Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Andre Treningsaktiviteter / Kombinere sykling og styrketrening på: 10. april 2011, 21:07
    Hei Hei

    Nå som varmen har slått inn og snøen forsvinner så er sykkelsesongen naturligvis igang. "Problemet" som jeg nå står ovenfor er at jeg har fått litt sansen for "bygging" (i den grad trening med vekter kan kalles bygging). Prioriterer naturligvis ( Grin ) sykling over bygging, men vil ikke "forsvinne" heller. Å som de fleste sikkert vet så er det ikke en fordel å være tung syklist. Men i bygging så blir man jo tyngere, så hvordan skal dette løses?? Vil ikke falle etter i bakkene!

    Dette ville vært en ideal kroppsfasong  Grin
    2  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Bra 3-splitt og gode øvelser? på: 04. mars 2011, 16:28

    3. Legg til 4 sett med stangroing på ryggdagen.


    Hva er fordelen med 4 sett kontra 3 sett?
    3  Trening / Forum for nybegynnere / Satt opp eget treningsprogram på: 25. februar 2011, 18:31
    Hei hei, har seg slik at jeg "akkurat" har satt sammen mitt eget treningsprogram å ønsker derfor noen tilbakemeldinger om det er noe som bør endres. Jeg har valgt å trene 3-splitt for jeg føler meg mest komfortabel med dette, med andre ord, er ikke inntresert i 5x5 eller RYP osv.

    Programmet:





    PS: Funka dårlig å lime inn så tok en Prt Scr.
    4  Trening / RYP / Sv: Begynne med RYP. på: 11. januar 2011, 17:49
    Føler at teknikken sklir helt ut hvis når jeg bruker for tunge vekter. Gjør foresten crunches
    5  Trening / RYP / Sv: Begynne med RYP. på: 11. januar 2011, 17:37
    Hadde første økt igår og må si jeg er litt skeptisk til magetreningeg. Ville det ikke vært bedre og trene med en middel belatsning og heller bare max på antell reps?
    6  Trening / RYP / Sv: Begynne med RYP. på: 09. januar 2011, 13:14
    Ok, tenkter jeg går for Bulgarskutfall isteden da. Lolvik her er en teknikkfilm av den øvelsen du ikke helt skjønte (skjønner deg godt); http://www.youtube.com/watch?v=-D7Hv4L1F60#noexternalembed skip til rund 2:40.
    7  Trening / RYP / Begynne med RYP. på: 09. januar 2011, 12:24
    Hei

    Jeg har trent styrke i omtrent to månder nå uten noen spesiel treningsplan. Har surfet litt på dette forumet i det siste og har lest mye positivt om RYP. Tenkte derfor jeg skulle teste det ut for og få litt systemastik i treningen. Jeg har imidlertidig noen små problemer. Jeg har for øyeblikket ikke tilgang til et treningsgym. Det jeg derimot har er en del manualer og en pullupstang. Det som står etter ( kolon : ) er slik jeg har tenkt å gjøre det. Er det jeg har satt opp som erstatning akkseptabelt eller burde jeg ta meg tiden til og dra til treningsgym? Har btw tenkt og starte på gymmen når snøen forsvinner.

    Mage: Crunces med vekt
    Knebøy: Utfall evt utføre knebøy med skatebord i ryggen og manualer i hånden.
    Skråbenk manualer: Det samme bare uten en skråbenk.
    Roing bredt: Overhånds pullups evt manualroing.
    Arnoldpress: Arnoldpress.
    Bicepscurl: Bicepscurl med manualer.
    Tricepspress: Tricepspress i form av franskpress.

    Er det evt noen som har noen tips når det kommer til RYP.
    PS: Skal følge grunnprogrammet.
    8  Trening / Forum for nybegynnere / Feil sted, slett på: 08. januar 2011, 18:46
    Slett
    Sider:
  • 1
  • Varinder Singh Ghuman er en profesjonell vegetariansk kroppsbygger fra India.

    20 enkle og effektive kostholdstips

    Kosthold20.09.2019485

    Her får du 20 tips for effektivisere ditt kosthold.

    Jefferson Squat

    Trening19.09.2019275

    Dette er en unik og særegen øvelse.
    Her er 10 sunne matvarer med mye protein som garantert vil gi deg protein av høy kvalitet.

    Slik bør du trene leggene dine

    Trening17.09.2019577

    Don't skip leg day! Slik bør du trene leggene dine.