Visning av honnrposter for Sleggjesletvold
Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 1  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Wendler 5 3 1 Boring But Big 23. desember 2013, 23:40
    1.Du, Jim Wendler er ekspert, du skal følgje programmet nett slik han har sett det opp, og bruke 50%. Om du ikkje gjer det, kan du heller ikkje seie at du trener 5/3/1 BBB. Du brukar same vekta i fire veker. Etter fire veker skal du leggje på til ein ny "maks" å rekne frå. Då brukar du 50% av den nye utrekningsmaksen din.

    2. Då skal du gjera som Jim Wendler seier, dusje og gå heim. Det er det som er "big but boring".

    Om du ikkje trur meg, so les boka ein gong til.
    Honnr gitt av : wazap, 24. desember 2013, 12:15
    2  Trening / Forum for ungdom / Sv: Hvorfor velger alle splitt isteden for full-body workout? 10. desember 2013, 17:00
    "Alle" trenar splittprogram av di kroppsbyggjing har vorte elefanten i rommet i resistansetreningssamanheng, so "alle" trur dei skal trene som kroppsbyggjarar. Her er det vektig å ha greie på kvifor nokre trenar splitt i det heile. For det fyrste er splitt svaret på spursmålet "Korleis skal eg kunne trene fleire dagar på rad?" For det andre, om du skal prøve å trene fullkroppsprogram med tri-fire øvingar per muskelgruppe, blir treningsøykta alt for lang. Splitten er ein måte å økonomisere treninga.

    Men for dei fleste av oss er det ikkje mykje grunn til å sjå bort til kroppsbyggjarane. Lat oss tenkje oss ein idrettsutøvar som trenar styrke for å prestere betre i sin idrett, og denne idretten er korkje styrkelyft, vektlyfting, strongman eller kroppsbyggjing. Ein slik utøvar har ikkje tid til å hengje i styrkeromet fem-seks dagar i veka, for idrettsutøvarar må trene på idretten sin. Brytarar må vera på matta, ballspelarar må spela ball, sprintarar lyt springe og kastarar må kaste. Her inne har eg ofte inntrykk av at folk trur styrketrening er eit be-all-end-all, men det er ikkje slik. Idrettsspesifikk trening trengs.

    Idrettsutøvaren vår kan trene styrke tri dagar i veka, og då er det naturleg å trene eit heilkroppsprogram. Det er meiningslaust for ein sprintar å ha ein beindag med 20-25 sett på beina, og so skal han sprinte dagen etter. Gløym det! Det hender ikkje, av di sprintaren er avhengig av å kunne trene sprintøyktene sine med full intensitet.
    Eit styrkeprogram for ein idrettsutøvar bør vera rørslebasert heller enn  muskelbasert. Eit godt fullkroppsprogram har: Ei pressøving, ei dragøving, ei knebøyøvig, ei marklyftøving og ei heilkropps eksplosiv øving. Eit opplegg for tri øykter kan sjå slik ut:

    A:
    Frivending, medium
    Benkpress, tung
    Pull-up, medium
    Frontknebøy, tung
    Marklyft, lett

    B:
    Frivending, tung
    Benkpress, lett
    Pull-up, tung
    Frontknebøy, medium
    Marklyft, medium

    C:
    Frivending, lett
    Benkpress, medium
    Pull-up, lett
    Frontknebøy, lett
    Marklyft, tung

    Dette programmet kan ein trene i seks til åtte veker og enno ha overskot til annan trening. Etter seks til åtte veker kan ein skifte ut øvingane
    No tykkjer eg eg høyrer dykk: Men eg må trene det, og det, og det og sånn og slik og 72 set med alle slag bicepscurl for å ta biceps frå vinklar som berre er tenkjelege i noneuklidiske geometriar. Må de det? Må de verkeleg det? Når var det du skulle glinse halvnaken, nymåla og deffa på ein scene sa du? For det meste er svaret "aldri".
    Ei anna sak er at folk lyt lære seg å trene medium og lett. De treng ikkje lyfte til failure i alle øvingar! de treng slett ikkje å lyfte til failure i alle sett. Har du stagnert? Sjå kva du kan fjerne frå programmet ditt, ikkje på kva du kan leggje til. Det går an å trene til krampa tar deg i kvar øykt, men slik trening er ikkj god å restituere frå. Hugs, dei fleste av oss er ikkje profesjonelle. Me skal faktisk ha eit liv utom treninga òg.
    Honnr gitt av : Rita Immerstein, 12. desember 2013, 10:14
    3  Trening / Friidrett / Sv: kasting av rare ting 12. august 2013, 15:59
    takk for innspill, hjelper mye. må prøve å få mekka en video før jeg utvandrer.

    South african var guddskitt. Har i det siste øvd en del på kulestøt der jeg står i "power position" (hva det blir på norsk veit jeg ikke) og jeg tramper hardt ned med venstre i innledninga av støtet. er det det du mener med stem?

    fant forresten ei vekt på 80 kg, sånn passe nonchalant plassert i blomsterbedet til onkern min. visstnok ei vekt fra en industrivev, forma som en kettlebell. ser at sveitserne har ei idrettsgrein som heter steinstoss, men de tyngste vektene der trur jeg er rundt 40 kg. fins det noen kastidretter med så tunge vekter som 80 kg?

    Nei, trur ikkje det. Det tyngste eg har høyrt om er frå Highland Games. Ein stad held dei caber toss med ein stokk på over 70 kg, men eg hugsar ikkje kvar.

    Power position kallar me vanlegvis berre "stille" på norsk. Stem er at du sparkar frå og stiver av venstra, slik at du lyftar og dreier mot venstresida di.
    Honnr gitt av : ballehans, 12. august 2013, 17:53
    4  Trening / Friidrett / Sv: kasting av rare ting 22. juli 2013, 01:30
    Eg trur mjølkespannkast er ei so sèrnorsk øving at verdsrekordar ikkje er noterte, men eg meiner å hugse at Flåklypa Tidende ein gong melde at meieriassistent Emanuel Desperados hadde kasta over 168 meter. Ettersom Emanuel er ein gorilla, er nog ikkje rekorden gyldig for menneske.

    Eg har ikkje prøvd mjølkespannkast sjølv, men eg har leikt meg litt med å kaste kettlebell (12 kg og 16 kg) med ei hand. Det som verkar logisk, båe for kettlebell og mjølkespann, er å bruke same teknikken som dei brukar i vektkast i highland games, altso ein dobbelrotasjon der du startar med fronten i kastretninga, som her:

    http://www.youtube.com/watch?v=NwQvJ56_Fmw

    Sjå burt frå han som startar med ryggen i kastretninga, han prøver å bruke teknikken frå sleggje/vektkast i friidrett, og det verkar ikkje når du skal kaste med ei hand.

    Elles lukke til, og hald oss oppdaterte!
    Honnr gitt av : ballehans, 06. august 2013, 14:55
    5  Trening / Friidrett / Sv: kasting av rare ting 22. juli 2013, 23:25
    Den innleiande svingen er god å ha når du skal kaste noko so uhandterleg og lite aerodynamisk som eit mjølkespann, so hald på den.

    Det er heilt rett at du ikkje skal flyge so mykje, og ein god drill for å lære det er South African, det skulle vera godt om døme på youtube. Elles bør du sitje litt meir, og pivotere på venstre tåball heilt til du ser i kastretninga. Då skal du føre høgrefoten fram i ei vid, valdsam sving som gjev deg fart inn mot midten av ringen. Ikkje spark frå hardt med venstrefoten, men drag honom snøgt over ringen. Det burde halde deg lågare.
    Elles såg eg på kulestøytet ditt. Ikkje ille, men du treng å stemme frå betre med venstre. Prøv nokre støyt utan fotbyte, og fokuser på stemmen.
    Honnr gitt av : ballehans, 06. august 2013, 14:54
    6  Trening / Friidrett / Sv: Spesifikk styrke i vektrommet? 08. april 2012, 18:20
    Jeg tror du godt kan ha rett, men er ikke sikker. Benkpress har en viss likhet med kulestøt, men er egentlig ganske ulik. Vet ikke om det er noe godt argument, men har sett flere tilfeller av råsterke benkpressere som støter 7-8 meter i kula. I andre enden har du de som har 80 i benken som støter 12-13 meter.
    Ja, eg er godt kjend med det der. Har sjølv 11.08 i kule, på same tid som eg hadde 90 i benk. Eg trur eg vil seie at god maksstyrke i press er naudsynleg, men ikkje tilstrekkeleg for å bli god i kule.

    Sitat
    Men det er klart det her kommer mange faktorer inn. Kunne man droppet benken (ville i hvertfall bare kjørt skråbenk), marken, vending osv til fordel for enda mer øvelseslike øvelser?
    Eg er ikkje sikker på at skråbenk er meir spesifikk enn flat benk. Men eg meiner at ståande press, "militærpress", er undervurdert og for lite brukt. Eg trur ikkje at ein skal henge seg så mykje opp i vinklane i maksimal styrketrening, men heller spara det til den spesielle styrketreninga. Me veit at å utføre tevlingsrørsla med for høg belastning gjev dårleg teknikk. Å utføre maksimal styrketrening med rørsler som liknar for mykje på sèrøvinga til utøvaren, kan gje interferens på rørslemønstret og dårleg teknikk i øvinga.
    Honnr gitt av : streetball, 09. april 2012, 03:32
    7  Trening / Friidrett / Sv: Spesifikk styrke i vektrommet? 08. april 2012, 18:20
    Jeg tror du godt kan ha rett, men er ikke sikker. Benkpress har en viss likhet med kulestøt, men er egentlig ganske ulik. Vet ikke om det er noe godt argument, men har sett flere tilfeller av råsterke benkpressere som støter 7-8 meter i kula. I andre enden har du de som har 80 i benken som støter 12-13 meter.
    Ja, eg er godt kjend med det der. Har sjølv 11.08 i kule, på same tid som eg hadde 90 i benk. Eg trur eg vil seie at god maksstyrke i press er naudsynleg, men ikkje tilstrekkeleg for å bli god i kule.

    Sitat
    Men det er klart det her kommer mange faktorer inn. Kunne man droppet benken (ville i hvertfall bare kjørt skråbenk), marken, vending osv til fordel for enda mer øvelseslike øvelser?
    Eg er ikkje sikker på at skråbenk er meir spesifikk enn flat benk. Men eg meiner at ståande press, "militærpress", er undervurdert og for lite brukt. Eg trur ikkje at ein skal henge seg så mykje opp i vinklane i maksimal styrketrening, men heller spara det til den spesielle styrketreninga. Me veit at å utføre tevlingsrørsla med for høg belastning gjev dårleg teknikk. Å utføre maksimal styrketrening med rørsler som liknar for mykje på sèrøvinga til utøvaren, kan gje interferens på rørslemønstret og dårleg teknikk i øvinga.
    Honnr gitt av : Eric Heiden, 08. april 2012, 20:49
    8  Generelt / Loggbok Online / Sv: Lift like a Girl! - Lili's treningslogg. Film fra stevnedebut s. 10 08. mars 2012, 12:32

    Onsdag 7 Februar @ Nidarø


    Har du tidsmaskin?
    Honnr gitt av : Luna Anette, 08. mars 2012, 12:36
    9  Generelt / Åpent forum / Sv: Gir tillatelse til å dopteste "mistenkelige gymrotter" 15. juni 2011, 15:39
    Ærleg tala, eg skit i kva vaksne folk gjer med sin eigen kropp, men eg er heilt for nulltoleranse på senteret der eg trenar. Kvifor? Av di me har mange medlemar som er heller unge, ein 15-16 år. Ein lyt rekne med at dei litt vaksne, store og sterke karane er føredøme for dei unge. Eg tykkjer ikkje at folk i grunnskulealder skal få føre seg at det er greitt eller naudsynleg å dope seg.
    Honnr gitt av : lykketrollet, 25. juni 2011, 10:32
    10  Generelt / Åpent forum / Sv: Gir tillatelse til å dopteste "mistenkelige gymrotter" 15. juni 2011, 15:39
    Ærleg tala, eg skit i kva vaksne folk gjer med sin eigen kropp, men eg er heilt for nulltoleranse på senteret der eg trenar. Kvifor? Av di me har mange medlemar som er heller unge, ein 15-16 år. Ein lyt rekne med at dei litt vaksne, store og sterke karane er føredøme for dei unge. Eg tykkjer ikkje at folk i grunnskulealder skal få føre seg at det er greitt eller naudsynleg å dope seg.
    Honnr gitt av : Mummelmann, 17. juni 2011, 04:30
    11  Generelt / Åpent forum / Sv: Gir tillatelse til å dopteste "mistenkelige gymrotter" 15. juni 2011, 15:39
    Ærleg tala, eg skit i kva vaksne folk gjer med sin eigen kropp, men eg er heilt for nulltoleranse på senteret der eg trenar. Kvifor? Av di me har mange medlemar som er heller unge, ein 15-16 år. Ein lyt rekne med at dei litt vaksne, store og sterke karane er føredøme for dei unge. Eg tykkjer ikkje at folk i grunnskulealder skal få føre seg at det er greitt eller naudsynleg å dope seg.
    Honnr gitt av : The Child, 16. juni 2011, 17:29
    12  Generelt / Åpent forum / Sv: Gir tillatelse til å dopteste "mistenkelige gymrotter" 15. juni 2011, 15:39
    Ærleg tala, eg skit i kva vaksne folk gjer med sin eigen kropp, men eg er heilt for nulltoleranse på senteret der eg trenar. Kvifor? Av di me har mange medlemar som er heller unge, ein 15-16 år. Ein lyt rekne med at dei litt vaksne, store og sterke karane er føredøme for dei unge. Eg tykkjer ikkje at folk i grunnskulealder skal få føre seg at det er greitt eller naudsynleg å dope seg.
    Honnr gitt av : Nature Boy, 16. juni 2011, 15:17
    13  Generelt / Åpent forum / Sv: Gir tillatelse til å dopteste "mistenkelige gymrotter" 15. juni 2011, 15:39
    Ærleg tala, eg skit i kva vaksne folk gjer med sin eigen kropp, men eg er heilt for nulltoleranse på senteret der eg trenar. Kvifor? Av di me har mange medlemar som er heller unge, ein 15-16 år. Ein lyt rekne med at dei litt vaksne, store og sterke karane er føredøme for dei unge. Eg tykkjer ikkje at folk i grunnskulealder skal få føre seg at det er greitt eller naudsynleg å dope seg.
    Honnr gitt av : Pans, 15. juni 2011, 15:56
    14  Generelt / Åpent forum / Sv: Gir tillatelse til å dopteste "mistenkelige gymrotter" 15. juni 2011, 15:39
    Ærleg tala, eg skit i kva vaksne folk gjer med sin eigen kropp, men eg er heilt for nulltoleranse på senteret der eg trenar. Kvifor? Av di me har mange medlemar som er heller unge, ein 15-16 år. Ein lyt rekne med at dei litt vaksne, store og sterke karane er føredøme for dei unge. Eg tykkjer ikkje at folk i grunnskulealder skal få føre seg at det er greitt eller naudsynleg å dope seg.
    Honnr gitt av : Fleksnes, 15. juni 2011, 15:40
    15  Trening / Friidrett / Sv: Hvem er hottest? 25. mai 2011, 18:52
    Få kan tevle med rumpa hennar Alenka Bikar.

    http://www.youtube.com/watch?v=ckLVriR6Jl0&feature=related
    Honnr gitt av : VP, 01. juni 2011, 00:18
    Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!