Visning av honnrposter for B.Solstad
Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 16  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Bole mage 20. mars 2011, 22:37
    Dere tar alle feil. Han er gravid.
    Honnr gitt av : kn1fe, 21. mars 2011, 01:58
    17  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Bole mage 20. mars 2011, 22:37
    Dere tar alle feil. Han er gravid.
    Honnr gitt av : peinar, 21. mars 2011, 00:52
    18  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon 20. mars 2011, 15:26
    Etter kun 20 sekunders trening oppnådde jeg dette forbløffende resultatet!

    Du burde virkelig brukt de 20 sekundene på å få orden på den jungelen...
    Honnr gitt av : Bjorheim93, 20. mars 2011, 15:50
    19  Trening / Styrkeløft / Sv: Vanlig mark Vs Sumo mark 12. mars 2011, 20:54
    Hvorfor i hele tatt diskutere det?

    For å få en dypere forståelse av livet, slik at en kanskje kan oppleve total innsikt i verden vi lever i.
    Honnr gitt av : Ryū, 13. mars 2011, 10:13
    20  Trening / Styrkeløft / Sv: Benkpress 12. mars 2011, 23:46
    ja men så er sikkert du feit og.

    Ja, alle vet jo at fett gjør deg sterkere enn muskler...
    Honnr gitt av : Alex-R, 13. mars 2011, 00:21
    21  Trening / Styrkeløft / Sv: Benkpress 12. mars 2011, 23:46
    ja men så er sikkert du feit og.

    Ja, alle vet jo at fett gjør deg sterkere enn muskler...
    Honnr gitt av : Russern95, 13. mars 2011, 00:01
    22  Generelt / Åpent forum / Sv: MUK vs. "kjøtt". Diskuter. 12. mars 2011, 01:28
    Syns det virker som en fin ting. Greit nok, kjøttet er ikke lengre "reint" og noen finner nok det å spise beinrester ekkelt. Men med en stadig voksende populasjon, større krav til ressursutnytting og mindre dyrkbar / fruktbar jord, hva kan vi kreve? Folket må få mat, om det nå ikke er 100% reint kjøtt, så er det fortsatt næringsnyttig. Jeg støtter det å bruke så mye av slaktet dyr som overhodet mulig, indianerne gjorde det, vi gjør det både i annen skala og på annen måte, men konseptet står fortsatt. Vi utnytt noe som tidligere ikke (i like stor grad) har blitt utnyttet, syns det virker som en vettig forandring.
    Honnr gitt av : TBF, 12. mars 2011, 01:57
    23  Kosthold / Oppskrifter / Sv: Hva spiser du akkurat nå? Foodporntråden 07. mars 2011, 18:06
    stor pose Smash, pepsi max og kaffe. Kjenner samvittigheta tar meg nå, men får så være.. har aldri vært flink til å diette uansett.
    Honnr gitt av : Kampen, 07. mars 2011, 21:14
    24  Generelt / Åpent forum / Sv: Vet du/dere om noen serie? 06. februar 2011, 13:39
    2 words; Top Gear!
    Honnr gitt av : eirikk, 22. februar 2011, 13:14
    25  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Hva synes dere? Gutt 16 22. februar 2011, 00:03
    Føler meg litt snytt her ! er stolt som en hane ang. mitt innlegg om muskelfibertyper, men så legger ingen merke til det ! *later som om stoltheten ikke er skadeskutt...*
    Honnr gitt av : Bighush, 22. februar 2011, 00:06
    26  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Hva synes dere? Gutt 16 21. februar 2011, 23:37
    Muskelfibertyper

    Med å trene så mange reps, aktiverer du type I muskelfibrer, dette er de utholdende, men ikke særlig sterke. Det du vil, er å aktivere type IIA og IIX muskelfibrer, der IIA er sterke og utholdende, mens IIX er de mest eksplosive (1RM). Når du trener med få reps og høyere vekt, vil type IIX fibrer gå over til type IIA fibrer, noe som er veldig ønskelig for de fleste. Med type IIA fibrer, er musklene sterke og noe utholdende. Type I muskelfibrer er veldig lange og slake, type IIA er kortere (generere mer kraft, men varer kortere), mens type IIX er de korteste. Type IIA fibrer kan IKKE(!) gå over til type I fibrer, det er bare at med slik trening du har gjort, har du stimulert type I og ikke type IIA eller IIX. Beste sammenligningen, (for å gjøre dette litt lettere forståelig) er en maratonløper kontra en sprinter, der maratonløperen er veldig slak og tynn; mens sprinteren har større muskler.
    Honnr gitt av : endresaa, 22. februar 2011, 00:05
    27  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Hva synes dere? Gutt 16 21. februar 2011, 23:24
    Hvorfor trenger kritikk å være så forbanna negativt, slik herrmann spytter den ut? er ikke å "gå rundt grøten" å ordlegge seg på en smartere / penere måte. Er faktisk en mer effektiv måte. Så hvorfor holde på slik? Er flere psykiske faktorer med, som f.eks. at personen er 16 år. Slutt å te dere som idioter (herrmann) og vær H-Y-G-G-E-L-I-G! (Ordnett.no : Hyggelig - (især om person(er)) tiltalende; behagelig å være sammen med: en hyggelig kar / en hyggelig forsamling; vennlig og elskverdig: han har alltid vært hyggelig mot meg / vær litt hyggelig, da!; oksen så ikke videre hyggelig ut)

    Takk for meg, stå på !!!
    Honnr gitt av : endresaa, 21. februar 2011, 23:52
    28  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Hva synes dere? Gutt 16 21. februar 2011, 21:25
    du servel at det var et spørsmål jeg spurte? Tongue
    så ingen unntatt finn som har sagt det...

    Siden jeg annså det som åpenbart at jeg ikke er oppegående, måtte jeg spørre hvem som hadde slengt rundt seg med en slik påstand. Men vi har vår synder.
    Honnr gitt av : Einang, 21. februar 2011, 21:31
    29  Generelt / Loggbok Online / Sv: Bori`s SL 5x5 logg-veien mot 150kg i benkpress. 07. februar 2011, 23:35
    Hvis ikke så kjører du 1x5 100kg i nakenbøy. Avtale?? Grin

    Ikke engang et problem! Kanskje bortsett fra at folk på gymmen ikke liker mennesker med 3 bein ? Grin
    Honnr gitt av : Bori, 08. februar 2011, 23:09
    30  Generelt / Åpent forum / Sv: Et spill for de som kjeder seg! 07. februar 2011, 21:43
    Elg
    Honnr gitt av : Steven Seagal, 07. februar 2011, 21:44
    Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!