Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 6
  • 1  Trening / Treningsprogrammer / Sv: 5x5 på: 13. september 2012, 19:05
    Du kan velge. Det kommer mest ann på hva du er ute etter å prioritere (styrke eller bygging)
    2  Treningsforum / Informasjon om Treningsforum / Sv: Hvorfor ikke utvide "siste fra forum"? på: 01. september 2012, 22:56
    Støttes! Er bare 5 linjer, og det er mest logger...
    3  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Øke vekter for hvert sett? på: 01. september 2012, 22:49
    Hvis du prioriterer å bygge mest mulig muskler, ta settene  å kjør dem på lik vekt. Dette sliter mer på musklene. Så øker du selvsagt når dette går bra. Er du mer interessert i styrke, tar du å legger på mer vekt etter hvert sett, da blir det siste settet toppsettet. Så legger du mer på når det toppsettet går greit.

    edit: leser nå du er mest interessert i styrke. Da kan du hente inn mye på å kjøre et strongliftprogram, eller 5x5, der du ramper opp vekten på hvert sett (Pendlay eller starting strength for eksempel)
    4  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Treningssenter Porsgrunn på: 26. august 2012, 10:56
    Heisann! Nettopp flyttet til Porsgrun og lurte dermed på om noen her har et treningssenter å anbefale? Bor nå i nærheten av høgskolen.
    5  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Ikke stor nok framgang, og er jeg utbrent? på: 11. juli 2012, 22:02
    Får du nok søvn?
    6  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Litt spørsmål ang. magefett og kosthold (samt proteinpulver, kreatin osv.) på: 27. juni 2012, 20:53
    Skal du ha proteinpulver, så kjøp rent protein. Ikke det gainer-greiene. Hvertfall ikke hvis du skal ned i vekt. Sats på å spis så rent som mulig, jo nærmere det du spiser er i sin origiale form, jo bedre. Tenk rent kjøtt, grønnsaker, egg osv. Du kan jo prøve å regne ut hvor mange kcal du trenger, også legger du deg noe under antall kcal du trenger. Ser mange ligger rundt 300-500 under. Også styre unna carb-verstingene som potetgull, sjokolade, brus eetc. Lykke til!
    7  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Fitnessoppstart -kvinne / Lakto-vegetarianer (Kjøtt og eggfri) på: 26. juni 2012, 01:03
    Hadde satset på et annet program enn det der. Ta et ordentlig program, som feks RYP (release your potential) eller noe som er satt opp av noen som har litt peiling
    8  Trening / Olympisk vektløfting / Sv: High Bar VS Low Bar Squat på: 11. juni 2012, 20:24
    http://www.youtube.com/watch?v=0iL7DdAKnAc#noexternalembed

    Synes rippetoe her har mange gode poenger, haha. Fin type
    9  Trening / Olympisk vektløfting / Sv: High Bar VS Low Bar Squat på: 11. juni 2012, 15:44
    veldig! Håper du har sett klippet av han disse syklister. Så går han rundt på gymmet med en manchete (Huh)
    10  Trening / Olympisk vektløfting / Sv: High Bar VS Low Bar Squat på: 10. juni 2012, 18:52
    Liker veldig godt klippene med Mark Rippetoe, jeg mener han har veldig veldig god peiling på vektløfting
    11  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Hjelp til å erstatte øvelser, treningsprogram! :) på: 07. juni 2012, 23:57
    Enig i han over her! Prøv så godt du kan med å få det til å funke med det du har! mange muligheter hjemme og rundt omkring hvis du ikke har noe utstyr
    12  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Hjelp med program. Volum og styrke. på: 07. juni 2012, 12:11
    hvis du liker fullkroppsprogram, kan du jo sjekke ut programmet RYP. det finnes her: https://www.tn.no/ryp
    13  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: hvis du kunne velge 4 øvelser på: 16. mai 2012, 15:46
    knebøy, hang clean, benk, chins
    14  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Teknikk i benkpress på: 11. mai 2012, 13:55
    Test ut litt eksplosiv trening. Sleng på rundt 50-60 % av max og press den så hardt og raskt du kan for en 3-4 reps, med litt fler sett. (dynamic effort tror jeg det heter) Følte jeg økte ganske bra med litt av dette. lykke til
    15  Trening / Friidrett / Sv: Fotballgutten må bli raskere! på: 05. mai 2012, 15:00
    Kjør på med power clean, hang clean og snatch. Plyometrics er også veeldig bra for eksplosivitet. Sledetrening er også meget bra
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 6
  • Bygg mer muskler og bli sterkere i vanlig benkpress med gulvpress.

    Et varmt bad forbrenner fett

    Trening03.03.2021397

    Se her hvor mye du kan forbrenne ved å ligge å kose deg i badekaret eller jacuzzien.
    Se video.

    Kakene som bygger muskler

    Kosthold26.01.20211427

    Kaker er ikke lengre ensbetydende med masse sukker.

    5 øvelser med strikk

    Trening25.01.2021434

    Disse øvelsene kan du gjøre når som helst, hvor som helst.