Visning av honnrposter for DannY GuettA
Sider:
  • 1
  • ...
  • 9
  • 10
  • 11
  • 136  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Hvor mange øvelser er FOR mange? 17. november 2009, 23:35
    Øvelsene du vill ha med:

    Knebøy, tåhev, leg curl (hamstrings)
    - Benkpress, triceps pushdown, skråbenk,
    - markløft, kabelroing, biceps curl
    - militærpress



    Slenger opp ett lite eksempel med alle disse øvelsene, fordelt utover en uke. og noen andre øvelser. Ser du har flere press øvelser enn trekk, derfor la jeg til en trekk øvelse ekstra. Ellers skaper det ubalanse i lengden. Fremoverlente skuldre og den driten.


    EKSEMPEL: Tipper disse reps,set forholden er passende.

    Dag 1:
    Knebøy: 4*8
    Legcurl: 3*12
    Skråbenk: 3*10
    Triceps push downs: 3*10
    Kabelroing: 4*8
    Curl: 3*10


    Dag 2:
    Benkpress: 3*5
    Militærpress: 3*8
    Nedtrekk: 4*8
    Roing: 2*10
    Frontbøy: 5*5
    Tåhev: 3*15


    Dag 3:
    Markløft: 4*5
    Tåhev: 3*12
    Roing m/underhåndsgrep: 3*12
    Bred nedtrekk: 2*10
    Smalbenk: 3*5
    Cable crossovers: 2*12


    kjør tunge og dype bøy og dette vill absolut være nok for at beina/rompa vokser bra Wink  markløft gjør mye på rompa også.



    Husk at du får trent mye biceps gjennom dra-øvelser, spesielt med underhåndsgrep. Og triceps i press øvelser, spesielt med smalt grep.
    Honnr gitt av : TFKong1, 17. november 2009, 23:37
    137  Trening / Styrkeløft / Sv: juks og kaste når du trener militærpress? 16. november 2009, 20:22
    Det kalles Push press.

    Og det er juks hvis du konkurrerer i Militærpress, men det er ikke juks hvis du trener det for din egen del..
    eller konkurrerer i push press.

    Tongue i strongman er det lov, i vektløfting må man få stanga på rette armer.



    Pushpress = Bein + Skulder styrke. Og krever enda mere core styrke fordi det er snakk om tyngre vekter.

    Å kombinere disse to øvelsene vær for seg er ikke feil.
    Honnr gitt av : Zhenja, 16. november 2009, 23:35
    138  Trening / Styrkeløft / Sv: juks og kaste når du trener militærpress? 16. november 2009, 20:35
    Ja, en ANNEN øvelse! Den starter vel helt nede på gølvet....militærpress er militærpress! Wink

    Nei, Push press er push press..

    STØT starter fra gølvet Wink
    Honnr gitt av : TFKong1, 16. november 2009, 20:38
    139  Generelt / Loggbok Online / Sv: Danny goes weightlifting! pb i kickstøt og rep bøy 10. november 2009, 12:35
    takk takk. ja blir noen perser når man driver med så mange forskjelige øvelser, hehe :p

    Kickstøt bak nakke film:
    http://www.youtube.com/watch?v=ImrQW09V0S0#noexternalembed

    130kg*10 knebøy: http://www.youtube.com/watch?v=CTPmkRZejkA#noexternalembed
    Honnr gitt av : Biffboy, 10. november 2009, 15:40
    140  Trening / Friidrett / Sv: Hvor høyt hopper dere i stille høyde? 04. november 2009, 17:07


    Det var ikke mye til trussel du fikk.

    Siden du tar det opp her så kan jeg like godt følge deg opp her isteden for på PM.

    Du er en irriterende og kverrulerende bruker som hakker og hiver stein i glasshus i andre tråder. Når du oppfører deg slik som du gjør må du TÅLE å få tilbake isteden for å sutre som et lite barn.

    Vi kjører ikke egne regler, men ser på helheten av ting. Hvis DU får slengt dritt i trynet pga. din oppførsel så kan ikke vi banne vedkommende når det var DU som startet hele episoden.

    Det var nok ikke bare "drittsekk" du ble bannet for sist gang, men at det toppet seg med den kommentaren og fortsetter du i samme stil som du gjør nå så venter det nok en ban på deg.


    JEG må le Wink


    Honnr gitt av : The Weise-Guy, 04. november 2009, 18:50
    141  Trening / Friidrett / Hvor høyt hopper dere i stille høyde? 10. september 2009, 20:18
    http://www.youtube.com/watch?v=7y-bdujBqm8#noexternalembed&feature=channel_page

    etter en-arms rykk kommer mitt maks stille høyde hopp.

    83kg, 177cm.

    Sleng ut video selv hvor høyt dere klarer! Nyskjerrig på hva som er normalt blant trente folk. Legg gjerne til høyde/vekt.

    Honnr gitt av : The Weise-Guy, 03. november 2009, 03:42
    142  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Bli sterkere i millitærpress 22. september 2009, 23:49
    jeg ville lagt hovedfokus på smalbenk, deretter militærpress, så push press, og så skulderpress m/hantler, så sidehev. Smiley

    Smalbenken bygger mest muskler, så øker du i den øker du garantert i militærpress.
    Honnr gitt av : diddy, 30. oktober 2009, 18:29
    143  Generelt / Loggbok Online / Sv: Danny goes weightlifting! bildeupdate ca 3kg tyngre 29. oktober 2009, 23:33
    Sattan, bra form! Sterke løft også! Smiley Hvor gammel er du?

    takker Smiley

    fylte 20 i august.. men i hele fjor har/hadde jeg skade i triceps å trente meg opp igjen..
    Honnr gitt av : Maevar, 30. oktober 2009, 00:33
    144  Generelt / Loggbok Online / Sv: Danny goes weightlifting! bildeupdate ca 3kg tyngre 26. oktober 2009, 18:39
    Honnr gitt av : boberg, 29. oktober 2009, 13:02
    145  Generelt / Åpent forum / Sv: Valg; hva har du stemt? 23. september 2009, 21:02
    Ok, et lite scenario.

    Du bor i et hus i et nabolag der en av ungene borti gata til stadighet knuser vinduene dine med småstein. Hva gjør du?

    Han skylder på rasisme å demonstrerer foran stortinget.
    Honnr gitt av : proteingutn, 23. september 2009, 21:03
    146  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Bli sterkere i millitærpress 23. september 2009, 00:07
    Siden du spurte om reps, set, treningsdager osv kan dette være ett program for å bli sterkere i press generelt:



    Mandag: Medium tungt

    Stående militærpress: 3*5 m/stopp

    Skråbenk: 2x10

    Sidehev: 3x10

    + Roing, Chins, Frontbøy



    Onsdag: Lett

    Push press bak nakke - bredere grep: 4*4 (så explosivt som mulig - lik vekt som på mandags m-pressen)

    Sittende hantel skulderpress: 2x10

    Smalbenk(skulderbredt): 3*5

    Husk at det skal være lett..

    +

    Nedtrekk, Rykkmark, curl



    Fredag: Tungt (ikke til failure)

    Stående militærpress uten stopp: 4*3 (skal ha ca 1 rep til inne på siste rep, siste set) - øke 1-2kg per uke i vekt.

    Smalbenk(skulderbredt): 3*4-6 (variere litt, skal være tungt men ikke til failure)

    Push downs: 3*10 (strict, ikke til failure)

    +

    Markløft, Knebøy,  Bred roing, smalt nedtrekk




    Trur dette programmet ville vært effektivt. Og Husk å spis nok mat (masse protein, grønnsaker)
    Honnr gitt av : 095378, 23. september 2009, 19:05
    147  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Hva er den ultimate poseringslåta? 21. september 2009, 15:16
    David Guetta ft Akon - sexy bitch Grin
    Honnr gitt av : Jupac, 21. september 2009, 15:18
    148  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Emily løfter! Ryggbilde s.40! 21. september 2009, 13:18
    morsmo, du virker ikke til å være den med mest peiling her inne, så påstander burde du holde for deg selv.

    Du spørr om du ikke kan bruke magnesium pulver vær dag fordi du er redd for att kroppen absorberer det? (Haha), og nå spørr du om multipower kreatin monohydrat er bra.. Typisk nybegynner.. Kreatin mono, er kreatin mono. Ganske enkelt.


    Men ja selvfølgelig får damer mer oppmerksomhet.. en ting er at det er færre damer som trener, da blir det mer skjeldent, dermed blir det mer populært. Akkurat som Gull er mer "verdt" / populært enn gråstein Wink Også er det mest gutter på forumet, gutter som trener..  Da er det normalt at de syns det er kult at damer trener også.
    Honnr gitt av : Kirkebrann, 21. september 2009, 13:24
    149  Generelt / Åpent forum / Sv: kan magnesiumpulver tas opp via huden? 20. september 2009, 23:37
    hvorfor svarer dere når dere ikke har peil? :p

    bruker logisk tenkegang. Smiley har du gjort det før?
    Honnr gitt av : proteingutn, 21. september 2009, 02:59
    150  Generelt / Åpent forum / Sv: Valg; hva har du stemt? 14. september 2009, 22:28
    Henger meg litt opp i alkoholen,  fordi jeg syns det er latterlig av FRP å reklame med "billigere alkohol, mer horer og mindre innvandrere"

    Satt det litt vell på spissen her  Grin men hvis du skjønner budskaet..

    Det virker veldig som de Låkker folk med mye mer enn det de kan håndtere/Klare å få gjennomført.



    Og jeg syns det er alt for mye bruk av alkohol, eneste folk klarer å gjøre i helgene er jo å drikke seg fulle. Jeg personlig syns man kan klare å finne på noe uten alkohol. Det er min personlige mening. Smiley Og billigere alkohol, vill mest sansynelig gjøre at folk kjøper mer alkohol.
    Honnr gitt av : bjørn`, 14. september 2009, 22:31
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 9
  • 10
  • 11
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!