Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • ...
  • 5
  • 6
  • 76  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Re:Jeg har lyst på Parkeringsplasser slike Vin Diesel har:D på: 21. desember 2003, 23:59
    Kan hende jeg er litt newbie nå.... menne jeg har aldri hørt om gerilija kardio...
    hvilken øvelser må man bruke? Embarrassed

    Gerilja Kardio (GK) er ett forbrenningsprogram der den mest optimale øvelsen er Løping/springing, men Ergometersykkel(vanlig sykkel går også greit) og svømming fungerer.

    Det er ett høy intensitet`s program der du kjører maxs i 20sekunder, så 10sekunder hvile, så på`n igjen hele 8 ganger.. men du kan ta med 1-4 min. oppvarming først og 1-3 min. nedtrapping helt til slutt.

    En mer detaljert beskrivelse og hvordan det skal "gjøres" finner du på iform.no, for å være mer nøyaktig, her; http://www.iform.no/trening/geriljakardio.shtml
    77  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Re:Hvordan finner man ut Fett% sin? på: 21. desember 2003, 23:53
    Altså det er 200 kr for en plastik klype

    Du, nå må du ikke undervurde prisingen til forhandlere..
    Husk at du betalte sikkert flere tusen sist kvartal for ett par sakte bevegende elektroner..  Shocked
    For å ikke tenke på alle klærne du går i.. laget i fattigland til en produksjonskostnad av 1kr pr bukse og solgt for flere hundre, opptil flere tusenlapper!!
    78  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Re:Jeg har lyst på Parkeringsplasser slike Vin Diesel har:D på: 21. desember 2003, 23:48
    Det spesielle med GK tror jeg er at man må klare å presse seg helt maksimalt for å få den ønskede effekten.

    Men man trenger ikke å greie å presse seg maksimalt hele tiden, ett sted mellom 70-100% av maks burde gå greit, så jobber man seg oppover til 100% hele tiden skjønner du.. Etter en uke eller to går det lettere å presse seg til maks.
    79  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Re:Jeg har lyst på Parkeringsplasser slike Vin Diesel har:D på: 21. desember 2003, 23:48
    Gerilja kardio funker veldig bra for å forbrenne fett i store mengder på kort tid i tillegg til muskeltrening.
    Ett gerilija kardio program for 1 dag (går over 8 uker) varer i 20min hvis du har med oppvarming og nedtrapping!

    Har du prøvd selv ?? Syntes stadig jeg hører folk som skryter av GK, men ingen som har testet det skikkelig selv. Merkelige greier...   :-
    Ja jeg har prøvd det selv, fikk ikke noen "WOW, AMAZING" resultater siden jeg har bl.a. lav fettprosent fra før av men det hjalp på kan man si.. Cheesy
    80  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Re:Jeg har lyst på Parkeringsplasser slike Vin Diesel har:D på: 21. desember 2003, 12:50
    Gerilja kardio funker veldig bra for å forbrenne fett i store mengder på kort tid i tillegg til muskeltrening.
    Ett gerilija kardio program for 1 dag (går over 8 uker) varer i 20min hvis du har med oppvarming og nedtrapping!
    81  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Re:korte eller lange pauser mellom settene? på: 20. desember 2003, 15:21
    eh du skal ikke ta så lang tid som du vil..
    En pause bør være mellom 1-2, hvis du tar over 2 min vil som oftest det forrige settet være totalt bortkastet. Så som en tommelfingerregel kan du passe på å alltid være under 2 min pr pause.
    Men anbefalt er 60sekunder/1minutt under vanlige sett og 90sekunder hvis du kjører supersett..
    82  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Re:Jeg har lyst på Parkeringsplasser slike Vin Diesel har:D på: 20. desember 2003, 15:18
    heh, uansett om du tar 100 eller 1000 sit-ups vil du aldri få den samme parkeringsplassen som Van diesel har.. Det du må gjøre er å trene mage samtidlig som å forbrenne fett for å få lavere fettprosent, først når du har fått veldig veldig lav fettprosent (under 10% ca eller noe) så vil de ønskete magerutene komme frem..
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 5
  • 6
  • Bananpannekake

    Kosthold23.11.20202213

    Perfekt å starte dagen på!
    Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

    Proteinrike tacolefser

    Trening21.11.202030

    Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
    Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.