Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 1  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Hjelp til forberedelser før formbilder! på: 11. juli 2012, 04:54
    Nærmer meg nå slutten av diett for denne gang, og planen er å ta formbilder før etegilde begynner igjen.
    Så spørsmålet mitt er: Er det noe jeg kan gjøre de siste dagene før jeg skal ta bilder?
    Tenker da på ting som: Tørke ut kroppen, oppkarbing osv..  Ikke kjent med noe av dette da det her er første gang, forklar gjerne.

    PS: Ca 2 uker til diettslutt og bildene skal tas.  Smiley



    2  Generelt / Loggbok Online / Sv: Jenta vil bli stor og sterk! + formbilder på: 19. mars 2012, 00:03
    Bra form!
    3  Generelt / Loggbok Online / Sv: Motivasjonsdagbok på: 08. mars 2011, 17:30
    Bøy 70 kg 5x5

    Markløft 90kg  5x5 (tungt i beina)

    Bicepscurl med stang 27.5 kg

    Beinpress 105 kg 12 x 3

    Legger 60 kg 12 x 3

    Mage


    4  Generelt / Loggbok Online / Sv: Motivasjonsdagbok på: 07. mars 2011, 22:14
    Ble lite logging forrige uke,  da jeg rett å slett var litt lat etter trening! Ops

    Benk 80 kg 8 + 5x2

    Roing 40 kg 7 + 5x2

    Skulderpress 17 kg 9 + 5x2

    Skråbenk 21 kg 8 + 5x2

    Nedtrekk 60 kg 8 + 5x2

    1 1/2 time turn. Mye tøying, saltoer osv  Smiley
    5  Generelt / Loggbok Online / Sv: Motivasjonsdagbok på: 01. mars 2011, 23:08
    Tidlig økt i dag, som igjen vil si lite folk på studio  Smiley

    Bøy 60 kg 5x5

    Mark 85 5x5

    Bicepscurl 22.5 kg 15 + 5x3

    Legger 52.5 kg 15+ 5x5

    Ettbeinspress 50 kg 15 + 4x5

    Mage

    Siste uka på programmet før deloading uke, så prøver meg litt fram på forskjellig tyngde og reps.  :Smiley
    6  Generelt / Loggbok Online / Sv: Motivasjonsdagbok på: 28. februar 2011, 20:34
    Mandag og ukestart Smile

    1 1/2 time turn på formiddagen i skolesammenheng

    Benk 52.5 kg 15 + 5x4

    Skulderpress 13 kg 15 + 4x5

    Skråbenk m/ hantler 16 kg 15 + 3x5

    Nedtrekk 55 kg 15 + 5x4

    Tricepspress 60 kg 15 + 5x4
    7  Generelt / Loggbok Online / Sv: Motivasjonsdagbok på: 26. februar 2011, 19:20
    Lørdagsøkt!

    Mark 85 kg 5x5

    Bøy 60 kg 8x5

    Bicepscurl 9 + 5x2

    Legger (stående) 52.5 kg 9 + 5x3

    Mage
    8  Generelt / Loggbok Online / Sv: Motivasjonsdagbok på: 25. februar 2011, 22:54
    MYE folk på studio i dag til fredagskveld i tromsø by å være  Huh

    Benk 62.5 kg 9 + 5x2

    Roing 30 kg 9 + 5x2

    Skulderpress 17.5 kg 7 + 5x2

    Skråbenk 21 kg 9 + 5x2

    Nedtrekk 9 + 5x2

    Triceps 60 kg 9 + 5x2

    Shrugs 25 kg 9 + 5x2

    Endelig helg, som tilsvare god mat og mye hvile Grin


    9  Generelt / Loggbok Online / Sv: Motivasjonsdagbok på: 25. februar 2011, 11:17
    Det er en del å sette seg inn i, og litt for mye å forklare kort. Kan linke til deg, så kan du lese selv  Smiley

    Del 1 :http://myrevolution.no/myo-reps-del-1-en-evolusjon-og-revolusjon/
    Del 2 http://myrevolution.no/myo-reps-del-2-revolusjonen-fortsetter-treningsmengde/
    Del 3 http://myrevolution.no/myo-reps-del-3-progresjon/
    Del 4 http://myrevolution.no/myo-reps-del-4-baseversjonen/

    Siste del vises det hvordan du kan sette opp program etc..
    Enjoy!
    10  Generelt / Loggbok Online / Sv: Motivasjonsdagbok på: 24. februar 2011, 20:56
    Ok økt i dag, lite folk på studio Grin

    Mark 82.5 kg 5x5

    Beinpress 50 kg 9 + 5x3

    Legger 50 kg 9 + 5x3

    Bicepscurl 22.5 kg 9 + 5x3

    frontbøy 40 kg 10x3

    Mage
    11  Generelt / Loggbok Online / Motivasjonsdagbok på: 23. februar 2011, 00:21
    Min egen lille bok for å skrive ned all den gode stemningen som foregår på studio og ellers  biggrin

    Begynte å trene styrke når jeg vel kallet inn i forsvaret for rundt 2 1/2 år siden. Siden da har jeg trent styrke, og hatt et ønske om å bli "større". Nå er jeg rundet 23 og har enda ikke gitt opp.  Grin

    Skal sies at jeg har trent en del feil i begynnelsen ettersom alt er "selvlært". Ble i grunn bare overkropp trening i starten og aldri noe ben. Har selvfølgelig begynt å gjøre noe med det, og prøver å ta igjen overkroppen.  :Smiley

    Tar en bachelor i idrett i Tromsø, så det blir en del trening i sammenheng med dette. Har turn, langrenn, klatring, alpint, volleyball dette semesteret.  Afro

    Har trent en del forskjellige programmer, men når er det Myoreps som testes ut. Er sykt gøy å gjøre noe nytt og har det morro på gymmet. 

    Om meg selv:
    Veier ca. 80 kg (morgenvekt)
    187 cm. høy.

    Mål:

    Håper boka gir ny motivasjon mot sommeren og at det blir lettere å følge og rette på trening!
    Bilder kommer forhåpentligvis også etter hvert.
    12  Generelt / Loggbok Online / Sv: Boberg! . to markfilmer side 13 :) på: 15. februar 2011, 02:13
    Lite trening her! Weightlifter2 
    13  Generelt / Loggbok Online / Sv: Boberg perser i knebøy! =) på: 20. desember 2009, 07:31
    Må jo føre opp ny persen !  >Cheesy
    14  Generelt / Loggbok Online / Sv: B0bergs loggbok på: 05. oktober 2009, 02:22
    Har trua  Grin
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!