Visning av honnrposter for sstian
Sider:
  • 1
  • ...
  • 7
  • 8
  • 106  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: kommenter nye bilder :) 10. juli 2011, 23:20
    tynnj
    Honnr gitt av : Kimmi90, 12. juli 2011, 10:11
    107  Trening / Forum for ungdom / Sv: 19 år, tynn (ectomorph), 60kg 06. juli 2011, 21:58
    - paramora!

    glad vi har folk som deg, og 1:3 forhold mellom honnør og inlegg sier bare litt! honnør igjen
    Honnr gitt av : paramora, 09. juli 2011, 00:28
    108  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Veien til superhuman 02. juli 2011, 15:27
    mange fine økter her Smiley godt jobba!

    - men ettersom du har hatt litt dårlig energi i det siste, må jeg spørre.. spiser du nok proteiner?
    så på treningsprogrammet du linket, der sto det Spis MINST 3.5 g protein per kg kroppsvekt, HVER ENESTE dag!

    Dagens trening:

    Militærpress 5x5 // 50 kg slik: 5x5 og 47.5 på resten av settene (økning)
    Sidehevninger 3x10 // 10 kg's hantler (økning)
    Stående tåhev 3x10 // 140 kg (økning)
    Sittende tåhev 3x10 // usikker
    Mage // crunches og litt andre øvelser

    Føler fortsatt at skuldrene får lite trening? Noen som gidder og komme med innspill? Tok litt pushups mellom mage settene også idag Cheesy

    hvis du kjører militærpress og sidehevninger skal det være nok.. du kan jo eventuelt kjøre 2 sett med vanlige sidehevninger og 2 sett med foroverbøyde sidehevninger. roing med bredt grep vil jo også ta litt på skuldrene Wink

    du skal se skuldrene kommer seg! bare stå på Wink
    Honnr gitt av : Amadon, 03. juli 2011, 18:36
    109  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Adrian.k sin trening og bildelogg. 25. juni 2011, 22:47
    Det vet jeg, er vell volum trening jeg tenker mye på nå.

    tenker på mye rart du
    Honnr gitt av : Sitronsaft, 25. juni 2011, 22:48
    110  Generelt / Loggbok Online / Sv: Fremgangslogg ! 20. juni 2011, 18:22
    det er en egen side du kan legge ut logg Wink

    http://www.treningsforum.no/forum/index.php?board=6.0

    men lykke til ! håper jeg ser litt fremgang her
    Honnr gitt av : Heat, 20. juni 2011, 20:38
    111  Trening / Styrkeløft / Sv: 170 kg i markløft som 16 åring. 20. juni 2011, 01:38
    hmm, har lest alle innleggene som legges inn her daglig og blir på en måte litt lei :p

    - for det første, overskriften på tråden "170 kg i markløft som 16 åring". de fleste her inne på forumet vil skjønne at når alderen er oppe på 16 år, er ikke 170kg sykt mye. Alder har forsåvidt ikke så mye å si, spørsmålet er vel hvor lenge du har trent/resultatene du har klart å oppnå/motivasjon for videre trening.

    170 kilo i markløft som 16åring er bra hvis: si at du begynnte å trene for 6mnd siden og hadde da et maksløft på 50kg i mark, så har du klart å øke maksen 120kg på 6mnd. DET er prestasjon.

    -videre ut i tråden begynner folk å diskutere om gjennomsnittelig max i mark.. det vil jo variere fra mars til venus. såklart ved en alder på 16år har en bondegutt en fordel i forhold til en olsokelb.. det sier seg selv

    men egentlig er denne tråden funny, den har fått mye oppmerksomhet.

    fint hvis noen kunne komme med en avsluttende konklusjon på overskriften. Smiley takk
    Honnr gitt av : rsagneskar, 20. juni 2011, 07:29
    112  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Solid Snake sin bildeprofil 27. mai 2011, 14:21
    flott rygg og skuldre Cheesy stå på!
     
    -hvilke øvelser kjører du på skuldre`?
    Honnr gitt av : Solid Snake, 27. mai 2011, 15:34
    113  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Karlo`s bildeprofil 05. mars 2011, 19:52
    veldig bra jobba! stå på

    men er enig med flere lenger opp her, 4g protein per kilo kroppsvekt gir ingen mening. 2,5g er mer enn nok!

    Honnr gitt av : Solid Snake, 06. mars 2011, 02:02
    114  Trening / Forum for ungdom / Sv: Hvor mye tror dere jeg kan dra i markløft? 14. februar 2011, 00:39
    ingen kan vite hvor mye du kan dra i mark
    Honnr gitt av : ThisIs, 14. februar 2011, 01:05
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 7
  • 8
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!