Visning av honnrposter for Stian L
Sider:
  • 1
  • ...
  • 6
  • 7
  • 91  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Silverback - oppdatering s9 og s14 09. august 2010, 10:19
    Fatter ikke hvorfor så mange tror at man skulle være i dårligere form fordi man har passert 40. De beste byggerne er som regel over 40. Det tar tid å bygge muskler og markeringene blir dessuten dypere med alderen. Det finnes selvsagt unntak men det er neppe mange 20-25 åringer som er i nærheten av Øyvind når det gjelder muskelmasse. Er selv 35 år og er på mitt beste noensinne. Klart jeg er enda bedre om 5 år enn hva jeg er i dag.
    Honnr gitt av : Kikki, 09. august 2010, 10:39
    92  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Silverback - oppdatering s9 og s14 09. august 2010, 10:19
    Fatter ikke hvorfor så mange tror at man skulle være i dårligere form fordi man har passert 40. De beste byggerne er som regel over 40. Det tar tid å bygge muskler og markeringene blir dessuten dypere med alderen. Det finnes selvsagt unntak men det er neppe mange 20-25 åringer som er i nærheten av Øyvind når det gjelder muskelmasse. Er selv 35 år og er på mitt beste noensinne. Klart jeg er enda bedre om 5 år enn hva jeg er i dag.
    Honnr gitt av : SilverFox, 09. august 2010, 10:26
    93  Generelt / Loggbok Online / Sv: MrMuscle sin 5/3/1 dagbok 16. juli 2010, 09:11
    Ja selv om det er vektgrense i CBB så må man være temmelig svær for å fylle ut klassen sin. Personlig synes jeg de kunne satt ned vektgrensen noe slik at det er mulig for vanlige dødelige som ikke er fulle av dritt å få pallplass. Feks om man er 180 høy så skulle maksvekten i konkurranseform vært 80 kilo og ikke 86 som det er nå. Da måtte jeg deffet meg ned til 78 kilo (veier 92 i god form nå) så det hadde blitt hardt men jeg hadde jo kommet inn i ekstremt god form da. Slik som det er nå kan jeg veie 84 i konkurranseform og det er faktisk litt i meste laget synes jeg.
    Honnr gitt av : MrMuscle, 16. juli 2010, 09:32
    94  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Hvorfor er søvn så viktig? 19. mai 2010, 15:41
    Når du sover produserer kroppen HGH/IGF (Human Growth Hormone/insulinlike growthfactor). Dette gjelder spesielt i dyp søvn. Sover du nok antall timer får du også mer av den dype søvnen som er så viktig for produksjonen av veksthormoner. Hvor mye søvn man trenger er veldig individuelt da noen sover dypere enn andre. For noen er 6 timer nok for andre er 9 timer for lite. Føler du deg generelt utvilt utover dagen og klar for trening tyder det på at du får nok søvn. Får man får lite søvn øker produksjonen av kortisol som er ett stresshormon noe som vil hindre muskelvekst og til og med føre til muskelnedbryting. Søvn er altså viktig for riktige nivåer av hormonene kortisol og HGH/IGF
    Honnr gitt av : DenSterkeJulenissen, 19. mai 2010, 15:53
    95  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Hvorfor er søvn så viktig? 19. mai 2010, 15:41
    Når du sover produserer kroppen HGH/IGF (Human Growth Hormone/insulinlike growthfactor). Dette gjelder spesielt i dyp søvn. Sover du nok antall timer får du også mer av den dype søvnen som er så viktig for produksjonen av veksthormoner. Hvor mye søvn man trenger er veldig individuelt da noen sover dypere enn andre. For noen er 6 timer nok for andre er 9 timer for lite. Føler du deg generelt utvilt utover dagen og klar for trening tyder det på at du får nok søvn. Får man får lite søvn øker produksjonen av kortisol som er ett stresshormon noe som vil hindre muskelvekst og til og med føre til muskelnedbryting. Søvn er altså viktig for riktige nivåer av hormonene kortisol og HGH/IGF
    Honnr gitt av : steintrollet, 19. mai 2010, 15:47
    96  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Arnold Still pumping 16. mars 2010, 14:38
    Han er i utrolig god form i forhold til alderen. De fleste av de gamle gutta er det. Se for eksempel på Lou Ferrigno. Folk som ikke er inne i dette med kroppsbygging og styrketrening tror at man bare blir tjukk når man blir eldre dersom man har mye muskler. Er selsagt bare tull og tøys. Er ingenting som bevarer en fin kroppssammenstning ved høy alder som styrketrening.
    Honnr gitt av : A. Holstad, 17. mars 2010, 21:46
    97  Generelt / Diskutèr artikler / Sv: En sunn start på dagen!? 01. februar 2010, 13:30
    Folk kommer stadig vekk og spør meg om råd vedr. ernæring. De sier at det er vanskelig å sette seg inn i hvordan man skal spise da det er mye motstridende artikler på emnet. Ikke følg kostholdsråd fra VG, Dagbladet eller ukeblader sier jeg. Les heller artikler på sider som har spesialisert seg på dette. Kan trekke tilbake dette tydeligvis. Aldri har jeg vært borti noe medium som kommer med så selvmotsigende og sprikende kostholdsråd som denne. Mitt råd er å sette opp en måltidsfrekvens som passer deg i forhold til jobb og trening. Hold deg til naturlig ubearbeidet mat i størst mulig grad og spis 40% av kaloriene fra protein, 20% fett og 40% karb litt etter behov. Unngå transfett og enkle sukkerarter (unntaket for sukker er rett etter trening).
    Honnr gitt av : Beefcake, 01. februar 2010, 13:38
    98  Generelt / Diskutèr artikler / Sv: Tine lanserer treningsmat 13. januar 2010, 15:25
    Synes forøvrig denne siden kunne holde seg for god til å drive villedende reklame for Tine produkter. Så denne med melk også. Fettet er ikke det største problemet med melk men derimot sukkeret ( laktose ). Melk uten laktose inneholder istedet en annen variant som også er sukker.
    Mager ost derimot er ok men da er 10% varianten fra Synnøve Finden å foretrekke. Kritikk til deg her Joachim Pedersen. De fleste seriøse Bodybuildere og fitnessutøvere drikker ikke melk overhodet. Er en grunn til dette vettu. Kjøtt, fugl, fisk og egg er å foretrekke samt mysprotein fra tilskudd i forbindelse med treningsøkter. Trenger ikke melk.
    Honnr gitt av : NK, 14. januar 2010, 14:34
    99  Generelt / Diskutèr artikler / Sv: Tine lanserer treningsmat 13. januar 2010, 15:17
    Har sjekket litt selv. Ikke mye bedre næringsinnhold enn Litago sjokolademelk her nei.
    Dette er lureri på samme måte som Kims solsikke chips som er "godt for deg".
    Fatter ikke at forbrukerombudet godtar slik villedende markedsføring.
    Man får nå både proteinfabrikkens ferdige shaker + sjokolade på 7-eleven + ett nytt nøttemerke som ikke er stekt i fett. Inneholder kun det naturlige sunne fettet i nøttene. Raskt måltid i farta som du får tak i overalt: Knekkebrød ost 10% fett fra synnøve og/eller kalkun pålegg fra prior.
    Mye proteiner, passe mengde fett og karbo. 2 knekkebrød 4 skiver ost og 4 skiver kalkun og du har ett tilnærmet perfekt måltid som knuser denne dritten fra Tine.
    Honnr gitt av : Egil Skallagrimsson, 13. januar 2010, 17:04
    100  Konkurranser / Konkurranser og stevner / Sv: Nordisk Mesterskap 2009 Norge 12. oktober 2009, 13:02
    "Men han er faktisk veldig sjenert og har ikke så høye tanker om seg selv desverre..
    Men øynene til en utøver på deff har vel et preg av å se på sin egen kropp på en annen måte enn oss andre tror jeg."

    Synes det er langt bedre enn visse andre som tror de skal vinne klassen sin og ender opp med en velfortjent sisteplass.
    Honnr gitt av : Egil Skallagrimsson, 12. oktober 2009, 20:01
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 6
  • 7
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!