Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 7
  • 16  Generelt / Loggbok Online / Sv: Maria logger mot u-nm! på: 09. november 2009, 13:13
    Fin form du hadde ! Cheesy
    17  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Hva gjør dere i pausen? på: 09. november 2009, 13:13
    I pausen så drikker jeg vann og tar en prat Smiley
    18  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Therese satser på: 09. november 2009, 13:12
     Gleder meg ! Cheesy
    19  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Hva spiser dere til frokost? på: 09. november 2009, 13:11
    Ja det var det jeg tenkte Wink Har en fantastik oppskrift Smiley
    20  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Therese satser på: 09. november 2009, 09:46
    Kommer nye bilder snart? Smiley
    21  Generelt / Loggbok Online / Sv: over the top sin treningslogg! på: 09. november 2009, 09:38
     Forsett med din gode jobb ! Cheesy
    Kommentarene kommer Wink
    22  Generelt / Loggbok Online / Sv: 16år. Sterke mål før Sommern! på: 09. november 2009, 09:37
    Tja, dette høres sikkert litt teit ut, men bak denne treningen har jeg hatt mål, steg for steg, har fulgt dessa måla mine. Men når jeg tenker meg om.. Er det noe jeg ikke vet, mitt største mål er å bli top5 i Norges sterkeste Mann en dag. Men det jeg lurer på, er jeg sterk nokk nå ? Er jeg svak ? Har jeg genene til å bli en av norges sterkeste en dag, vennene mine sier det. Men jeg vet mere enn dem og er veldig usikker. Mtp nivået her i Norge, Jeg har motivert meg mye etter Phil Pfister før treningene mine, siden det var en utube film der han trente og slikt. Og han sa selv han ikke var en optimal atlet som f.eks Mariusz, Poundstone osvosv. Men han hadde troen, å gav aldri opp, han skulle nå målet sitt. Det jeg lurer på er.
    Kan jeg greie det ? Om jeg står på, trener serriøst som Phil Pfister. Eller burde jeg gi opp? Fordi nivået er for høyt ?Og dette er med rent mel i posen. Jeg grubler mye over dette, og føler meg merkelig da jeg tenker på meg. For dette er ønsket mitt, treninga er jobben min, og er det jeg lever av. Jeg elsker hva jeg driver med, og ingen skal stoppe meg med det jeg liker, og jeg tror ikke jegmister innteressen før om 20år ^^

    MvH Erik
    Stå på !
    23  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: anbefalinger? på: 09. november 2009, 09:22
    Proteiner :

    Danutrition’s 100 % Pure Whey Protein
    90+ Protein
    QNT Metapure (Belgian Chocolate)

    Karbohydrater:

    Carbo Fuel (Nøytral smak)

    Gainer:

    XXL MASS
    24  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Kaffe vs. Grønn te + mer på: 09. november 2009, 08:58
    1-2 kopper kaffe om morgingen

    Ellers så går det i vann under trening,Melk til måltider

    og te om kvelden
    25  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Hva spiser dere til frokost? på: 09. november 2009, 08:38
    Heller havregryn i en skål, hiver eventuelt yoghurt,melk,porteiner nedi.
    1 protein shake med 2 ss oliven olja
    multivitaminer
    L-glutamin
    og noen ekstra produkter

    Tenker på å begynne å lage proteinpannekaker til frokost ! Cheesy
    26  Trening / Forum for ungdom / Sv: Fotball! (Hvordan kan jeg bli bedre?) på: 29. oktober 2009, 10:51
     Lett svar Smiley Slutt med fotball begynn med å bygge Cheesy

     Ser ingen vits med å springe etter en ball å få aldri resultater Wink
    27  Kosthold / Anmeldelse av kosttilskudd / Sv: Anmeldelse om produkter fra Nordic Nutrition på: 27. oktober 2009, 21:40
     den koster 349 kr og inneholder 120 kapsler, så polishboy tror du må bytte litt på prisen der Grin
    28  Generelt / Loggbok Online / Sv: Macho sin treningslogg på: 26. oktober 2009, 23:54
    Sånt da var jeg tilbake med styrke trening Cheesy

    Dagens økt gikk veldig bra...

    Benkpress 70kg 5 x 5
    Skråbenk med hantler 25kg 3 x 10
    Flys 20kg 3 x 10
    Dips +10kg 3 x 6-8
    29  Generelt / Loggbok Online / Sv: Macho sin treningslogg på: 25. oktober 2009, 23:15
    Alt fra proteiner til Kreatiner Smiley
    30  Generelt / Loggbok Online / Sv: Macho sin treningslogg på: 25. oktober 2009, 12:21
     Hva mener du ? Smiley kosttilskudd ?
    Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 7
  • Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
    Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

    Hvordan få mer ut av markløft?

    Trening27.05.202040

    Slik får du mer ut av markløft.
    Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.