Visning av honnrposter for arehb
Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 31  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Veslekardias - s. 162 video av veslas knebøy 10. juni 2010, 22:14
    Det jeg ser selv i videoen er at jeg lener overkroppen for langt frem

    Jeg synes ikke du gjør det. Overkroppen må jo langt nok fram til å balansere med at den midterste delen av kroppen går bakover. Hvis ikke mister man balansen.

    Prøv å sett deg mer bakover, knærne skal ikke bevege seg fremover men utover. Kan hjelpe med litt bredere fotstilling.

    Det ville vært mer riktig hvis ho hadde hatt stanga i nedre posisjon. Men det har ho ikke. Knea må gå fram, utifra kroppsproporsjoner og hvor stanga ligger, og hvor breidt ho står. Men det er ikke nødvendigvid noe poeng i å stå breiest mulig. Beinposisjon er med på å bestemme hvilke muskler som blir aktivert. Gluteus maximus-aktiverting for eksempel, fordrer skulderbredde med føtter pekende ikke spesielt mye ut til sida.

    Veslekardia jeg synes du gjør knebøy veldig bra, ser du gjennom squat RX-videoene og pirker litt vil jeg si du kan løfte veldig mye uten å bekymre deg for teknikken.
    Honnr gitt av : veslekardia, 10. juni 2010, 22:16
    32  Generelt / Loggbok Online / Sv: Exit datakropp 19. mai 2010, 21:33
    Har spilt bc2 multiplayer i kansje en halv time. Blei bare forvirra og døde hele tia. Dessuten er det plagsomt realistisk. Team fortress 2 er mye morsommere! Og starcraft 2. Men jeg er litt lei dataspill nå, det er gøyest i små mengder.

    Kom meg innom VT endelig i dag. Tok litt markløft og aarmhevinger, samt et par støtteøvelser. En fin start. Skal prøve å være der litt i morra og fredag også. Reiser vekk lørdag og blir borte til over neste helg.

    Begynner å bli optimist igjen! Har funnet ut at jeg skal slutte å gå rundt og skamme meg over at jeg primært sett driver dank. Det er jo forårsaka av helseproblem. Tror det er veldig lurt å slutte med.
    Honnr gitt av : Leifbjørn, 19. mai 2010, 21:52
    33  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Fenrikflink- Willkommen in der Dunkelheit! 21. april 2010, 20:04
    Det er ikke alle idioter som er boletryner?
    Honnr gitt av : Fenrikflink, 21. april 2010, 20:28
    34  Generelt / Loggbok Online / Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel 24. mars 2010, 17:22
    Jeg spiser mye frukt for tida. Begynte med det da jeg har sjuk for å få inn mye vitaminer, og har fortsatt med det, fordi det er godt og fyller opp magen med noe som er relativt sunt slik at det blir mindre plass til potetgull og sjokolade.

    smoothie er for homoer.

    Pfft dette handler om å ha ordentlig verktøy.

    Jeg har kjøkkenmaskin med en forøvrig veldig god blender, men også en bolle med roterende kniver i bånn. I blenderen blir alt knust til tynn grøt, og det kan drikkes. Men egentlig synes jeg frukt smaker mer hvis det kjøres i bollen med roterende kniver. Da blir det ikke grøt, alt blir bare kappa i småbiter. Og da må man spise med skei.

    Frukt er ikke plagsomt billig alltid, men kjøper man der det er billigst kan man lage alvorlig mye bra sunn fruktmos for prisen av en dyr potetgullpose.
    Honnr gitt av : NullFokus, 25. mars 2010, 00:40
    35  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Fenrikflink- Willkommen in der Dunkelheit! 03. mars 2010, 01:47
    Du har tydeligvis ikke prøvd dette med trygding selv Axis. Jeg kan love deg: Det er oppskrytt.
    Honnr gitt av : Fenrikflink, 03. mars 2010, 07:52
    36  Generelt / Loggbok Online / Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel 25. februar 2010, 16:01
    Jeg vil protestere mot det å sette en nubi på 531. Han kommer til å miste mye framgang over 5x5. Hvis du vil ha mindre rigging kan du eventuelt bare la han gjøre samme øvelsene som deg, men 5x5, og lineær progresjon.
    Honnr gitt av : Hellbouncer, 25. februar 2010, 16:08
    37  Generelt / Loggbok Online / Sv: Exit datakropp 23. februar 2010, 22:36
    Spinning 1745, 25 minutt uten oppvarming og nedtrening. Fem topper, kom over 160 på alle.

    Etterfulgt av sirkeltreninga som jeg egentlig skulle tatt i går. Tok en runde i går og derfor bare fire i dag.

    Det gikk fint, men da jeg skulle til på kettlebellsvinginga på slutten fant jeg kjapt ut at nå blir det litt mye her. Droppa det, spiste, tøyde, dro hjem.

    Blad fra TN i posten i dag. Artikkel fra intervall-folka på NTNU. De har funnet ut at proteinshake, spesifikt 30 gram isolat, rett etter intervalltrening gir vesentlig bedre kondisforbedring over tid. Hva mer, de trente 4x4-intervaller fem ganger i uka i fem uker, og fikk 0,5% bedre oksygenopptak hver økt. Altså ikke overtrening. Interessant! Jeg er rimelig sikker på at øktene de foreskriver er hardere enn en gjennomsnittlig spinningtime for meg.

    https://www.tn.no/drivkraft/artikler/25-bedre-kondisjon-med-protein
    Honnr gitt av : Hellbouncer, 23. februar 2010, 22:38
    38  Generelt / Loggbok Online / Sv: Vegard trener - 5 3 1 17. februar 2010, 00:30
    20,3 må jo være tøys. Eller så er målinga mi på 18,8 for noen uker siden tøys. Ikke pokker om du har større fettprosent enn meg. Det kan da ikke gå an. Du har jo ikke mage engang.

    De har visstnok et apparat som kan måle fettprosent på SiB sentrum også, som man kan få lånt gratis hvis man godsnakker med en av PT-ene. Noe jeg har gjordt, må bare å somla meg til å rusle ned dit.
    Honnr gitt av : VP, 17. februar 2010, 00:35
    39  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Tynn, Ny trening, Hvordan bli feitere? 14. februar 2010, 13:09
    Hallo!
    men om dere har noen veldig bra øvelser for å bli større fort så fyr på!

    Knebøy, markløft, benkpress og kroppshev.

    Og masse helmelk.
    Honnr gitt av : Joz, 14. februar 2010, 14:08
    40  Generelt / Loggbok Online / Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan 30. januar 2010, 21:08
    Imperativt lesestoff:

    http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/deconstructing_computer_guy_the_other_23_hours
    http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/deconstructing_computer_guy&cr=
    http://www.tmuscle.com/readArticle.do?id=1426252
    Honnr gitt av : Leifbjørn, 31. januar 2010, 19:35
    41  Trening / Forum for ungdom / Sv: Vurderer 3-splittprogram 21. januar 2010, 12:25
    Etterhvert som du blir sterkere, vil du kunne trene såpass hardt at kroppen ikke restitueres fra økt til økt. Da trenger du lengre perioder med hvile. En enkel måte å gjøre det på er å bruke splitt-program. Da får man også tid til å trene biceps og triceps fra flere forskjellige vinkler og slikt. Bodybuildere driver med dette.

    Eller man kan følge et helkroppsopplegg der noen dager er lettere enn andre. For eksempel tung mandag, lett onsdag, middels fredag. Da har man en ukessyklus. For de som har trent veldig lenge og har lite forbedringspotensial igjen trengs gjerne enda lengre sykluser - programmene går gjerne over flere måneder, og gir gevinst først helt på slutten. Styrkeorienterte program som Dietmar, Sheiko, Smolow og 5/3/1 er av denne typen.

    I begynnelsen er helkropp alltid best. Etter det bruker folk som vil se sterke ut gjerne splittprogram, mens folk som vil bli sterke bruker mer helkroppsopplegg.
    Honnr gitt av : Fenrikflink, 21. januar 2010, 12:26
    42  Trening / Treningsprogrammer / Sv: spm. angående 5x5 16. desember 2009, 04:07
    Alt du lurer på er besvart her: http://stronglifts.com/forum/stronglifts-5x5-official-faq-t11443.html
    Honnr gitt av : The Weise-Guy, 16. desember 2009, 05:57
    43  Generelt / Loggbok Online / Sv: Leifbjørn gjer ting han ikkje kan 23. november 2009, 22:55
    Ny smell i ryggen i dag. Denne gangen skulle eg berre ta på meg ei regnbukse.

    Faen i helvete altså, nå blir jeg snart sint på dine vegne. Dette er jo bare tull.
    Honnr gitt av : NullFokus, 01. desember 2009, 22:52
    44  Generelt / Loggbok Online / Sv: Exit datakropp 29. november 2009, 01:11
    Ingen trening i dag. I seng halv fem i går og opp kl tre i dag. Har lyst å slutte med disse være deprimert-greiende, det er jo bare vås. Vel, føler meg sliten etter 5 dagers trening til nå i uka så det er ingen krise.

    Olav som jeg snakka om i går sa mye. Han prata om at man får større baller og mer testosteron av kokosfett, som kan kjøpes billig som delphiafett. Han fortalte om hvordan han brukte kanel til å gjøre kalvegodt drikkelig. Jeg viste han hvor lite mobil jeg er i skulderleddet og han sa at det der går jo bare ikke, og viste meg en god tøyemetode for latissimus.

    Ellers har jeg funnet ut at jeg har brukt høsten til å drikke meg feit på helmelk. Har sikkert fått litt ekstra muskler også men pokker så solide magehåndtaka er blitt. Ikke bra. Men trokke jeg gidder å begynne med noe diettgreier. Vel, skal kutte ut helmelka da. Det viktigste tenker jeg er å få trent mye. Og komme igang med utstrekking igjen. Viktigere å være bra trent enn å ikke ha håndtak!

    Det går i retning crossfit. Vektbasert utholdenhetstrening. Ville vært kult å få til 2xkroppsvekt i mark og 1,5xkroppsvekt i bøy (240/180) kg, utover det vil jeg heller strekke meg mot andre typer kroppslig forbedring. Bevegelighet, utholdenhet, koordinasjon, slike ting.

    Kansje på sikt begynne med BJJ.
    Honnr gitt av : Hellbouncer, 29. november 2009, 01:33
    45  Trening / 5x5 / Sv: STICKY : Link til ulike 5x5-oppsett. 25. november 2009, 18:33
    Madcow-sida er tatt ned. Mehdi har lagt sidene ut på Stronglifts.com:
    http://stronglifts.com/madcow-5x5-training-programs/
    http://stronglifts.com/madcow/index.htm
    Honnr gitt av : henrikhardcoar, 25. november 2009, 21:01
    Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!