Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 16
  • 31  Generelt / Loggbok Online / Sv: Bowlerens crash diet! på: 10. januar 2012, 23:05
    Har faktisk aldri smakt kesam lol.. Tongue

    Men veldig enig med grønnsaker, blir også mye mer mett.
    Da har du gått glipp av noe!  Wink
    32  Generelt / Loggbok Online / Sv: Bowlerens crash diet! på: 10. januar 2012, 22:34
    Noen tips til god mat?? Lei av egg og karbonadedeig!

    Vurderer mager kesam, en pose pulverdipp og biffsnadder? Hadde vært jævlig magisk, men er det andre tips?
    Som nevnt mager kesam med funlight
    Mager kesam med bringebær
    funlight gelè!
    Kokt torskefilet og brokkoli
    Kyllingfilet med grillkrydder eller karrikrydder
    Karbonadedeig m/ salat bestående av isbergsalat, agurk, tomat

    Hehe, trodde ikke det var noe karbs i det, så jeg bare kjøpte det uten å sjekke. Men hva tror dere om tomat?
    Tomat er det bare å spise, 2,5g karbs pr 100g
    33  Generelt / Loggbok Online / Sv: Jan Erik`s muskel prosjekt, veien mot strongman? på: 09. januar 2012, 23:18
    PSMF diett du er på?
    34  Generelt / Loggbok Online / Sv: Bowlerens crash diet! på: 07. januar 2012, 02:33
    En spisedag/oppkarbingsdag vil på de fleste dietter være positiv både med tanke på å få satt metabolismen (eller noe sånt) igang og pga. det hjelper å holde motivasjonen oppe. Det som er vanlig er vel 1 spisedag i uken, men hvis du kjører en tilsvarende diett som Bowleren kan du godt ha 2 spisedager i uken uten dårlig samvittighet, iallefall hvis du kjører sunne kilder som du nevnte. Hva som er optimalt er derimot noe annet. Selv kjørte jeg spisedag annenhver uke.
    Hovedgrunnen til å ha spise/oppkarbingsdag er jo for å øke metabolismen, altså forbrenningen, da kroppen tilpasser til det lave kcal inntaket man har igjennom uken. Jo mindre man spiser, jo mindre forbrenner kroppen. Og jo mer man spiser, jo mer forbrenner kroppen. Jeg er også ganske sikker på at jeg kommer til å trenge det til å holde motivasjonen oppe! Grunnen til 1-2 slike spisedager som tidligere nevnt, er at med fotballaget så har jeg to harde løpetreninger etterfulgt av intensiv sirkeltrening. Å utføre dette på så si null karbo tviler jeg på at kommer til å gå Tongue
    Angående karbonadedeigen hadde jeg et par varianter jeg kjørte.
    Karbonadedeig + hakket løk og mye krydder.
    Karbonadedeig + hakket løk, mye krydder og 50g tacosaus (veldig lite kalorier i).
    Karbonadedeig med mye krydder og stekt brokkoli ved siden.
    Disse var de vanligste, men er nok MYE du kan gjøre her!

    Forøvrig vil jeg anbefale 2-300g kyllingfilet stekt til de er ferdig, og så hell 50g tacosaus over og stek de videre (husk å snu) i 30sec - 1min.  Digg!
    Har selv hittil spist den med brokkoli, noen ganger med hakket løk og andre ganger alene.
    Hva slags krydder?
    Hva slags tacosaus? merke?

    Setter pris på hjelpen  Smiley
    Også får jeg la Bowleren ha loggen sin i fred fra nå av  Tongue
    35  Generelt / Loggbok Online / Sv: Bowlerens crash diet! på: 07. januar 2012, 01:40
    Jeg ville tatt spisedagen på en treningsdag, og begynt den rett etter trening. Mine spisedager tok jeg etter trening på fredagen, og spise normalt (kun 1 shake og 1 proteinbar) før trening. Smiley

    Nei du skal ikke "mose inn på mat". På mine spisedager før kunne jeg LETT klare 8000 kalorier, da inkludert mat, snop, chips og brus. Dette vil ødelegge nesten hele dietten, siden du ligger såpass mye i overskudd på en dag.
    Jeg ville lagt meg på maks 3500 kalorier på spisedagen, altså litt i overskudd. Slik jeg gjor det startet jeg dagen normalt med lite mat men mye proteiner, og så etter trening spise jeg en pizza/hjemmelagde burgere og tok meg en pose chips eller noe annet digg. Men holdt meg alltid unna brus med sukker.

    Den perfekte spisedag vil være nøyaktig lik en vanlig dag, MEN med ca. 300g ekstra karbs der INGENTING er fra sukker (The Rapid Fatloss Handbook - Lyle McDonald). Men du trenger ikke følge dette helt, det gjor ikke jeg. Smiley

    Du kan forøvrig lese loggen min. Logget alt jeg spiste på flere spisedager. Smiley
    Så jeg kan hive innpå 300g karb i form av havregryn m/melk og eple 1-2 dager i uka med god samvittighet?
    Noen forslag til hva jeg kan ha til karbonadedeigen? - slik at det ikke blir så kjedelig
    36  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: FØR/ETTER: Største kroppstransformasjon bildetråd på: 02. januar 2012, 17:29
    spor
    37  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 21.12 Spørsmål 3 på: 21. desember 2011, 17:15
    120
    38  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 21.12 Spørsmål 2 på: 21. desember 2011, 17:14
    -   220kg, mer enn dobbel kroppsvekt er ikke feil
    39  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 21.12 Spørsmål 1 på: 21. desember 2011, 17:13
    Chris Rea - Driving Home for Christmas

    Fordi det er en klassiker.
    40  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 20.12 Spørsmål 3 på: 20. desember 2011, 19:07
    Liker produktene!
    41  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 20.12 Spørsmål 2 på: 20. desember 2011, 19:06
    De beste, er de som selges i butikken
    42  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 20.12 Spørsmål 1 på: 20. desember 2011, 19:04
    38,50 milliarder euro
    43  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 19.12 Spørsmål 1 på: 19. desember 2011, 17:43
    -   Begge deler er like imponerende. Alt til sin tid!
    44  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 19.12 Spørsmål 3 på: 19. desember 2011, 17:28
    -   Manchester City/Manchester United/Tottenham

    Men når sesongen er over, så er det Manchester United som er øverst Wink
    45  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 19.12 Spørsmål 2 på: 19. desember 2011, 17:27
    -   M-Factor
    Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 16
  • 5 mettende mellommåltider

    Kosthold28.04.2021192

    Sunn og kjapp mat på farten.

    Kardio eller styrketrening først?

    Trening27.04.2021353

    Hva bør du trene først for optimal effekt?
    Se hvilke matvarer som du får bedre resultat av.
    Bygg mer muskler og bli sterkere i vanlig benkpress med gulvpress.

    Et varmt bad forbrenner fett

    Trening03.03.2021397

    Se her hvor mye du kan forbrenne ved å ligge å kose deg i badekaret eller jacuzzien.