Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 21
  • 1  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Tips og råd om kosthold på: 12. februar 2014, 11:17


    Er vell brukenes dette ja ? Smiley Holder du deg til det å ser du noe nedgang på vekta ? Smiley
    2  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Tips og råd om kosthold på: 12. februar 2014, 11:13
    Takk for bra inspirasjon ja Smiley, spent på å se fordelinga, om du har lyst til å legge det ut?..

    nesten 700g med rent kjøtt, må da blir jævlig dyrt i lengden?.. men er vel kanskje det som skal til, for bra resultater Smiley hehe

    Du tenker på hva eg spiser når ? Smiley
    3  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Tips og råd om kosthold på: 17. januar 2014, 13:16
    Se der ja! Takk for inspirasjon, driver å justerer/setter opp diettplan så trenger det! Wink

    Ingen problemer ! Cheesy Legg gjerne ut din også etter du har fått justert det du trenger så kanskje eg selv får  litt nye ideer så eg kan variere litt Smiley
    4  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Evig tjukk! Med bilder! på: 15. januar 2014, 20:07
    Jeg logger på iphonen Cheesy jeg bruker lifesum til å loggføre all maten, alt veies og måles. Og bruker Excel ark på iphonen til å loggføre all treningen men kanskje det blir loggbok her også, skal ihvertfall prøve å få lagt inn målene, vekten og bilder rundt den 1 i hver måned Smiley


    Det er en go start det Smiley Virker som du har fått tent en sterk knist nå! Så snart er det du som er der dem skriver "Gikk ned XXkg og er nå XXkg" Cheesy blir bra!! kjør på! Smiley
    5  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Evig tjukk! Med bilder! på: 13. januar 2014, 22:21
    Virker så gnisten begynner å komme tilbake nå Smiley

    Kanskje du skulle begynt med logg her inne ? Logge for å se din egen framgang og kunne gå tilbake å se på tidligere bragder Smiley
    I tillegg der folk kommer inn og kommenterer måten du trener på/framgang/motiverer/ris og ros Smiley

    Stå på videre!
    6  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Tips og råd om kosthold på: 13. januar 2014, 17:39
    Mulig at du viser oss eksempelet på kostplanen her?

    Det skal eg sette opp Smiley Har ikke fått opp fordelingen helt enda på når på døgne eg spiser det men c",)

    ¤ 3stk Egg
    ¤ 65gr EggNudler
    ¤ 50gr Hvistost
    ¤ 70gr Protein pulver (Whey 80)
    ¤ 75gr FullKorns ris
    ¤ 200gr Biff
    ¤ 1stk Eple
    ¤ 1box mager kesam
    ¤ 6dl Tine melk EkstraLett
    ¤ 480gr kylling filet
    ¤ 100gr Havregryn

    *Kommer ZMA, CLA, BCAA, Omega 3 utenom. Bytter ut 1 filet av og til med Laks Smiley

    Sum av dette skal bli noe lunne som

    Kcal: 2900
    Protein:  325gr
    Karbs: 229gr
    Fett: 72gr
    Fiber: 14,5
    7  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Tips og råd om kosthold på: 10. januar 2014, 00:26
    Du veier ca 86 kg nå?

    Ja du trener ganske mye når jeg ser meg om.I følge formelen min så bør du ligger på nærmere 3000 kcal faktisk.

    Hopp opp til 3000 kcal i to uker så skjer du hva som skjer. Gå ned 200 kcal dersom du står på stedet hvil. ER bare på prøve seg frem. Eneste måten å få resultater.

    Nei var 86kg etter diett i fjor sommer Smiley Nå ligger eg vell på rundt 94-95 kan eg tenke meg Smiley

    Ja trur eg må bikke opp til 3000kcal fra mandag av og holde det gående 2uker så ser eg hvor vekten går henn Smiley

    På diett/kost plan du eller ? Smiley
    8  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Tips og råd om kosthold på: 09. januar 2014, 14:33
    Ja du , den inndelingen ser i mine øyne bra ut. Høyt proteininntak som er bra siden det er lett å miste muskler ikcal underskudd. DA er det viktig med høyt proteininntak. Smiley

    Start der! Føl på kroppen. Følg med. Så foretar du heller justeringer underveis.

    Kjører du noe kardio etter styrke da?

    Føler selv at den ser brukenes ut, men redd det kan vær litt lite Kcal iforhold til aktivitets nivået. Selv er protein inntaket høyt og som du nevner, bra! Smiley

    Kjører noen morgen kardioer annenhver uke pga kveldsjobb. Har av og til 30min spinning etter styrke økt men ikke noe fast på det Smiley

    9  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Tips og råd om kosthold på: 07. januar 2014, 23:02
    Hola !

    Da er det tilbake til det gode trenings livet etter en periode med skader.

    Planen er å trene styrke 4dager (Tir,Ons,Fre,Lørdag) og Fotball 2dager (Man,Tor) Så blir Søndag som får være en fri dag/lett trening.

    Målet er å øke i styrken og få en fit form.
    I sommer som var gikk eg på en hard diett og gikk fra 102kg (etter bulk) ned til 87-86kg så var fornøyd med det resultatet. Nå legger eg meg på en mer "rolig" diett over lengre tid å tenkte å begynne alt nå. Trenger ikke å gå ned 0.5kg i uka liksom.

    Har sett opp en diett nå å den ligger på følgene fordeling.

    Kcal: 2400
    Protein: 289gr
    Karbs: 182gr
    Fett: 46gr
    Fiber: 14,5gr

    Ser fordeling bra ut iforhold til Treningsmengde/mål ? Skulle det vert litt mer kcal Trenger litt tips å råd her så eg ikke bommer helt. Skal også nevnes at jobben eg har er i kontor aktivitets form.
    Kommer selvfølgelig til å følge med på vekten så eg ikke raser ned i vekt å er bare skinn å bein til slutt Smiley

    Takk for all hjelp!  
    10  Trening / Skader og Smerter / Sv: Nylig Skuldersmerte på: 14. oktober 2013, 16:55
    Min er erfaring med skulder problemer er at man alltid må passe på å varme godt opp og jevnlig tøye skuldrene slik at man opprettholder god fleksibilitet. Unngå øvelser som gir smerter og varier treninga med mange forskjellige øvelser og antall reps - lykke til Smiley

    Hei og takk for tipsa! Ja må skal holde meg vekke fra øvelser som gir meg smerte og variere litt mer på øvelsene for skulderen. Så håper eg at i nær framtid at skulderen er god igjen! Smiley
    11  Trening / Skader og Smerter / Sv: Nylig Skuldersmerte på: 11. oktober 2013, 06:56
    Prøv å varme opp med rotasjonsøvelser i kabeldrag med høyt repsantall(2-3X20)Stikkord: Rotatorcuff.... Kjør mindre smertefulle øvelser en liten periode

    Vanlig skulderpress er vondere en Arnold-Press har eg kjent. Så er en typ skade eg aldri har vert borti før. 
    Men gjør så du sier å kjører en stund mindre smertefulle øvelser. Får eg heller kjenne litt på skulderen uke for uke, om den blir noe betre Smiley

    God Helg!  Cool
    12  Trening / Skader og Smerter / Nylig Skuldersmerte på: 02. oktober 2013, 01:12
    Hei,

    Nylig fått meg en skuldersmerte på høyre skulder. Merker kun smerten på arnoldpress. Merker ikke noe til den f.eks på shrugs eller side/fronthev.

    Er det noe tips på denne smerten/skaden ? Trene Arnoldpress med lette vekter til den er god ? Eller trene øvelsene som ikke gjør vondt å bare kjenne etter når skuldra begynner å bli betre ? Gjør vondt på bare 10kg hantler på arnoldpress.

    Takk for alle tips så kan gjør at eg får vekk denne å kan starte å pumpe igjen!!!  Weightlifter
    13  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Kosttilskudd på: 12. september 2013, 07:52
    1stk gainer kan vell være en grei frokost med 1 frukt ? Tongue
    14  Trening / Treningsprogrammer / Sv: forslag til treningsprogram for hjemmetrening...? på: 11. september 2013, 12:46
    Takker, tenkte og kjøpe benkpress benk og pull/chin up bar så snart lønninga er kommet Cheesy

    Bare å få gang!! Smiley Blir bra detta!
    15  Trening / Forum for ungdom / Sv: Tips til sunn skolemat? på: 29. august 2013, 22:46
    Magerkesam (med syltetøy uten sukker) er et fint måltid, frukt, 2-3 egg ? Mye som er sunt. Bare å tenke litt hva du ønsker å ha med å vil lage dagen før.
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 21
  • 5 mettende mellommåltider

    Kosthold28.04.2021192

    Sunn og kjapp mat på farten.

    Kardio eller styrketrening først?

    Trening27.04.2021353

    Hva bør du trene først for optimal effekt?
    Se hvilke matvarer som du får bedre resultat av.
    Bygg mer muskler og bli sterkere i vanlig benkpress med gulvpress.

    Et varmt bad forbrenner fett

    Trening03.03.2021397

    Se her hvor mye du kan forbrenne ved å ligge å kose deg i badekaret eller jacuzzien.