Visning av honnrposter for Kolbjørn Kverme Ronold
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Styrkeløft / Sv: Utstyrsfri RM/NM??? 06. juni 2012, 22:14
    Kjekt å hørre andre også vil Cheesy
    Julestevne og Seriestevner har blitt utført utstyrsfritt av meg, men hadde vert cool me noe Utstyrsfrie Rekorder på Styrkeloft.no Cheesy
    Sverige arrangerer utstyrsfri SM, syns norge kan hive seg på trenden! Cheesy
    Honnr gitt av : Kai Mysterio, 06. juni 2012, 22:59
    2  Trening / Styrkeløft / Sv: Utstyrsfri RM/NM??? 06. juni 2012, 00:08
    Blir tatt opp regelmessig, å senest i dag var d snakk om at d skulle ordnes et rent utstyrsfritt RM i oktober og kansje hele NM neste år, dette virker veldig lovende Cheesy
    Honnr gitt av : Mads Robin, 06. juni 2012, 09:58
    3  Trening / Styrkeløft / Sv: Begynne med styrkeløfting 06. juni 2012, 01:14
    Hvor sterk du er er usakelig for å melde seg inn i en klubb Tongue
    Du kan konkurrere på klubbstevner og bruke dem som mål i treningen, hjelper kansje litt med
    motivasjon å se regelmessig øking Cheesy
    Musklene dine får en helt annen belastning ved lavreps, og vil ikke nødvendigvis føre til mindre
    fett %, men de aller fleste vil merke betydelig bedre maksløft, hvor såklart muskler også vokser, etter kortere tid en ved 10-12 reps trening Tongue
    Jeg kan sterkt anbefale å starte med styrketrening, ettersom miljøet er fantastisk, og pga det du får utav treningen. Kropper er forskjellige og vil vokse på forskjellige måter, så aldri sammenlign deg selv med andre,  men start et nybegynner program, feks. http://styrkeloft.no/treningsprogram (Treningsprogram for nybegynnere), dette pleier å være en god start, med litt hjelp til teknikk osv av treningspartnere på klubben, som har mer erfaring, vil mye komme av seg selv ved riktig trening Cheesy

    Trenger ikke nødvendig vis gå opp i vekt for å øke maksløft. I begynnelsen vil det å lære riktig teknikke føre til definitivt høyere maksløft. Men såklart du vil øke i vekt, du bygger muskler og du vil jo bli sterkere dersom vektøkingen din skjer på riktig måte.
    Du bør heller ikke bare fokusere på å løfte så mye som mulig på kortest mulig tid. Feil teknikk er den største feilen jeg ser med nybegynnere, og det kan føre til alvorlige helsemessige problemer som ikke alltid er like lette å bli kvitt. Spør om hjelp å kom i gang med et lett startprogram, god start vil gjøre alt lettere i etterkant Cheesy

    Håper du melder deg inn i en klubb, å ser hvor digg miljøet innen styrkeløft er Cheesy
    Jeg er i mitt 4'år og hadde aldri trodd trening kunne gi meg så mye positivt tilbake Cheesy

    Bli sterk, vær blid og forbli dopingfri! Cheesy
    Honnr gitt av : Evis, 06. juni 2012, 01:59
    4  Trening / Styrkeløft / Sv: JR/U - NM 27. november 2011, 21:11
    Lillann er en knall jente som er ungdom også neste år. Hun er min tremenning. Vi prøver så godt vi kan på å få henne til å satse videre og foreløpig ser det bra ut Smiley

    Virker så hun er gira å deffinitivt villig til å fortsette! Cheesy
    Vannskelig å gi opp en så bra sport, når du har trenere som Jøren og Kristoffer SE på Ganddal AK! =)
    Honnr gitt av : Kristoffer Eikeland, 29. november 2011, 10:12
    5  Trening / Styrkeløft / Sv: JR/U - NM 27. november 2011, 21:11
    Lillann er en knall jente som er ungdom også neste år. Hun er min tremenning. Vi prøver så godt vi kan på å få henne til å satse videre og foreløpig ser det bra ut Smiley

    Virker så hun er gira å deffinitivt villig til å fortsette! Cheesy
    Vannskelig å gi opp en så bra sport, når du har trenere som Jøren og Kristoffer SE på Ganddal AK! =)
    Honnr gitt av : Renate89, 28. november 2011, 13:48
    6  Trening / Styrkeløft / Sv: JR/U - NM 27. november 2011, 21:11
    Lillann er en knall jente som er ungdom også neste år. Hun er min tremenning. Vi prøver så godt vi kan på å få henne til å satse videre og foreløpig ser det bra ut Smiley

    Virker så hun er gira å deffinitivt villig til å fortsette! Cheesy
    Vannskelig å gi opp en så bra sport, når du har trenere som Jøren og Kristoffer SE på Ganddal AK! =)
    Honnr gitt av : JSE, 28. november 2011, 10:08
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!