Visning av honnrposter for Ukjentfornå
Sider:
  • 1
  • 1  Generelt / Åpent forum / Sv: mulla krekar 25. november 2010, 15:37
    Fy faen dette har gått for jævlig langt. Jeg er en flerspråklig ungdom som bor i Oslo. Måten andre ungdommer med flerspråklig bakgrunn behandler andre med er langt fra askeptabelt. Ettersom jeg er fra midtøsten så blir man fort ''respektert'' pga er ''muslim''-
    De filmene som er lagt ut her er utrolig provoserende ihvertfall hvordan de behandlet den eldre mannen. Jeg syntes at det har gått alt for langt,  på tide å sette en stopper for det.
    Honnr gitt av : Ryū, 25. november 2010, 15:41
    2  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Løk øker testosteronnivået ? 13. mai 2010, 19:21
    hehe.....og i tillegg får man en kroppslukt som varer hele veien til Dakar;-)
    Hahahah så sant. Ble glad i det første pga; jeg spiser endel løk i kostholdet mtk på deff/heftig smaken med visse ting, men jaja fins ingen snarveier :/
    Honnr gitt av : Glucifer, 13. mai 2010, 19:47
    3  Trening / Forum for ungdom / Sv: REAL 100% CREATINE? 11. mai 2010, 20:49
    Oppladningsfasen ; 20 gr fordelt utover dagen = vare i 5 dager , 5 gr før og etter trening  og evt dagen etter om det trengs. Vi alle er forskjellig så det er ikke noe fasit-svar,men prøv deg på det...
    Honnr gitt av : Kapvor, 11. mai 2010, 20:53
    4  Generelt / Loggbok Online / Sv: Ukjentfornå- Logg 27. april 2010, 12:19
    Sant , når vekten stangerer dropper jeg helst karbo , men om jeg går så lavt som 80-70 i en lengre periode blir det oppkarbing visse tider
    Honnr gitt av : Bluebearworkout, 27. april 2010, 17:32
    5  Generelt / Loggbok Online / Sv: Ukjentfornå- Logg 26. januar 2010, 05:39
    God morgen klokken er 05:35 og utrolig nok med 6 timer søvn så har jeg sovet godt og er full resituert Cheesy. Skal få i meg mat nå helt til jeg må dra til skolen + slutter tidlig Cheesy!

    Treningen kommer seinere Cheesy

    Så vare treningen i dag:

    Knebøy 10-20%  lettere en mandag
    65 kg 5x5

    Markløft:
    80 kg 5x5
    Ny pers 130 kg x1

    Militærpress:
    30 kg 5x5

    Pull ups: (Haaat øvelse )
    Kroppsvekt (95kg)  5x5

    Jævlig bra trening fornøyd med ny pers. God trening aldri svettet så mye av styrketrening sinnsyk intensivitet takker det for god treningspartner og musikk !  Skal spise som et beist resten av kvelden ha en fin kveld videre  Grin
    Honnr gitt av : UnLess682, 29. mars 2010, 18:49
    6  Generelt / Loggbok Online / Ukjentfornå logg - 5x5 og bulking 18. januar 2010, 21:42
    Velkommen til min logg, håper du tar tiden å lese og kommentere Smiley

    Info: 15år
    Vekt:95kg (på sitt beste Grin)
    Trent 2mnd seriøs trening med 5x5 planen på Iform (Gode resultater)
    MK:90
    KB:80
    BK:85
    (Ikke pers)

    Mål:Sterker garantert,Større rygg,Ripped ++
    Øke mest mulig i Markløft,Knebøy (håper) og Benkpress.
    Jeg skal starte opp på søndag med en ny plan 5X5 Bill starr . Bilder kommer snart fra formen min nå evt før starter opp. Har ingen bilder før jeg startet å trene.

    Kosttilskudd: Gainer, Olivenolje/Rapsolje og multivit


    Honnr gitt av : eQna, 28. januar 2010, 22:18
    7  Generelt / Loggbok Online / Sv: Reezy's logg (ny pers rekord) 18. januar 2010, 21:23
    Endelig Kurdi Cheesy, jeg skal også lage min nå straaks. GRATULERE MED NY PERS! krafti i tricepsen klarer så vidt 20 Dips med egen vekt tilleg en kraftig franskpress etter den økta !

    Stå på , Skal nok følge med !:D
    Honnr gitt av : eQna, 18. januar 2010, 21:29
    Sider:
  • 1
  • Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
    Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
    Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?