Visning av honnrposter for Number1
Sider:
  • 1
  • ...
  • 29
  • 30
  • 436  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sticky: Treningsprogram for nybegynner 30. november 2003, 23:55
    Etter mange spørsmål om treningsprogram i styrkeløft for nybegynnere, her kommer ett forslag.  Du bør ha trent i noen måneder før du begynner på dette.


    Mandag:
    Knebøy          2*8  2*6 (Tung)
    Strak mark      3*8  (Lett/Medium)
    Benkpress      2*8  2*6 (Medium)
    Hantelpr.        3*8
    Franske pr.    3*8 (Tungt)
    Push down    3*8

    Onsdag:
    Markløft          2*8  2*6 (Medium/Tungt)
    Nedtrekk        3*8
    Roing            3*8
    Curl stang      3*8
    Medium benk 3*8  (Medium)
    Nakkepr.        3*8  (Lett/medium)

    Fredag:
    Knebøy          2*8  2*6 (lett/medium)
    Frontbøy        3*8 (medium)
    Benspark      3*8
    Benkpr. smal  2*8  2*6 ( medium)
    Flyes              3*8 (lett)
    Dips              3*8


    Ta ett oppvarmingssett før hver hovedøvelse.
    Skriv opp alle treningene i en dagbok: http://www.treningsforum.no/index.php?board=6
    Tøy bakside lår, hofter og bryst/armer.
    Ikke tren for hardt, ha som en tommelfinger regel at på tung treninger klarer du ikke en rep til.
    Medium treninger klarer du en/to til.
    Lett treninger kan du ta mange rep. til
    Hold igjen, styrkeløft går mye på overskuddstrening.  Ikke slit deg ut!!!
    Honnr gitt av : Geir88, 29. november 2004, 14:45
    437  Generelt / Åpent forum / SV: Hva sa jeg galt? 23. november 2004, 15:10
    Du har brutt regelverket! Jeg sendte deg en advarsel, merket med kursiv tekst under. Her er PMen.

    Sitat fra: Number1
    Brudd på §2

    §2 - Ufornuftige innlegg
    Ethvert innlegg som er av støtende, angripende, ærekrenkende, fornærmende, rasistiske og truende karakter er strengt forbudt. Søk å vise respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn. Debatten blir bedre uten nedsettende kommentarer om andre. Du forplikter deg til ikke å krenke privatlivets fred. Hold det seriøst, unngå drittkasting og mobbing. IP-adressen din registreres i alle innlegg og kan bli benyttet ved et brudd på disse betingelsene. Alvorlige forhold kan bli politianmeldt.

    Ett brudd til og du vil bli utestengt.


    Er du dum eller? Kom hvertfall med et eksempel, hakke gjort noe av de greiene der. Nørd ass, kjipt liv du må ha. Ja du må gjerne prøve å spore opp ip'n min når jeg kun er på nett på offentlig pc'r. Kjør på.

    Dessuten er det ytringsfrihet her i landet, og når jeg ikke en gang har gjort no så er det vel bare et tegn på at du følte for å leke tøff sjef og vise at du faktisk kan utestenge folk...,uuu så tøff, bare utesteng meg, er bare å lage ny profil... ha ha


    - - - - - -

    Når du kaller medlemmer for stygge, homser og annet støtende og angripende så får du advarsel da dette er brudd på vårt regelverk. Jeg har ikke truet med poilitanmeldese, jeg bare tok copy og paste av klausulen du hadde brutt, meningen var ikke å banne deg, men å sende deg advarsel, men når du kommer med slike barnslige svar til meg så kan du likesågod finne deg andre forum og leke på, i hvertfall i 30 dager....


    Sitat fra deg:
    "XXXXXXX er like tynn som han negern som tar situps og like kjekk som han som spiser bæsj."

    Trenger neppe si mer....


    Case closed!
    Honnr gitt av : Ostreicher, 23. november 2004, 16:12
    438  Treningsforum / Informasjon om Treningsforum / SV: Forum oppgradert 17. november 2004, 15:16
    Jepp, det kommer etterhvert.

    Sjekk lista over for andre oppgraderinger, er på engelsk men. Mye nyttig her nå. Grin
    Honnr gitt av : Egil Skallagrimsson, 17. november 2004, 15:33
    439  Treningsforum / Informasjon om Treningsforum / SV: Forum oppgradert 17. november 2004, 15:01
    Det er der nå. Smiley

    Nå kan dere også slippe å bekymre dere over innlegg som kan forsvinne når dere skriver lange innlegg. Forumet cacher det du skriver og dersom det skjer en feilmelding, kan du gå tilbake til det du har skrevet. Men for din egen sikkerhet (kan jo hende maskinen kollapser) så er det lurt å ta kopi ved ekstra omfattende svar. Smiley
    Honnr gitt av : Nico_, 17. november 2004, 15:22
    440  Trening / Kroppsbygging og Fitness / SV: NM 2004 - Kroppsbygging og Fitness 03. oktober 2004, 12:30
    Etter hva jeg har lest på portalen så vant Jon Morten Thomassen overall kroppsbygging og Edmund overall Athletic fitness.
    Mulig jeg tar feil?

    Nei, du tar ikke feil. Det er helt korrekt observert.
    Honnr gitt av : Hemulen, 03. oktober 2004, 12:36
    441  Trening / Kroppsbygging og Fitness / SV: pushdowns? 21. september 2004, 10:23
    Jeg bøyer meg litt forover og bruker en lang stang slik at jeg får rettet armen ut helt. Da får du trent triceps mye bedre også når du får trent i hele løftebanen i denne øvelsen, i steden for å stoppe opp 2/3 av løftebanen.
    Honnr gitt av : hardworker, 30. september 2004, 13:51
    442  Generelt / Åpent forum / SV: bestilling på nettet 10. august 2004, 22:47
    Hva? Har AC sitt support forum havnet på mitt forum? Tongue
    Honnr gitt av : 25årstrening, 11. august 2004, 13:46
    443  Generelt / Åpent forum / SV: Personlig bilde på profilen.. 15. juli 2004, 23:23
    maks 100x100 Smiley
    Honnr gitt av : Caepp, 15. juli 2004, 23:28
    444  Trening / Kroppsbygging og Fitness / SV: Kamerat har tenkt å begynne med AS.. :( 22. juni 2004, 17:55


    Men fra spøk til alvor; Jeg er helt enig i at det kan være lurt å henvise han til et såkalt "boleforum". Her vil andre steroide brukere garantert anbefale han til å droppe tanken på AS i så ung alder.

    Greit nok er dette forum hvor brukerne er tillhengere av AS, men de er ikke der for å være jævlige og anbefaler aldri i verden en 15 åring til å begynne med AS!


    Nei, det er absolutt ikke lurt å henvise vedkommende over til et forum for AS. Der vil alltid være en idiot som vil anbefale han AS og komme oppe med en kur. Det skal bare ett positivt svar, mens mange er i mot, før han begynner med bol uka etter.

    Det beste er å komme opp med fakta/bivirkninger og få skremmet vedkommende. Enhver oppegående forstår vel hva man skal gjøre når bestekameraten vurderer bol, skrem han og få han til å ikke begynne. Du kan komme LAAAANGT uten.

    Anser denne diskusjonen som avsluttet.
    Honnr gitt av : Baahh, 22. juni 2004, 18:25
    445  Generelt / Diskutèr artikler / Magetrening 18. juni 2004, 14:44
    Diskuter denne artikkelen i dette innlegget.

    Les artikkelen her:
    http://www.treningsforum.no/article/article.php?dir=trening&fname=040618_mage
    Honnr gitt av : Hege, 22. juni 2004, 07:51
    446  Bilder / Bilder av Diverse / SV: Claudia Shiffer ;) 18. juni 2004, 12:08
    Nettopp. Det som var poenget er at det kan ligge mange timer med spising og trening bak kroppen til Shiffer selv om det kanskje ikke ser sånn ut.
    Honnr gitt av : Eskimo, 18. juni 2004, 12:14
    447  Treningsforum / Informasjon om Treningsforum / SV: Hvorfor må jeg logge meg inn på nytt hver gang nå? 08. juni 2004, 12:21
    Hvis du klikker på Forbli alltid pålogget skal den huske deg til neste gang. Den lagrer det i cookies. Sletter du cookies/informasjonskapsler så husker den deg ikke.
    Honnr gitt av : Robzilla, 08. juni 2004, 12:52
    448  Kosthold / Kosttilskudd / Sticky: FAQ om kosttilskudd 21. januar 2003, 16:25
    Ofte spurte spørsmål angående kosttilskudd.

    Proteinpulver[/u]

    Q: Trenger man proteinpulver?
    A: Svaret er både ja og nei. Først og fremst kommer det anpå ditt øvrige kosthold om du får i deg nok protein. Proteininntaket skal styres opp mot kroppsvekten din. Får du i deg nok protein har du ikke noe behov for protein i form av et kosttilskudd.

    Q: Når skal man ta proteinpulver?
    A: Svaret er enkelt. I de måltidene som inneholder lite eller ingen proteiner eller rett og slett som et mellommåltid. Proteinet trenger nødvendigvis ikke komme fra proteinpulver da det like godt kan komme fra egg, tunfisk mm. eller annen proteinrik mat.

    Q: Er proteinpulver rett etter trening å anbefale?
    A: Svaret er definitivt, ja. Proteinpulver (myseprotein) sammen med dextrosepulver vil gjøre at kroppen komme raskt i en anabol (oppbyggende) fase. Insulin nivået stiger, som deretter vil frakte med seg proteiner ut i muskelene for oppbygging. Under trening fungerer både fett og glykogen som drivstoff for musklene og rett etter trening er glykogenlagrene (ofte kalte energilagrene) så godt som tomme. De må derfor fylles opp igjen som gjøres med raske karbohydrater. Best egnet her er dextrosepulver. Men hver oppmerksom på hvor mye karbohydrater som kan inntas, da disse lagrene tross alt har et begrenset volum.

    Kreatin[/u]

    For kreatin. Se egen post.

    Gainer[/u]

    Q: Hva er gainer?
    A: En gainer inneholder proteiner og karbohydrater, ofte en 30% og 70% fordeling. En gainer er godt egnet for de som vil fort opp i vekt og blir ofte kalt et vektøkningspulver.

    Q: Når skal man ta gainer?
    A: For de som ønsker å gå opp i vekt kan man ta en servering av gainer, som vanligvis er på 100g, rett etter et måltid da forutsatt at den helst inneholder en blanding av langsomme karbohydrater sammen med de raske karbohydratene. Rett etter trening er også et veldig aktuelt tidspunkt da den vil fylle opp glykogenlagrene i kroppen.

    Q: Hva er hensikten med en gainer?
    A: Det kan være forskjellig da det kommer anpå deg selv. For mange kan en gainer være aktuell dersom du har dårlig tid og ikke har mulighet til å lage noe avansert mat. Da er det enkelt å ty til en gainer for å få i seg nok næring. Du erstatter altså et måltid med konsentrert mat. Der er også mange som bruker gainern for å komme opp i vekt og som da kjører flere shaker om dagen for å justere opp kalori inntaket.

    Har du flere "spørsmål og svar"? Send oss dette via PM eller på epost.


    Copyright © 2003 Treningsforum
    Honnr gitt av : amok, 03. juni 2004, 09:12
    449  Bilder / Bilder av Medlemmene / SV: Bilder av number1?? 27. mai 2004, 22:36
    Mange morsomme kommentarer.  rofl Kan jo legge ut et bilde. Dere lurer sikkert på hvem som er hjernen bak dette forumet. Grin

    Men det blir et vanlig bilde. Poseringer er ikke helt min stil dessverre.
    Honnr gitt av : LilleMy, 31. mai 2004, 10:28
    450  Generelt / Diskutèr artikler / Arm program over 9 uker 21. mai 2004, 13:44
    Diskutèr denne artikkelen: http://www.treningsforum.no/article/article.php?dir=programmer&fname=040520_armprogram
    Honnr gitt av : Nico_, 30. mai 2004, 13:17
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 29
  • 30
  • Slik finner du treningsmotivasjonen etter et opphold.
    Kalkun på nyttårsaften er en tradisjon. Godt Nytt År!
    Hvis du vil forbrenne fett er tredemølle og sykkel gårsdagens nyheter.

    Slik kommer du i form i 2020

    Trening28.12.20192075

    Følg disse 6 rådene for hva du må eller bør gjøre.

    Kardio eller styrketrening først?

    Trening23.12.2019352

    Hva bør du trene først for optimal effekt?