Visning av honnrposter for linnhfa
Sider:
  • 1
  • 2
  • 1  Trening / Forum for ungdom / seksten års jente, vil ned i vekt 08. juni 2011, 16:26
    Heisann. Jeg er en jente som er seksten år, er ikke så veldig kjent her inne, men vet at det er mange flinke mennesker her inne. I fjor sommer så følte jeg at kroppen min var på topp, jeg trenet nesten vær dag og spiste tålig riktig, men så sluttet jeg å trene i november/desember, og jeg har gått opp 5 kg. Jeg er ikke fornøyd med det. Jeg har akkurat startet å trene igjen, men er ikke så lett å pushe meg sann. Jeg er ute etter å få tålig flat mage, litt tynnere rundt armene, få vekk "dobbelt haka" mi og få litt "spretten" rompe. Jeg er 1.60 høy og veier 55 kg, er kanskje ikke så veldig mye, men jeg hadde ikke klart å stå i badetøy ute nå.

    Jeg er heller ikke så flink til å spise så riktig, jeg spiser som regelt et måltid om dagen, og det er som regelt et stort måltid, ellers små spiser jeg godteri hele dagen.

    Jeg vet at det er viktig å spise ofte, for å få nok energi, men jeg vet ikke hva jeg skal spise osv.

    - Er det noen her som vil hjelpe meg med å lage et trenings program og hjelpe meg med kostholdet mitt?  :Smiley

    Jeg har ikke noen bilder som er fra nå tiden, men jeg har et bilde fra i fjord sommer.



    Som sagt, det er ikke jeg som har brukt denne brukeren før, det er den gamle typen min som brukte min e-mail adresse, og da jeg valgte å lage meg bruker her for å få tips, var den allerede i bruk. Derfor bruker jeg gamle typen min "sin" bruker, så jeg har endret profilen, han har/hadde fler brukere. Nei, det er ikke jeg som har skaffet honnør'ene, som folk tviler sterkt på.

    -Linn
    Honnr gitt av : veronikaaas, 10. november 2012, 21:18
    2  Trening / Forum for ungdom / seksten års jente, vil ned i vekt 08. juni 2011, 16:26
    Heisann. Jeg er en jente som er seksten år, er ikke så veldig kjent her inne, men vet at det er mange flinke mennesker her inne. I fjor sommer så følte jeg at kroppen min var på topp, jeg trenet nesten vær dag og spiste tålig riktig, men så sluttet jeg å trene i november/desember, og jeg har gått opp 5 kg. Jeg er ikke fornøyd med det. Jeg har akkurat startet å trene igjen, men er ikke så lett å pushe meg sann. Jeg er ute etter å få tålig flat mage, litt tynnere rundt armene, få vekk "dobbelt haka" mi og få litt "spretten" rompe. Jeg er 1.60 høy og veier 55 kg, er kanskje ikke så veldig mye, men jeg hadde ikke klart å stå i badetøy ute nå.

    Jeg er heller ikke så flink til å spise så riktig, jeg spiser som regelt et måltid om dagen, og det er som regelt et stort måltid, ellers små spiser jeg godteri hele dagen.

    Jeg vet at det er viktig å spise ofte, for å få nok energi, men jeg vet ikke hva jeg skal spise osv.

    - Er det noen her som vil hjelpe meg med å lage et trenings program og hjelpe meg med kostholdet mitt?  :Smiley

    Jeg har ikke noen bilder som er fra nå tiden, men jeg har et bilde fra i fjord sommer.



    Som sagt, det er ikke jeg som har brukt denne brukeren før, det er den gamle typen min som brukte min e-mail adresse, og da jeg valgte å lage meg bruker her for å få tips, var den allerede i bruk. Derfor bruker jeg gamle typen min "sin" bruker, så jeg har endret profilen, han har/hadde fler brukere. Nei, det er ikke jeg som har skaffet honnør'ene, som folk tviler sterkt på.

    -Linn
    Honnr gitt av : dybå, 22. juni 2011, 20:12
    3  Trening / Forum for ungdom / seksten års jente, vil ned i vekt 08. juni 2011, 16:26
    Heisann. Jeg er en jente som er seksten år, er ikke så veldig kjent her inne, men vet at det er mange flinke mennesker her inne. I fjor sommer så følte jeg at kroppen min var på topp, jeg trenet nesten vær dag og spiste tålig riktig, men så sluttet jeg å trene i november/desember, og jeg har gått opp 5 kg. Jeg er ikke fornøyd med det. Jeg har akkurat startet å trene igjen, men er ikke så lett å pushe meg sann. Jeg er ute etter å få tålig flat mage, litt tynnere rundt armene, få vekk "dobbelt haka" mi og få litt "spretten" rompe. Jeg er 1.60 høy og veier 55 kg, er kanskje ikke så veldig mye, men jeg hadde ikke klart å stå i badetøy ute nå.

    Jeg er heller ikke så flink til å spise så riktig, jeg spiser som regelt et måltid om dagen, og det er som regelt et stort måltid, ellers små spiser jeg godteri hele dagen.

    Jeg vet at det er viktig å spise ofte, for å få nok energi, men jeg vet ikke hva jeg skal spise osv.

    - Er det noen her som vil hjelpe meg med å lage et trenings program og hjelpe meg med kostholdet mitt?  :Smiley

    Jeg har ikke noen bilder som er fra nå tiden, men jeg har et bilde fra i fjord sommer.



    Som sagt, det er ikke jeg som har brukt denne brukeren før, det er den gamle typen min som brukte min e-mail adresse, og da jeg valgte å lage meg bruker her for å få tips, var den allerede i bruk. Derfor bruker jeg gamle typen min "sin" bruker, så jeg har endret profilen, han har/hadde fler brukere. Nei, det er ikke jeg som har skaffet honnør'ene, som folk tviler sterkt på.

    -Linn
    Honnr gitt av : Toffern, 21. juni 2011, 15:41
    4  Trening / Forum for ungdom / Sv: seksten års jente, vil ned i vekt 08. juni 2011, 19:36
    Les honnørene dine.. som sagt, jeg tvilte litt på posten din, for du har kommet med mye bra info til andre! Igjen, les honnørene dine, og få fart på sakene! Smiley


    Ja, det var typen min som jeg var sammens med i to år, han fikk meg til å begynne å trene, da det ble slutt sluttet jeg å trene. Hvis dere ikke trur at jeg er en jente på seksten år, så får dere ta og sjekke min facebook ellers legge meg til på msn. http://www.facebook.com/profile.php?id=100000465048316  Nå har jeg brunt hår. msn; linnfosdahl@hotmail.com
    Honnr gitt av : Alkoholikern, 13. juni 2011, 01:03
    5  Trening / Forum for ungdom / seksten års jente, vil ned i vekt 08. juni 2011, 16:26
    Heisann. Jeg er en jente som er seksten år, er ikke så veldig kjent her inne, men vet at det er mange flinke mennesker her inne. I fjor sommer så følte jeg at kroppen min var på topp, jeg trenet nesten vær dag og spiste tålig riktig, men så sluttet jeg å trene i november/desember, og jeg har gått opp 5 kg. Jeg er ikke fornøyd med det. Jeg har akkurat startet å trene igjen, men er ikke så lett å pushe meg sann. Jeg er ute etter å få tålig flat mage, litt tynnere rundt armene, få vekk "dobbelt haka" mi og få litt "spretten" rompe. Jeg er 1.60 høy og veier 55 kg, er kanskje ikke så veldig mye, men jeg hadde ikke klart å stå i badetøy ute nå.

    Jeg er heller ikke så flink til å spise så riktig, jeg spiser som regelt et måltid om dagen, og det er som regelt et stort måltid, ellers små spiser jeg godteri hele dagen.

    Jeg vet at det er viktig å spise ofte, for å få nok energi, men jeg vet ikke hva jeg skal spise osv.

    - Er det noen her som vil hjelpe meg med å lage et trenings program og hjelpe meg med kostholdet mitt?  :Smiley

    Jeg har ikke noen bilder som er fra nå tiden, men jeg har et bilde fra i fjord sommer.



    Som sagt, det er ikke jeg som har brukt denne brukeren før, det er den gamle typen min som brukte min e-mail adresse, og da jeg valgte å lage meg bruker her for å få tips, var den allerede i bruk. Derfor bruker jeg gamle typen min "sin" bruker, så jeg har endret profilen, han har/hadde fler brukere. Nei, det er ikke jeg som har skaffet honnør'ene, som folk tviler sterkt på.

    -Linn
    Honnr gitt av : Airride, 08. juni 2011, 19:49
    6  Trening / Forum for ungdom / seksten års jente, vil ned i vekt 08. juni 2011, 16:26
    Heisann. Jeg er en jente som er seksten år, er ikke så veldig kjent her inne, men vet at det er mange flinke mennesker her inne. I fjor sommer så følte jeg at kroppen min var på topp, jeg trenet nesten vær dag og spiste tålig riktig, men så sluttet jeg å trene i november/desember, og jeg har gått opp 5 kg. Jeg er ikke fornøyd med det. Jeg har akkurat startet å trene igjen, men er ikke så lett å pushe meg sann. Jeg er ute etter å få tålig flat mage, litt tynnere rundt armene, få vekk "dobbelt haka" mi og få litt "spretten" rompe. Jeg er 1.60 høy og veier 55 kg, er kanskje ikke så veldig mye, men jeg hadde ikke klart å stå i badetøy ute nå.

    Jeg er heller ikke så flink til å spise så riktig, jeg spiser som regelt et måltid om dagen, og det er som regelt et stort måltid, ellers små spiser jeg godteri hele dagen.

    Jeg vet at det er viktig å spise ofte, for å få nok energi, men jeg vet ikke hva jeg skal spise osv.

    - Er det noen her som vil hjelpe meg med å lage et trenings program og hjelpe meg med kostholdet mitt?  :Smiley

    Jeg har ikke noen bilder som er fra nå tiden, men jeg har et bilde fra i fjord sommer.



    Som sagt, det er ikke jeg som har brukt denne brukeren før, det er den gamle typen min som brukte min e-mail adresse, og da jeg valgte å lage meg bruker her for å få tips, var den allerede i bruk. Derfor bruker jeg gamle typen min "sin" bruker, så jeg har endret profilen, han har/hadde fler brukere. Nei, det er ikke jeg som har skaffet honnør'ene, som folk tviler sterkt på.

    -Linn
    Honnr gitt av : longboard, 08. juni 2011, 18:33
    7  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Litt hjelp med programmet mitt?? 29. mai 2010, 02:35
    Stakkars, du er ikke særlig smart, eller?
    Sa ikke at splitt ikke funket, men at det funket MINDRE.

    Herregud til folk skal kverulere da, din taper.
    Tilbake til en ting; Sier bare at fullkropps er bedre.

    NOE MERE DU HAR PÅ HJERTET?
    Honnr gitt av : Henrico4, 29. mai 2010, 16:47
    8  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Forming av bryst 29. mai 2010, 01:30
    Skal du oppnå skikkelig muskel masse, må du trene fullkropps program 3 ganger i uken. Og, oppi mot dette må han også spise veldig bra og mye. Under volum trening lønner det seg og ligge på 4x6, 5x5, 3x8, ettersom musklene får skikkelig juling med dette, og da vil den ha virkelig behov for og vokse. Jo hardere du trener muskelen, jo bedre.

    Jeg vil anbefale på høyt nivå og trene for og få styrke, på den måten kommer musklene også. La oss si at du trener markløft 5x5, da vil du trene tålig tungt, ettersom det er 5x5. Det er derfor det er viktig med progresjon også, DET ER DET SOM GJØR AT DU VOKSER! Skal du ha volum, må du trene tungt. På den måten blir muskelen tvunget til og vokse. Vokser den ikke, så spiser du ikke bra nok.

    Jeg vil anbefale dette programmet;


    Mandag:

    Knebøy 5x5
    smalbenk 4x6
    Foroverlent roing 4x6
    Markløft stående på kloss 4x6
    Stående press med hantler 3x8

    Onsdag:

    Knebøy med stopp på kloss: 4x6
    Benkpress 5x5
    Chins/Nedtrekk 3x6/8
    Strake Markløft 3x8
    Biceps 3x10
    Triceps 3x10

    Fredag:

    Frontbøy 4x6
    Skråbenk hantler 3x8
    Sittende Roing 3x8
    Markløft 5x5
    Militærpress 4x6


    Alle store øvelsene som Bøy-benk-mark varianter og m-press starter du 15-20kg unna maks, og øker 2,5kg i uken. De andre støtteøvelsene har du ingen bestemt progresjon, men ta det rolig, hold deg unna failure, og øk når du føler deg klar for det. Når du stangnerer i baseøvelsene, tar du enten å går fra 5 til 3 repitisjoner, og fortsetter 1-2 uker. Eller å ta en rolig uke, for så å begynne ny periode litt høyere enn sist.

    Programmet osv, er anbefalt av bergan her på forumet også.


    MEN, det holder ikke bare og trene dette programmet. Du må også spise SKIKKELIG. På den måten kommer du til og få musklene til og vokse. Spisingen er viktigere enn treningen i seg selv.

    SPIS, HVIL, SOV, SOV, SPIS, TREN HARDT!


    /POWERKING.
    Honnr gitt av : dsg, 29. mai 2010, 11:21
    9  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Litt hjelp med programmet mitt?? 29. mai 2010, 02:35
    Stakkars, du er ikke særlig smart, eller?
    Sa ikke at splitt ikke funket, men at det funket MINDRE.

    Herregud til folk skal kverulere da, din taper.
    Tilbake til en ting; Sier bare at fullkropps er bedre.

    NOE MERE DU HAR PÅ HJERTET?
    Honnr gitt av : ThaPumpKing, 29. mai 2010, 02:38
    10  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Litt hjelp med programmet mitt?? 29. mai 2010, 01:29
    Han ville ha volum, da er ikke splitt den rette veien. Skal du oppnå skikkelig muskel masse, må du trene fullkropps program 3 ganger i uken. Og, oppi mot dette må han også spise veldig bra og mye. Under volum trening lønner det seg og ligge på 4x6, 5x5, 3x8, ettersom musklene får skikkelig juling med dette, og da vil den ha virkelig behov for og vokse. Jo hardere du trener muskelen, jo bedre.

    Jeg vil anbefale på høyt nivå og trene for og få styrke, på den måten kommer musklene også. La oss si at du trener markløft 5x5, da vil du trene tålig tungt, ettersom det er 5x5. Det er derfor det er viktig med progresjon også, DET ER DET SOM GJØR AT DU VOKSER! Skal du ha volum, må du trene tungt. På den måten blir muskelen tvunget til og vokse. Vokser den ikke, så spiser du ikke bra nok.

    Jeg vil anbefale dette programmet;


    Mandag:

    Knebøy 5x5
    smalbenk 4x6
    Foroverlent roing 4x6
    Markløft stående på kloss 4x6
    Stående press med hantler 3x8

    Onsdag:

    Knebøy med stopp på kloss: 4x6
    Benkpress 5x5
    Chins/Nedtrekk 3x6/8
    Strake Markløft 3x8
    Biceps 3x10
    Triceps 3x10

    Fredag:

    Frontbøy 4x6
    Skråbenk hantler 3x8
    Sittende Roing 3x8
    Markløft 5x5
    Militærpress 4x6


    Alle store øvelsene som Bøy-benk-mark varianter og m-press starter du 15-20kg unna maks, og øker 2,5kg i uken. De andre støtteøvelsene har du ingen bestemt progresjon, men ta det rolig, hold deg unna failure, og øk når du føler deg klar for det. Når du stangnerer i baseøvelsene, tar du enten å går fra 5 til 3 repitisjoner, og fortsetter 1-2 uker. Eller å ta en rolig uke, for så å begynne ny periode litt høyere enn sist.

    Programmet osv, er anbefalt av bergan her på forumet også.


    MEN, det holder ikke bare og trene dette programmet. Du må også spise SKIKKELIG. På den måten kommer du til og få musklene til og vokse. Spisingen er viktigere enn treningen i seg selv.

    SPIS, HVIL, SOV, SOV, SPIS, TREN HARDT!


    /POWERKING.
    Honnr gitt av : ThaPumpKing, 29. mai 2010, 01:41
    11  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Litt hjelp med programmet mitt?? 27. mai 2010, 20:43
    For det første, vil jeg anbefale deg at du trener fullkropps program 3 ganger i uken. Og, hvis du skal bygge muskelmasse, samt styrke, burde du holde deg rundt 5-8 reps.

    Og, ser at du tar benpress. 95% av folk som trener denne øvelsen gjør den totalt feil, dette er en øvelse som man skal ha HELT riktig teknikk. (Hvis ikke belaster du hofter, og kneer). Jeg snakker av egen erfaring, og mye lesing generelt. (Ble også fortalt dette av landslag trener innen styrkeløfting).

    Smiley
    Honnr gitt av : ThaPumpKing, 27. mai 2010, 20:45
    12  Generelt / Loggbok Online / Powerking's loggbok. 18. mai 2010, 20:09
    ''
    Honnr gitt av : VisioN, 24. mai 2010, 22:30
    13  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Til deg som er nybegynner! *LES* 21. mai 2010, 12:39
    Noen eksperter som kan tilføye noe evt? Smiley
    Honnr gitt av : Andeduden, 22. mai 2010, 17:30
    14  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Til deg som er nybegynner! *LES* 21. mai 2010, 20:27
    Bumper den jeg.
    Honnr gitt av : Andeduden, 22. mai 2010, 17:30
    15  Trening / Forum for ungdom / Sv: gutt 16 vil bli bjørn 21. mai 2010, 23:07
    Vil du oppnå muskelmasse?

    Spis skikkelig med mat, altså det vil si at du må ligge i kalorioverskudd. Det lønner seg faktisk og sette opp et kostholds plan, slik at du får vaner ved og spise mye. Du burde også skaffe deg protein i pulver form, og ta dette 1-3 ganger daglig, jeg vil anbefale 2 ganger iløpet av dagen. Når det gjelder treningen, så hjelper egentlig all trening du gjør, det eneste du må passe på, er at du har med baseøvelsene, vil også anbefale og ha med noen isolasjons øvelser også. Vil anbefale at du kjører 3 sett, med 8-10 repetisjoner. (se etter program på Google/forum).

    Vil du oppnå styrke?

    Om du vil bli den sterke typen, så må du også trene hardt for og oppnå dette. Her gjelder det og stå på, du må ha et stronglift program, som finnes her på forum (5x5, stronlifts, osv). Her må du også spise grøten din for og oppnå resultater. Du kan kjøpe deg kreatiner, og drikke dette riktig for best resultater. Når du skal bli sterk, burde du kjøre få repetisjoner, slik at du får en eksplosiv styrke. Skal du bli sterk, burde du kjøre baseøvelser.

    Vil du få av fett?

    Enkelt og greit; du må ligge i kaloriunderskudd, og ha et godt og sunt kosthold. Det lønner seg også og kjøre kardio for å brenne fettet fortere. Den kjappeste måten og brenne fett på, er og gå fort på tredemølle. (kostholds plan osv finner du her på forum).

    Ord og uttrykk?

    Deffing: Når du deffer, så har du kaloriunderskudd, slik at du får mindre fett%. På den måten vil musklene komme tydeligere frem.
    Bulking: Bulking, er det motsatte av deffing. Har er det meningen og spise utrolig mye, slik at du bygger muskelmasse, og går opp i kg. Da må du ha kalorioverskudd.
    Kardio: Kardio er når du trener kondisjons trening. Det kan f.eks være; gå fort, løpe, kampsport, sykling, roing, osv osv. (Når du driver kardio, mister du fett).

    Kosttilskudd nevnt over:

    Kreatiner: Kreatiner er en væske vi har i kroppen fra før av, kroppen produserer kreatiner selv. Men, av og til er det greit med kosttilskuddet, slik at du får ekstra mye kreatin. Kreatinene virker på noen, men ikke alle. Av kreatiner får du økt styrke, du øker i vekt, proteinsyntesen blir høyere, og du får mye vann til musklene, osv. (Søk på Google for mere informasjon).
    Proteiner: Proteiner er en byggesten kroppen trenger for og vokse. Proteiner er utrolig viktig innen trening, du må ha ideg ca 2,5 g pr kilo kropps vekt. Skal du vokse osv, må du ha i deg nok proteiner. Derfor anbefales det og kjøpe kosttilskuddet dersom du ikke får spist skikkelig. (Google for mere informasjon).

    Jeg vil også sterkt anbefale og lese innleggene som er merket med *VIKTIG*, dem står det masse informasjon som er viktig og vite for hver og en. Ellers, vil jeg også anbefale og lese artikler rundt her på forumet, og på andre forumer (det er på den måten man lærer best).
    Honnr gitt av : skylinepower, 22. mai 2010, 16:02
    Sider:
  • 1
  • 2
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!