Visning av honnrposter for Fjellet
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Øke vekter for hvert sett? 01. september 2012, 22:49
    Hvis du prioriterer å bygge mest mulig muskler, ta settene  å kjør dem på lik vekt. Dette sliter mer på musklene. Så øker du selvsagt når dette går bra. Er du mer interessert i styrke, tar du å legger på mer vekt etter hvert sett, da blir det siste settet toppsettet. Så legger du mer på når det toppsettet går greit.

    edit: leser nå du er mest interessert i styrke. Da kan du hente inn mye på å kjøre et strongliftprogram, eller 5x5, der du ramper opp vekten på hvert sett (Pendlay eller starting strength for eksempel)
    Honnr gitt av : hallvard lønmo, 01. september 2012, 23:14
    2  Trening / Friidrett / Sv: Fotballgutten må bli raskere! 05. mai 2012, 15:00
    Kjør på med power clean, hang clean og snatch. Plyometrics er også veeldig bra for eksplosivitet. Sledetrening er også meget bra
    Honnr gitt av : bmw123, 05. mai 2012, 22:57
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!