Visning av honnrposter for Bowleren
Sider:
  • 1
  • 1  Generelt / Loggbok Online / Sv: Bowlerens crash diet! 03. februar 2012, 22:25
    Har vært på opptaksprøver til en jobb, så har blitt dårlig med logging. Har nå kommet hjem, og bestemt meg for å droppe fyllekula jeg etter planen skulle på i helgen. Nå er det klart for siste innspurt!!
    Honnr gitt av : Cartman, 04. februar 2012, 22:32
    2  Generelt / Loggbok Online / Sv: Bowlerens crash diet! 27. januar 2012, 08:00

    Måling 27. januar.


    Kg: 76.3 (Ned 0.7 kg)
    Fettprosent: 9 % i følge den jeg alltid har fulgt, og 11.98% i følge den mer nøyaktige.

    Veldig fornøyd med resultatet
    Honnr gitt av : Cartman, 27. januar 2012, 15:55
    3  Helse & Velvære / Sex og Samliv / Sv: Sex og trening 21. januar 2012, 20:42
    Sitat fra: quank;817971041
    Honnr gitt av : Bluebearworkout, 21. januar 2012, 21:44
    4  Generelt / Loggbok Online / Sv: Bowlerens crash diet! 20. januar 2012, 22:46
    Kan vel ta en liten mini-update på hvordan ting er:


    Fakta:

    Har fra diettens start gått ned ca 5 kg. Noe av dette er selvsagt vann osv, men jeg målte vekten før dietten et par-tre dager ut i dietten, det vil si at jeg kanskje veide 83 ca før start. Så 5-6 kg ned er harde fakta, og dette har gått av etter 3 uker, nå i helgen. Har gått fra en fettprosent på 13-14 til 10, og tror kanskje jeg må ned til 7-8 for å bli nok markert. Har litt flesk på magen enda, og jeg vil bli nokså rippet før jeg gir meg. Har nå fått tilskuddet animal cuts, som for øvrig har veldig bra omtaler, og jeg kommer til å gi det en omtale etter dietten. Cutsen varer i 3 uker, og det passer bra, da det er 3 uker jeg har igjen på dietten. 

    Mat:

    I starten levde jeg på tørr karbonadedeig. Dette ble jeg fort veeeldig lei av, og har etterhvert forsøkt å finne ut noe jeg kan spise. Har vært innom diverse kyllingsalater med kesam, eggerøre og spikkeskinke  + kesam, og nå til slutt kalkun kjøttboler – de er magiske med ketchup! Nå for dagen går det i de kalkunbollene og proteinshaker, noe jeg føler fungerer bra.

    Det magiske speil:

    I speilet ser jeg ikke så veldig mye forskjell på magen, men jeg ser diverse blodårer titte frem. Er individuelt hvor kroppen fjerner fett først, men så lenge det blir mindre å ta av med klypen, og vekten går nedover, stoler jeg på at naturen sørger for at magefettet snart løsner. Kjenner fysisk at det blir mindre å ta i på magen, og det er veldig digg!

    Dagsform:

    Jeg pleier å ta den første shaken i 11-12-tiden på dagen. Frem til 11-tiden kjenner jeg ikke noe spesiell sult, men i tidsrommet 11-17 er jeg meget sulten. Når jeg kommer hjem pleier jeg å steke kjøttboller, og etter dette har jeg fortsatt 2 shaker å ta på kvelden. Helt fra 17 og ut kvelden er jeg faktisk veldig mett. Ellers må jeg si at det er veldig digg i forhold til hvordan jeg trodde det ville bli, etter de første dagene. De var helt klart verst! Må dog si at det er litt irriterende å se folk rundt meg drikke cola, og spise kebab, mens jeg lever på tørt kjøtt og proteinshaker – men det er vel en grunn til at ikke alle går rundt rippa! Tongue Kjenner av og til at jeg er litt svimmel når jeg reiser meg opp, men sånn har det vært lenge, og dette har sikkert ikke noe med dietten å gjøre.

    Motivasjon:

    Er toppmotivert! Hovedsaklig magefettet jeg vil bort med, og siden det ikke har forsvunnet, er jeg veldig motivert til å fortsette – for jeg lever i troen at det er det neste som vil løsne! Dessuten vil jeg se hvordan kroppen blir når den er helt rippa, kan aldri husket at jeg har vært det! Kjenner også at en spisedag eller to – Lørdag/ søndag hjelper noe veldig på motivasjonen!

    Dett var dett for nå. Halvveis i dietten, og kommer med et sammendrag ved endt diett!

    Peace out!
    Honnr gitt av : Cartman, 20. januar 2012, 23:14
    5  Generelt / Loggbok Online / Sv: Bowlerens crash diet! 11. januar 2012, 00:16
    Føler for øvrig at alt går lettere nå. Begynner vel å bli vandt til å være på diett. Føles ikke tungt osv
    Honnr gitt av : Bluebearworkout, 11. januar 2012, 01:19
    6  Generelt / Loggbok Online / Sv: Bowlerens crash diet! 06. januar 2012, 01:46
    Okei, får prøve på det neste uke. Gleder meg til å veie meg og sjekke fettprosenten i morgen. Tar natta nå, 10 timers søvn.
    Honnr gitt av : Bluebearworkout, 06. januar 2012, 01:48
    7  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Fra fit til fat? 21. november 2011, 23:07
    No offence, men jeg tviler litt på at magen din "stikker ut", for i mine øyne ser du ganske rippa ut på de bildene der Tongue

    Og ordet "ølmage" er vel en betegnelse på en litt stor mage, det betyr ikke nødvendigvis at det kommer fra øl :p

    Treningsprogrammet ser greit ut, noe ala det jeg kjører. Fungerer bra. Ser ut som du har fått lavere fett% den siste måneden - selv om du har blitt større.

    Hadde jeg vært deg, hadde jeg fortsatt i samme sporet, får du har fått jævlig bra framgang! Wink
    Honnr gitt av : Toreto, 21. november 2011, 23:14
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!