Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 11
  • 1  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: EGG på: 08. september 2013, 22:12
    Jeg bruker eggehviten som min proteinkilde om morgenen når jeg er på deff, men det finnes selvfølgelig mange andre proteinkilder. Så lenge du ligger i et kalori underskudd har du muligheten til å gå ned i fettprosent.
    2  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Trenger kosttips/treningstips, vil legge på meg! på: 24. august 2013, 12:26
    Det er viktig å legge opp et kosthold som inneholder nok næring. Forumet har ulike tråder der dette blir forklart dypere. Det finnes også endel artikler rundt på nette for nybegynnere.
    3  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Chris Gethin 12 Week Program - Bodybuilding.com på: 24. august 2013, 02:01
    Har en kompis som har fullførte dette programmet, skjedde lite.
    Så satte jeg han på sheiko, nå angrer han på at 12uker av hans liv ble bortkasta.

    Det finns mange program som er bra der ute, dette er ikke et.
    Du er i ferd med å bli dratt inn i et dragsug av dårlige vaner. Jeg har vært en av de, det trenger ikke du.

    Kjør Sheiko, Dietmar, 5x5, westside barbell eller noe annet styrkebasert program.

    Kjørte Chris Gethin sitt program forje sesong, og fikk veldig gode resultater men for all del det en del som kan gjøres annerledes.

    Sheiko? det har jeg aldri hørt om, skal sjekke det ut takk.
    4  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Chris Gethin 12 Week Program - Bodybuilding.com på: 24. august 2013, 01:16
    Såvidt jeg ser, er det trening 5 dager i uken de fleste ukene. Dette er ikke spennende i det hele tatt.
    Stemmer det at det er 5 dager i uken, men det er pga det roterer når det er 2 dager på og 1 av. Men spørsmålet mitt rundt tråden var ikke hvem kan kritisere programmet mest, men hvem har vert gjennom det å kan gi en tilbake melding om hvordan deres 12 uker hva.
    5  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Chris Gethin 12 Week Program - Bodybuilding.com på: 24. august 2013, 00:50
    Det er 4-splitt program. 2 dager på 1 dag av med daglig kardio trening. Veldig spennende program med mye rotasjon.
    6  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: TIL FORELDRE - FARLIG KOSTTILSKUDD? (revidert 2010) på: 24. august 2013, 00:05
    Honnør, denne artikkelen skulle jeg funnet 6 år siden :-)
    7  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Tips til program for meg? :) på: 23. august 2013, 23:41
    Sett deg ned og les litt rundt på forumet her, står skrevet veldig mye bra tips til nybegynnere.

    Et tips til deg fra meg, ikke ha fokus bare på overkroppen men kjør et trenings spilt der du trener alle kroppsdelene gjennom uken.
    8  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Android app for norsk mat - kalorier og kostsammensetning på: 23. august 2013, 22:54
    Sjekk ut myfitnesspal
    9  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: alkohol etter trening på: 23. august 2013, 22:50
    Du blir du blir dehydrert av alkohol. Ved inntak av alkohol får man nedgang i proteinsyntesen som fører til reduksjon av muskelmasse. Alkohol reduserer også produksjonen av anabole hormoner.

    Ønsker man maksimal muskelvekst bør man holde seg under alkohol i treningsperioder.

    Men for dem som trene kun for å holde formen sier jeg alltid slikt ""å trene før man går ut er bedre enn og ikke trene før inntak av alkohol"".
    10  Trening / Treningsprogrammer / Chris Gethin 12 Week Program - Bodybuilding.com på: 23. august 2013, 22:32
    Hei, er det noen her på forumet som har prøvd ut 12 ukers programmet med Chris Gethin?
    http://www.bodybuilding.com/fun/kris-gethin-12-week-daily-trainer-intro.html
    Hvis ja, hva synst dere?
    Post gjerne før og etter bilder.

    Ønsker å få i gang en diskusjon rundt hva folk synets om dette programmet, alt fra muskel treningen / Kardioen til Diettet.
    11  Generelt / Loggbok Online / Sv: Polishpower - LOGGBOK bilder s.3 på: 23. august 2013, 22:18
    Da har jeg lest gjennom gamle innlegg her på treningsforum, etter 2 års periode vekke fra forumet logget jeg inn for å for se hvordan det står til med nye å gamle forumbrukeren.

    Ser at det er veldig mye jeg har gått glipp av, å nå gjelder det kun å sette i gang å bli aktiv igjen på forumet.

    12  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Champions 96'er på: 23. august 2013, 22:02
    En stund siden jeg har sjekket treningsloggen din nå, men må si at du har stått på å gjort det veldig bra ! :-) Forsett slikt så vil du nå langt!
    13  Generelt / Loggbok Online / Sv: 7 weeks warmup transformation på: 08. mai 2012, 12:43
    Mandag UKE 1 - DAG 2
    Chest and Triceps Workout!
    2-3 min pause mellom hver set
    Øvelse:

    Cardio 20 min rolig jogging

    Flatt dummbell press : 3 warm-up sets + 2 sets to failure
    Sett 1 - 2.5 kg x10 rep
    Sett 2 - 3.75 kg x10 rep
    Sett 3 - 12 kg x10 rep
    Sett 4 - 17 kg x12 rep
    Sett 5 - 21 kg x9 rep


    Incline Flyes: 3  sets to failure (vektene ble for lette så fikk ikje prest meg)
    Sett 1 - 10 kg x10 rep
    Sett 2 - 12 kg x10 rep
    Sett 3 - 15 kg x 10 rep


    Straight Arm Pullover: 2 sets of failure(samme her)
    Sett 1 - 12 kg x12 rep
    Sett 2 - 15 kg x12 rep

    Rope Extensiont: 3 sets to failure(maskin med level fra 1-19)
    Sett 1 - level 7 x12 rep
    Sett 2 - Level 7 x10 rep
    Sett 3 - Level 7 x8 rep

    Head Cruz: 3 sets of failure
    Sett 1 - Frivekt x12 rep
    Sett 2 - Frivekt x12 rep
    Sett 3 - Frivekt x12 rep

    Overhead Dumbbell Extension: 3 sets of failure
    Sett 1 - 12 kg x12 rep
    Sett 2 - 12 kg x12 rep
    Sett 3 - 12 kg x10 rep

    avsluttet treningen med 20 min rolig cardio

    Er veldig fornøyd med treningen eneste var vansklig og finne ut hvilken vekter jeg skulle trene med.
    14  Generelt / Loggbok Online / Sv: 7 weeks warmup transformation på: 08. mai 2012, 12:25
    Grunnen til jeg trener høy reps er for jeg føler det er den beste trenings metoden for meg. Både gir det meg muligheten til og forbedre meg mentalt ved og ikke gi opp og muligheten til og øke vekter stadigt. Høy rep trening forbedrer kapillært tetthet (tykkelsen på kapillærene i muskelen). Høy rep trening øker diameteren (størrelsen) av blodårene i muskelen. Høy rep trening stimulerer dannelsen av nye blodkar. som alle er ansvarlig for å gjøre musklene større i størrelse og masse. Mangen kommer sikkert til og kommentere akkuratt det punktet, men da er svaret ganske enkelt, hvorfor low reps isteden for high reps?  Grin
    15  Generelt / Loggbok Online / Sv: 7 weeks warmup transformation på: 08. mai 2012, 09:35
    Nettopp hatt en liten frokost før trening!
    3 skiver med Ost og Kalkun skinke + yoghurt and the protein shake!
    Vurderer litt og kutte osten fra diettet, gjennom disse 7 ukene
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 11
  • Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
    Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

    Hvordan få mer ut av markløft?

    Trening27.05.202040

    Slik får du mer ut av markløft.
    Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.
    Da kan denne metoden være noe for deg.