Visning av honnrposter for DoItNow
Sider:
  • 1
  • 1  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Unknown. 30. november 2009, 15:09
    Hey!

    Jeg leste litt i tråden din og så du skulle trene spenst, det som er lurt da er å ta det etter bøy. Den beste spenstøvelsen da vil være å stå på en krakk eller noe, så detter du ned til gulvet og hopper opp på noe annet(det du hopper opp på burde jo da være høyere enn det du slepper deg ned fra). Den øvelsen blir brukt blant flere vektløftere.

    Annet for spenst, er å ha 40-50kg i knebøy posisjon, så går du rolig helt ned og hopper, som et vanlig spensthopp bare med vekter.

    Ellers ville jeg anbefalt deg å trent litt mer bøy Cheesy

    Lykke til videre!
    Honnr gitt av : xXUnknownXx, 30. november 2009, 17:03
    2  Generelt / Loggbok Online / Sv: Veien mot muskler og makt(15 år) 07. juni 2009, 23:38
    Flott å se en fotballspiller som trener beina!
    Lykke til med treninga Wink

    Hehe, takk for det! Lykke til videre du og!
    Honnr gitt av : goldenretriever, 07. juni 2009, 23:41
    3  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: hjelp til kosthold :) 19. mai 2009, 12:54
    Pinjekjerner
    Varebeskrivelse
    Pinjekjerner er store frø fra konglen på spesielle furutrær som vokser ved Middelhavet. Det finnes flere ulike kongler som har store nok frø til at de kan bli solgt som pinjekjerner. Pinjekjerner er rike på jern, proteiner, flerumettet fett og sink. Pinjekjerner importeres fra Italia, Spania og Portugal.
    Bruksområde
    Pinjekjerner blir ofte bedre etter at de har blitt ristet. De brukes ofte i salater og er en av hovedingrediensene i pesto (en italiensk saus).
    Egenskaper
    Pinjekjerner bør oppbevares kaldt mellom 0-4 °C.

    fant fra en side. Kezam liker jeg godt, veldig mye proteiner, jeg blander det ut med fun ligthe saft så smaken ikke blir så sur  Wink

    Honnr gitt av : Thomaz91, 19. mai 2009, 12:57
    Sider:
  • 1
  • Bananpannekake

    Kosthold23.11.20202213

    Perfekt å starte dagen på!
    Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

    Proteinrike tacolefser

    Trening21.11.202030

    Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
    Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.