Visning av honnrposter for Doof D Licious
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: BENKPRESS 22. mars 2009, 20:53
    Er en større personlig seier å gjennomføre maksløftet med noenlundre riktig teknikk. Trenger nødvendigvis ikke stoppe, men bounce og rompeløft ser jo faktisk bare helt teit ut. Mister all respekt for de som holder på sånn. Og langsiktig så kommer du selvfølgelig ikke å ha større fremgang med rompløft og bounce, selv om du kanskje trenger tyngre.

    Blir faktisk flau når jeg ser de på studioet som bare slipper vekten ned på brystet og deretter bruker mer rompen en armene for å få opp stangen. Må bare snu meg å gå et annet sted.



    Er forskjell på å ta rumpeløft med bounce en gang hver 3 måned og å trene med dette vell? Selv tar jeg det aldri, men hvis folk spør meg hva jeg tar i benk sier jeg bare "ikke nok", men om jeg hadde brydd meg om hvor mye jeg tok hadde jeg lett løftet med juks, fordi alle som spør om dette gjør det selv.
    Honnr gitt av : ErikV, 22. mars 2009, 21:52
    2  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: BENKPRESS 22. mars 2009, 20:42
    Du skal da aldri trene med rompa opp og sprette staga på bryste. Dette er juks!! Når du spretter stanga på kassa trener du ikke maksimalt og vil derfor ikke øke maksimalt i styrke. Legg fra deg egoet og tren ordentlig!!!
    Deso hardere belastning, desto hardere trening. Ergo trener du maksimalt om du jukser. Og maksløft på gymmet kan man like gjerne ta med masse juks, selv om det ikke er optimalt å trene slik om man er styrkeløfter. Da bør man sevlsagt trene skikkelig, men en gympers er akkurat det, en gympers. Og om man tar det med stop eller ei har ingenting å si, fordi når noen spør deg "hvor mye tar du i benken da?" og du sier "115kg med stop" så er det eneste de hører "115 kg". Om målet er å kunne si et høyest mulig tall må man jukse på maksløft, dersom du ikke bryr deg noe særlig om hva folk synes så poster du ikke en tråd angående benkpress på TF og trener heller hardt strikt og mye mark og bøy.
    Honnr gitt av : kakemann, 22. mars 2009, 20:49
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!