunnskap.

    Eirik Sandvik sitter på en enorm kunnskap innenfor sitt felt som er skadeforebygging og idrettspesifikk trening, men sammtidig har han vært innom kroppsbygging, stor kunnskap om kosthold og trening generelt. Det folk ikke evner å få inn i hodet er at 3x12 med en 6 splitt ikke er det optimale for 99% av befolkningen. Han krydder artikklene på en fin måte, hvis du ikke liker det nei så la vær å les da. Du går vell ikke til en italiensk resturant om du ikke liker italiensk mat?
    Honnr gitt av : Eirik Sandvik, 10. januar 2010, 03:02
    15  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: effekt av kveldstrening? 10. februar 2009, 23:35
    Det er de samme vektene du løfter på kvelden, det finnes ikke noe gammastråling som etter et gitt klokkeslett på kvelden sørger for at du blir mindre sterk eller bygger mindre muskler..

    Helt fantastisk hva folk kan klø seg i hodet over... Jeg er mildt sagt imponert..  :Smiley

    Det eneste som er sikkert er at om du smører smøret på feil side av brødskiva så er det ikke noe vits å trene.
    Honnr gitt av : Mr Melk, 10. februar 2009, 23:58
    Sider:
  • 1
  • 2
  • Bygg mer muskler og bli sterkere i vanlig benkpress med gulvpress.

    Et varmt bad forbrenner fett

    Trening03.03.2021397

    Se her hvor mye du kan forbrenne ved å ligge å kose deg i badekaret eller jacuzzien.
    Se video.

    Kakene som bygger muskler

    Kosthold26.01.20211427

    Kaker er ikke lengre ensbetydende med masse sukker.

    5 øvelser med strikk

    Trening25.01.2021434

    Disse øvelsene kan du gjøre når som helst, hvor som helst.