Visning av honnrposter for Ukjentfornå
Sider:
  • 1
  • 1  Generelt / Åpent forum / Sv: mulla krekar 25. november 2010, 15:37
    Fy faen dette har gått for jævlig langt. Jeg er en flerspråklig ungdom som bor i Oslo. Måten andre ungdommer med flerspråklig bakgrunn behandler andre med er langt fra askeptabelt. Ettersom jeg er fra midtøsten så blir man fort ''respektert'' pga er ''muslim''-
    De filmene som er lagt ut her er utrolig provoserende ihvertfall hvordan de behandlet den eldre mannen. Jeg syntes at det har gått alt for langt,  på tide å sette en stopper for det.
    Honnr gitt av : Ryū, 25. november 2010, 15:41
    2  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Løk øker testosteronnivået ? 13. mai 2010, 19:21
    hehe.....og i tillegg får man en kroppslukt som varer hele veien til Dakar;-)
    Hahahah så sant. Ble glad i det første pga; jeg spiser endel løk i kostholdet mtk på deff/heftig smaken med visse ting, men jaja fins ingen snarveier :/
    Honnr gitt av : Glucifer, 13. mai 2010, 19:47
    3  Trening / Forum for ungdom / Sv: REAL 100% CREATINE? 11. mai 2010, 20:49
    Oppladningsfasen ; 20 gr fordelt utover dagen = vare i 5 dager , 5 gr før og etter trening  og evt dagen etter om det trengs. Vi alle er forskjellig så det er ikke noe fasit-svar,men prøv deg på det...
    Honnr gitt av : Kapvor, 11. mai 2010, 20:53
    4  Generelt / Loggbok Online / Sv: Ukjentfornå- Logg 27. april 2010, 12:19
    Sant , når vekten stangerer dropper jeg helst karbo , men om jeg går så lavt som 80-70 i en lengre periode blir det oppkarbing visse tider
    Honnr gitt av : Bluebearworkout, 27. april 2010, 17:32
    5  Generelt / Loggbok Online / Sv: Ukjentfornå- Logg 26. januar 2010, 05:39
    God morgen klokken er 05:35 og utrolig nok med 6 timer søvn så har jeg sovet godt og er full resituert Cheesy. Skal få i meg mat nå helt til jeg må dra til skolen + slutter tidlig Cheesy!

    Treningen kommer seinere Cheesy

    Så vare treningen i dag:

    Knebøy 10-20%  lettere en mandag
    65 kg 5x5

    Markløft:
    80 kg 5x5
    Ny pers 130 kg x1

    Militærpress:
    30 kg 5x5

    Pull ups: (Haaat øvelse )
    Kroppsvekt (95kg)  5x5

    Jævlig bra trening fornøyd med ny pers. God trening aldri svettet så mye av styrketrening sinnsyk intensivitet takker det for god treningspartner og musikk !  Skal spise som et beist resten av kvelden ha en fin kveld videre  Grin
    Honnr gitt av : UnLess682, 29. mars 2010, 18:49
    6  Generelt / Loggbok Online / Ukjentfornå logg - 5x5 og bulking 18. januar 2010, 21:42
    Velkommen til min logg, håper du tar tiden å lese og kommentere Smiley

    Info: 15år
    Vekt:95kg (på sitt beste Grin)
    Trent 2mnd seriøs trening med 5x5 planen på Iform (Gode resultater)
    MK:90
    KB:80
    BK:85
    (Ikke pers)

    Mål:Sterker garantert,Større rygg,Ripped ++
    Øke mest mulig i Markløft,Knebøy (håper) og Benkpress.
    Jeg skal starte opp på søndag med en ny plan 5X5 Bill starr . Bilder kommer snart fra formen min nå evt før starter opp. Har ingen bilder før jeg startet å trene.

    Kosttilskudd: Gainer, Olivenolje/Rapsolje og multivit


    Honnr gitt av : eQna, 28. januar 2010, 22:18
    7  Generelt / Loggbok Online / Sv: Reezy's logg (ny pers rekord) 18. januar 2010, 21:23
    Endelig Kurdi Cheesy, jeg skal også lage min nå straaks. GRATULERE MED NY PERS! krafti i tricepsen klarer så vidt 20 Dips med egen vekt tilleg en kraftig franskpress etter den økta !

    Stå på , Skal nok følge med !:D
    Honnr gitt av : eQna, 18. januar 2010, 21:29
    Sider:
  • 1
  • Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
    Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

    Hvordan få mer ut av markløft?

    Trening27.05.202040

    Slik får du mer ut av markløft.
    Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.