Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 19
  • 16  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Brysttrening + svømming på: 27. november 2011, 20:39
    Hvorfor 2 økter med bryst og kun 1 av alt annet, det kommer bare til å føre til dårlig holdning og stram skuldermuskelatur.

    Fordi det er et benkpress program.
    Hva mener du med dårlig holdning? har ikke merket noe stram skuldermuskelatur, og har brukt programmet i 6 uker nå, funker kjempe Smiley
    17  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Brysttrening + svømming på: 27. november 2011, 15:58
    Okei, da kjører jeg på Smiley
    18  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Brysttrening + svømming på: 27. november 2011, 15:33
    Er ganske seriøst, har tester osvosv. Trener 4 splitt, programmet ser slik ut:

    Mandag: Bryst/Triceps
    Tirsdag:Bein
    Onsdag:hvile
    Torsdag:Bryst/Skuldre
    Fredag:Rygg/Biceps

    Hva kan jeg eventuelt bytte ut disse gangene vi har svømming?
    19  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: 96-mod sin logg på: 24. november 2011, 21:32
    Når skal du ta nytt maksløft i benk og markløft? Smiley
    20  Trening / Forum for nybegynnere / Brysttrening + svømming på: 24. november 2011, 21:05
    Hei.

    Skal ha svømming på samme dag som jeg trener bryst (ifølge programmet) et par uker fremover (skolegreie). Går det fint og gjøre begge deler på samme dag, eller bør jeg bytte på noe?
    21  Trening / Forum for ungdom / Sv: Nytt Treningsprogram! på: 05. november 2011, 17:15
    Jeg byttet ut begge nedtrekkene med markløft pga jeg ikke har nedtrekk.
    22  Trening / Forum for ungdom / Sv: Nytt Treningsprogram! på: 05. november 2011, 17:09
    Jeg kjører det progammet nå, har hatt bra fremgang sålangt. Jeg har byttet ut nedtrekk med markløft Wink
    23  Trening / Forum for ungdom / Sv: Treningsoppsett for gutt, 15. på: 05. november 2011, 15:48
    Hei!

    Jeg er også 15 år, og jeg følger følgende program: http://www.iform.no/pub/art.php?id=40
    Har hatt bra fremgang med dette, så jeg anbefaler dette til deg:)
    24  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Gutt-15 logg på: 04. november 2011, 19:11
    Såpass, gratulerer!
    veldig bra fremgang.
    25  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Gutt-15 logg på: 04. november 2011, 18:47
    Siden du spørr, antar jeg det var mye. Jeg tipper 95 kg ;-)
    26  Generelt / Åpent forum / Sv: Hva får deg til å le? på: 04. november 2011, 16:48
    27  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger? på: 03. november 2011, 17:00
    Tror ikke det finnest andre alternativ en og få den resepten. Du kan eventuelt kontakte powerbody, og høre med de om det finnest noen alternativ?
    28  Kosthold / Oppskrifter / Sv: Havregryn på lettest mulig måte på: 30. oktober 2011, 15:10
    Jeg pleier og ta jordbærsyltetøy oppi, ihvertfall på treningsfrie dager, hehe...
    29  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Hvor dypt kan/skal man gå i knebøy? på: 30. oktober 2011, 14:32
    90 grader
    30  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Min vei til 90KGkg. bilde / bilder side 11 på: 29. oktober 2011, 11:22
    Ser bra ut! Smiley
    Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 19
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!