Visning av honnrposter for prebnoz
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Forum for ungdom / Sv: Trenger info og hjelp! 02. september 2012, 09:53
    1. hvorfor bare fram til juli, målet bør jo være varig trening?

    2.kan hende det er for hardt, men ved å leangaine i stedet for å bulke slipper du de frustrerende timene med kardio og usmakelig diett.

    3. av kosttilskudd er vel det eneste vettige å ta: omega 3, multi vitamin, magnesium ( ikke zma, dette er mye dyrere og inneholder mye mindre bestanddeler av magnesium) et kurrant proteinpulver og evt. ha et preworkout liggende (ala Stacker 4) i tilfelle dårlig motivasjon og slapphet før trening.

    4. når det kommer til kosthold, så ville jeg sagt at du kan gjøre det så enkelt som å kutte ned på brødmaten, junken, og spise minst 150g kjøtt,fisk osv. til HVERT måltid, dette tilsvarer rundt 30g proteiner, samt få i deg rundt et halvt kilo grønnsaker om dagen. spis evt. ris, havregryn ol som karbkilde.

    5. med mindre du har noen fysiske begrensninger, skader elns, så ville jeg anbefalt deg å ta minst 3 baseøvelser i uka. spør noen på senteret du trener på om veiledning til et program som kan passe for deg. de kan se hvordan du ligger ann der og da.

    6. grunnen til at jeg ber deg kutte ned på brødet er at MANGE nordmenn uten at de vet det har en intåleranse mot hvete. dette gjør at ved regelmessig inntak oppnår man en "betenelse" lignende tilstand i kroppen, der kroppen ikke klarer å bygge maksimalt med muskler.

    7. få deg minst 7-8 timer søvn HVER natt.

    8. tror daaats it.,
    Honnr gitt av : vikebakk, 05. september 2012, 23:29
    Sider:
  • 1
  • Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
    Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

    Hvordan få mer ut av markløft?

    Trening27.05.202040

    Slik får du mer ut av markløft.
    Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.
    Da kan denne metoden være noe for deg.