Visning av honnrposter for Doit!Doit!
Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 16  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger? 24. februar 2011, 19:00
    kun 3 ting jeg ville brukt på listen din, et pre workout-protein-creatin

    tribilus er rent tull vurderte og teste det engang men heldigvis søkte jeg litt rundt og leste litt forskning og ikke noe positivt og finne f.eks testet ut her: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17530942

    animal stak minimalt med effekt vel? og strengt tatt testo boostere er nå for the old crew uansett hvis man ikke har noe medisinsk tilstand som senker testosteron produskjonen mere en normal

    sizeon syntes jeg virker spennende med mye bra tilbakemeldinger men hvor mye mer en vanlig kreatin får man egentlig ut av det er spørsmålet?

    10kg på 6mnd.. kreatin mono=på meg 5kg opp så 6mnd igjen under 1kg pr mnd tror igrunn en liten kcal endring hadde ordnet den Cheesy

    novedex lagde phil på forumet egen logg på syntes jeg husker han hadde ingen resultater.

    alri hmmm.. Tongue

    beklager og diskutere dette i jack3d tråd bare følte siden mange litt ferskere forum medlemer her inne leser denne tråden og kanskje nybegynnere? som tror de kan handle inn listen din og gaine 10kg kun ved de burde kanskje få et annet innspill fra andre også.


    Honnr gitt av : henrikhardcoar, 24. februar 2011, 19:03
    17  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏ 21. februar 2011, 20:56
    http://www.discount-supplements.co.uk/sports-supplements-energy-prolab-caffeine-100-x-200mg-caps

    55% avslag på en fin liten oppkvikker Grin boksen er 100tab de varer utrolig lenge hatt en i ca 4mnd eller noe nå tror den fremdeles er halvfull eller noe
    (hvis man bruker de kun i trenings forbindelse da..)
    Honnr gitt av : henrikhardcoar, 21. februar 2011, 22:51
    18  Generelt / Loggbok Online / Sv: Linnis bilde/ treningslogg:) NYTT bilde s. 10 15. februar 2011, 22:18
    omg i think it moved hehe Tongue  Offtopic ikke lenge før rutene vises godt, men flat fin mage uansett så noe hastverk burde det ikke være Smiley

    Honnr gitt av : VP, 18. februar 2011, 00:44
    19  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏ 11. februar 2011, 20:52
    forresten:

    http://myrevolution.no/nettbutikk/lean-mass-meal-4kg
    Honnr gitt av : NK, 11. februar 2011, 21:16
    20  Generelt / Loggbok Online / Sv: Doggcrapp 03. februar 2011, 13:29
    no worries, kan prøve og forklare det i noen korte ord er ikke sånn altfor hokus pokus igrunn når man har lest gjennom det noen ganger man må bare filtrere ut mye i mange av artiklene hehe.

    konseptet er: 1 hovedsett/toppsett pr muskel du tar mange oppvarmingssett og peiser på tar den maks ut i et sett og kun en øvelse pr muskel og man sikter alltid på 2 sifret reps antall i dette settet.

    man deler opp forkjellige muskelgrupper i a-b øktene tar disse annehver gang i begynnelsen 3xuken etterhvert som en 2-splitt.

    etter en stund innfører man rest pause sett, meget likt myo reps men her skal man ta til maks hele tiden i myo stopper du reppen før failure her går man hele veien og tar sikte på et noe lavere total reps en myo noe  jeg ikke er flink til og disiplinere meg til haha.

    ellers er det også fokus på ekstreme stretch etter hver øvelse altså noen smertefulle tøyer på opp til 1 min men de hjelper godt på syntes jeg,
    ikke vært plaget med stivhet før som i forgårs når jeg glemte det da kjentes det!

    konstant progresjon på øvelsene du har valgt må jeg ikke glemme, greier man ikke mer vekt på en øvelse en forrige gang man tok den mister du den ganske motiverenes på f.eks mark-benk osv man vil ikke miste de...så man må logge mye også blir lett rot i starten det merket jeg men nå begynner det og gå seg fint til.


    det var da en liten forenklet forklaring/noen ord om det håper du skjønte litt av det da hehe hvis ikke får du bare spørre ivei Smiley

    litt rotete forklaring men karen har jobbet leeenge idag kan eventuellt gi en litt ryddigere hvis du ikke skjønte noe  biggrin
    Honnr gitt av : henrikhardcoar, 03. februar 2011, 15:10
    21  Generelt / Loggbok Online / Sv: Doggcrapp 28. januar 2011, 11:50
    logge en økt igjen Grin gått en mnd f.o.m igår, noen tanker om prg sålangt under økten.

    siden sist logg har jeg hatt følgene økter b3,a,3 og b1 og dagens a1 under:

    også fast rest pause sett nå, gidder ikke logge det hver gang men gjør det idag.

    benk:

    +10kg 80x12 RP: +5-+3 tot:20

    OHP:


    +2.5kg 30x12 RP: +5 tot: 17

    mark:

    vanlige sett:
    +10kg +2reps på letteste settet 110x6x2 100x10
    endrer litt på mark tar litt færre reps og 2 sett påfulgt av et litt mere høyreps som siste sett.

    dips:

    + 2 reps bwx14 istedet for RP sett her som jeg ikke har lest enna om skal gjøres på dips tok jeg endel extensions med tau.

    nedtrekk bredt grep foran:

    vanlige sett.
    65x5x2 50x10
    endrer litt her og.

    2 sett med rygghev som oppvarming på økten.

    kommentar:

    veldig gøy økt, jeg elsker RP sett den herlige burnen! fremdeles har jeg vel endel og gå på enna, marken begynner og nærme seg vekter der puse grepet mitt vil gi etter Sad f.o.m 120 må nok reimer i bruk sannsynligvis.
    ellers skal jeg greie progresjon på disse øvelsene endel uker til vil jeg tro.


    hva jeg syntes om prg etter en mnd:

    nå som jeg har fast RP så ligner det jo igrunn veldig på myo reps aktiveringssettet i myo er jo samme som i DC bare her skal det makses ut til siste reppen og totalen skal ligge litt lavere en myo istedet for ++++sett blir det som oftes +2 sett til maks med fokus på tot reps over 10 og konstant progresjon men likheten må jo sies og være ganske stor igrunn. kanskje rotete skrevet men men Wink

    før RP settene syntes jeg et toppsett var litt lite, selv om man kjører det til max savnet jeg flere sett og eller drop sett men nå er jo det i orden Grin


    p.d.d liker jeg opplegget ganske godt, nye øvelser for hver muskel hver økt må konstant øke for og ikke miste øvelsen motiverer noe vanvittig både på treningen og spise fronten for man vet uten kosten går ikke økningene videre heller så man forbedrer seg gjerne der og,det blir liksom en artig sport i det hele spisingen,progresjonen,loggboken på gymmen artig Grin

    sånn tror jeg skrev nok nå haha over og ut. Wink

    Honnr gitt av : henrikhardcoar, 28. januar 2011, 13:21
    22  Trening / Kampsport og Selvforsvar / Sv: Skal begynne på kampsport - Hva synes du om Ju-Jitsu? 26. desember 2010, 19:26
    siden vi er inne på k1 så dere world gp 2010?
    her er fight of the night Grin:

    nyyydelig:

    http://www.youtube.com/watch?v=mgcr6vknUfc

    overeem overrasket også han har blitt bedre teknisk og generellt møtte tyrese i semien og han er ingen hvem som helst.. skal ikke gi noen spoilers utover det...
    Honnr gitt av : Ryū, 26. desember 2010, 22:45
    23  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Fenrikflink- Antidemokratisk Misantropi 20. desember 2010, 09:20
    Like greit du ikke prøvde på det, for du hadde blitt forvirret.  Grin Har vært mye forskjellig siden 2005.


    hehe ja ser den Grin


    Nå henter jeg inspirasjon fra Mike Tuchscherer sitt Reactive Training Systems. Trener 4 dager, en for bøy, benk, mark og press. Lager mine egne planer, og de endrer seg ofte, både fordi jeg vil og fordi dette irriterende livet har det med å legge hindringer i veien for optimal trening.  Grin

    Er det mer du vil vite får du bare spørre. Jeg kunne skrevet i dagevis om hva, hvorfor, og hvordan.  Cheesy

    takk for link nå har jeg noe nytt lesestoff/pensum i ferien.

    alltid bra å prøve og oppdatere seg litt på hva som er av valg der ute Smiley
    Honnr gitt av : Fenrikflink, 20. desember 2010, 09:29
    24  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Fenrikflink- Antidemokratisk Misantropi 10. desember 2010, 09:14
    http://cdon.no/musikk/five_finger_death_punch/way_of_the_fist-4059274

    sang nummer 4,8 og 7 funker gull under trening:)

    Honnr gitt av : Fenrikflink, 10. desember 2010, 09:35
    25  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Carl-Erik - Kjører på mot NM 2011. 20. november 2010, 19:44
    ...har han laget mat til deg? Roll Eyes

    haha nu var du smart nu var du veeeeldig smart :p

    nei tenkte nok på matloggen hans vettu:)
    Honnr gitt av : veslekardia, 20. november 2010, 19:59
    26  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Hva er DHT? 27. september 2010, 18:51
    ja utrolig hva folk kjører i seg for noen ekstra kg på stangen.
    Honnr gitt av : Crudeoil, 27. september 2010, 18:58
    27  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Veslekardias - s. 177 bilder rygg april og nå 28. juni 2010, 20:53
    den der tror jeg ingen andre tør å følge opp gitt Wink. prøver jo å trekke meg selv og Tongue.

    hehe ja desverre tror jeg du har rett, men så tror jeg ikke mange hadde toppen den der uansett så vi får leve lenge på denne da ;p

    Honnr gitt av : veslekardia, 28. juni 2010, 21:03
    28  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Veslekardias - hvorfor ække ræva MI på forsiden? 01. juni 2010, 18:25
    rompebølgen nådde forsiden, men ikke ett ord om hvem som satte den i gang nei Roll Eyes.

    skandale! gotcha back girl;)
    Honnr gitt av : veslekardia, 01. juni 2010, 19:44
    29  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Innhandling av kosttilskudd. Hjeeelp. 30. mai 2010, 20:11
    Ok, så på planen står:
    BCAA
    Et pre-workout produkt
    Gainer
    Kreatin monohydrat


    bcaa/eaa: se om du finner deg en eaa istedet(essential amino acids)
    on sin Vassive-EA8 er bra og ok pris på.

    pre workout:
    mri black powder-labrada supercharge(de jeg får best effekt av) hørt mye bra om en litt nyere som heter nutrabolics hemorush også.

    gainer:
    pvl mutan mass kjempe gainer, god smak ok pris bra innhold.

    kreatine:
    hva som helst igrunn, alle som inneholder creapure er ihvertfall meget bra men de fleste duger nå helt greit.

    my 2cents:)
    Honnr gitt av : Z, 30. mai 2010, 21:08
    30  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Vita Maskulin (gratis prøvepakke) 28. mai 2010, 16:31
    hørt mye bra om dhea men er jo for folk litt opp i årene da Tongue
    Honnr gitt av : DannY GuettA, 28. mai 2010, 16:55
    Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Slik finner du treningsmotivasjonen etter et opphold.
    Kalkun på nyttårsaften er en tradisjon. Godt Nytt År!
    Hvis du vil forbrenne fett er tredemølle og sykkel gårsdagens nyheter.

    Slik kommer du i form i 2020

    Trening28.12.20192075

    Følg disse 6 rådene for hva du må eller bør gjøre.

    Kardio eller styrketrening først?

    Trening23.12.2019352

    Hva bør du trene først for optimal effekt?