Visning av honnrposter for ShafT86
Sider:
  • 1
  • 1  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Usikker ang. første diett. Please advise! :) 30. mai 2010, 20:29
    Øk proteinet til 300, da vill du ende opp på 2368 kcal noe som er mere realistisk med tanke på din vekt. Flott å ligge på rundt

    50% protein
    30% karbs
    20% fett

    (% av kcal, ikke gram da dette blir veldig mye fett )

    Legg deg på 2368 og se ann hvor mye du går ned på en uke, mellom 500-1000 gram vektnedgang er idielt, juster kaloriene derretter. Har du mye musklatur bør du kansje øke kaloriinntaket litt med f.eks 50 g karbs ekstra som gir deg 200 kalorier.

    Lykke til Smiley
    Honnr gitt av : Stuffed, 30. mai 2010, 20:43
    2  Helse & Velvære / Skjønnhet og Mote / Sv: Basiron og Kviser! 25. mai 2010, 17:49
    http://www.acne.org/regimen.html

    Sjekk ut denne og følg måten han gjør det på, i norge byttes de produktene der ut med sebamed skum, basiron AC og sebamed clear face pleiegel. Skummet kan skippes til fordel for rent vann i dusjen. En skandale at ikke leger og alle andre henviser til denne siden før annet piss testes ut. Kun dette og roaccutan som virkelig funker. og basiron ac funker kun 100% om du holder deg til dette opplegget, gikk på det før jeg var til lege også, men da fulgte jeg ikke disse prosedyrene.
    Honnr gitt av : bjoern777, 25. mai 2010, 19:20
    3  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Ulriks kamp: fra 94kg til perfekt. 25. mai 2010, 18:13
    Da begynner vi så smått og komme fram til ett riktig mål her ja:) godt:) Når du ligger så høyt på protein så vill du miste minimalt med musklatur, musklene har en god evne til å henge igjen. Men det du kan oppdage er at musklene blir flatere når du går på lite karbs, men musklaturen er ikke mindre fordi, den spretter opp igjen i det du kjører på med karbs igjen. Om du ser byggere dagene før konk så er de relativt flate og har lite trøkk, men treffer de riktig er de trøkka på scenen: Men pass på at du ikke mister mere en max 1 kilo i uken, overgår du det ryker ofte musklatur avgårde i samme slengen. Samt at musklatur mistet på diett har en tendens til å komme på plass raskt igjen og gjerne overgå sitt gamle potensiale Smiley
    Honnr gitt av : Ulrik91, 25. mai 2010, 19:11
    4  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: glutamin? 13. mai 2010, 11:42
    Glutamin er en av de mest anabole aminosyrene vi har, glutamin brukes under hard trening, og blir glutaminnivåene i muskelen for lave så brytes den ned. Glutamin får du i deg via proteiner, da proteinkilder i varierende grad inneholder glutamin (proteiner består av forskjellige aminossyrer) i tillegg så produserer kroppen selv glutamin. Men for å være sikret glutamin i musklaturen og for å unngå en katabol tilstand så velger mange og ta ett tilskudd av glutamin i tilleg.

    Det er ikke lov å selge isolerte aminosyrer i Norge, så her hjemme får man bare kjøpt aminosyrepeptider glutaminpeptid spaltes til glutamin i leveren for så å¨føres ut i blodbanen og til musklene. Disse koster rundt 150 spenn på nettet for 300g. Drar du til sverige får du kjøpt L-glutamin og det billig.

    Effekten av glutamintilskudd er omdiskutert, og absolutt ikke noe "må ha". Men alltid godt å vite at kroppen garantert har de byggesteinene den trenger......

    Honnr gitt av : Johann, 13. mai 2010, 21:48
    5  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Tv Shop produkter. 13. mai 2010, 11:58
    Går du for slike "snarveier" så har du desverre tapt før du har begynt, så nei det er ikke noe å sattse på. Hardt arbeid og svette er og blir den raskeste og eneste veien til suksess. Gutta på golds gym i dag trener med de samme øvelsene i dag som arnold gjorde på begynnelsen av 70 tallet, nettopp for at det fortsatt kun er hardt arbeid som fungerer....
    Honnr gitt av : Tollefsen, 13. mai 2010, 13:26
    6  Trening / Forum for ungdom / Sv: 123svar123 02. mai 2010, 22:49
    http://www.iform.no/pub/art.php?id=3

    Sjekk ut dette programmet, hold deg til det og ikke legge til eller trekke fra noe. Få i deg nokk proteiner og spis godt. Da vill du vokse.

    Du hvet ikke om du har gener før du virkelig har gått inn for det og levd livet som en livsstil ett års tid. Alle kan ikke bli mr.olympia, men alle kan få en respektabel fysikk selv med elendig utgangspunkt så lenge man går inn for det.
    Smiley
    Honnr gitt av : pain2gain, 03. mai 2010, 08:35
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!