Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 58
  • 1  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Null vekttap på: 15. oktober 2013, 20:46
    Last f.eks ned "My fitness pal", en App til Iphone/ Android.
    Denne teller kalorier for deg når du plotter inn maten. Finn ut hva dagsbehovet ditt er, og legg deg 5-600kcal under dette.


    2  Generelt / Kjøp og salg / Billig gainer! Feilsendt fra PF på: 08. september 2013, 20:50
    http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43853412&editAd=true
    3  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: 16 år - 100 kg på: 26. april 2013, 20:43
    Amerikansk fotball er kult ja, men det skal MYE til å "tjene penger"/ leve av det også.

    Vet om EN person som har fått kontrakt i statene. Og han var sjukt flink også.

    Sats heller på noe du liker selv. Ikke tenk at du skal livnære deg på det, men ta det som en hobby Wink Men selvsagt, hvis du liker amerikansk fotball, kjør på! Selv tror jeg Styrkeløft kunne passet deg godt Wink
    4  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Victors bildelogg på: 23. april 2013, 18:11
    Enten er dette tidenes troll eller tidenes rene fysikk/ styrke.

    Spor anyways Tongue
    5  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best? på: 02. april 2013, 14:39
    Pre workouts er dødsgøy! Jeg har brukt store summer på det, ikke fordi at det hjelper så nevneverdig, er jo stort sett tøv, men det er rett og slett kjempegøy, hehe Tongue Har prøvd Craze, Jack3d, C4, NO xplode, Neorocore, Anabolic beast og supercharger. Men i tillegg har jeg kjøpt meg noen ingredienser og mekket hjemmelaget Smiley Den hjemmelagde har gitt meg mest igjen for pengene vil jeg si, men du får ikke det "fokuset" som mangen er etter. Men det er mye billigere, du kan bestemme doseringene selv, og det smaker skikkelig drit! Smiley Proteinfabrikken selger Ironcore Nutrition sine pakker med for eksempel Beta-alanine, Argenine, Citrulline og tyrosine, som er stimulanter du finner i de fleste pre workouts. Hiv 2-3 gram av hver oppi shakeren din, pluss 400-800mg koffein så kommer pumpen og kilingen! Smiley Vil dog anbefale å blande 50-50 med vann og funlight, for å sette en demper på ditt livs værste smaksopplevelse.

    Vil fraråde de fleste fra å innta 800mg koffein...
    6  Generelt / Antidoping / Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not? på: 10. mars 2013, 19:36
    Noterer meg at alle de som faktisk tror at det er mulig i denne tråden er nybegynnere. Kan forklares med at dere går igjennom perioden med noob-gains, men igjen så må jeg skuffe dere, de vil ta slutt, og dere vil etterhvert få store problemer med å gaine noe mer enn 1-2kg muskelmasse i året.

    Om fysikken hans var oppnåelig naturlig hadde det vært veldig merkelig at det finnes så få/ingen som faktisk har noe i nærheten av fysikken hans i en alder av 18 år. For mange vil det være umulig, selv med steroider.

    Sier som Joz, dere er mest sannsynlig bare en gjeng troll. (Håper det for deres skyld)



    Takk..

    Dette er vell egentlig ikke noe å diskutere..
    7  Generelt / Antidoping / Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not? på: 10. mars 2013, 17:02
    Hvorfor ikke? Han er 183 cm og 85 kg. Det er ikke sååå stort.

    Jeg går bare ut i fra at du troller jeg.. Fordi hvis du tror at det er oppnåelig når man er 18 år.. Ja..

    Har litt å gjøre med fett% også da. Umulig å holde den så lav med den massen.
    8  Generelt / Antidoping / Sv: Jeff Seid sin fysikk opppnålig natural or not? på: 10. mars 2013, 14:51


    Nei
    9  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best? på: 07. mars 2013, 19:43
    Joda, satt på spissen da Wink

    Poenget mitt var vell heller å fraråde nybegynnere "sterke" pre-workouts, da det gjøre mer vondt enn godt.
    10  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Jack3d, Craze?? Forskjellen? Hva er best? på: 07. mars 2013, 10:07
    1. Det er ikke noe du absolutt burde begynne med. Tvert imot. Jack3d finnes ikke lengre, da det ble påvist fler dødsfall på grunn av det. Det inneholder også et stoff som finnes på dopinglistene.
    2. Det høres ikke ut som om du er på et nivå hvor du trenger denne "ekstra" boosten. Spis en banan før trening eller evt en bolle havregrøt.

    Hvis du ABSOLUTT må ha en pre-workout, så finnes det UTROLIG mange andre som er bedre alternativ, i form av at de er mildere og fortsatt gir god effekt.

    Eksempelvis:
    http://www.ebay.co.uk/itm/USPlabs-USP-Labs-JACK3D-Jack-3d-MICRO-146g-Smart-Shaker-/280970153403

    Dette er den "nye" jack3d som ikke er farlig, og kjent for å gi "pump".


    Husk at en pre-workout i bunn og grunn vil gjøre at du ender opp med å få "dårligere" og slappere økter når du ikke bruker det, og etterhvert vil du føler mindre og mindre effekt.

    Spar pengene dine du. Kjøp deg et godt porteinpulver isteden.

    11  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: FØR/ETTER: Største kroppstransformasjon bildetråd på: 04. mars 2013, 21:52
    Synes nå denne tråden burde deles i ren og ikke jeg da.. what Roll Eyes
    12  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: MIDTBY, 2.plass jr-NM, VM-krav i boks! | Formbilder s.86,109,111,116 & s.119 på: 23. februar 2013, 18:41
    Jada, men de færreste kan nok løfte vekter som Midtby ligger på, og se ut som han.
    13  Generelt / Loggbok Online / Sv: Knebøy 20 x 150kg og 1 arms chinups!! :-D - FILM s.235 på: 23. februar 2013, 10:29
    Må si at du begynner å se rå ut Baliba ^^ Forbilde!

    Siste bildet gav assosiasjoner til Beefcake Wink
    14  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: MIDTBY, 2.plass jr-NM, VM-krav i boks! | Formbilder s.86,109,111,116 & s.119 på: 22. februar 2013, 22:45
    Du og Bo er gode forbilder for Norsk styrkeløft. Ikke er dere det dårligste beviset på at man kan se bra ut, samtig som man er stor og sterk naturlig med litt vilje og jobbing.

    Sant sant, men også gode eksempler på at det er stor variasjon når det kommer til folks potensiale og gener. Midtby og Bo har vært heldige der Wink
    15  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Gutten med genene/reseptorene i orden på: 16. februar 2013, 15:56
    Han ser jo ut som han er 25-30.

    Sikkert trøkka en del artige saker.
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 58
  • Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
    Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
    Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?