Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 27
  • 1  Trening / Treningsprogrammer / Sv: 5/3/1 på: 07. desember 2009, 13:37
    Takker
    2  Trening / Treningsprogrammer / Sv: 5/3/1 på: 07. desember 2009, 12:07
    Hvor rolig tar en det i uke 4 ?
    3  Trening / Treningsprogrammer / Sv: 5/3/1 på: 02. desember 2009, 15:50
    Ok så er eg tåpelig :-)

    poenget var at en på 14 reper ligger nede på 70% av 1rm og ikke 95% av 90% av 1 rm i uke 3

    men eg også sjønner at eg vil havne i maks når syklusene, blir mange nok.

    men da er altså ikk poenget å ligge rundt 95% av 90% av 1 rm i uke 3.

    og nei eg har ikke boken :-)
    4  Trening / Treningsprogrammer / Sv: 5/3/1 på: 02. desember 2009, 10:02
    Det sjønner eg

    men poenget var om vektene er for "lette" til å være uke 3 i syklusen, når man klarer 14 reps
    med å øke vektene "bare" 2,5 kg kan mann risikere å klare 14 reper i uke 3 i syklus 2 også
    5  Trening / Treningsprogrammer / Sv: 5/3/1 på: 01. desember 2009, 09:10
    hei

    eg klarte 14 reper i siste uke i benkpress, skal eg forsatt justere opp 2,5 kg til neste fase. eller bruke estimert 1 rm ?
    6  Trening / Treningsprogrammer / Sv: 5/3/1 på: 17. november 2009, 11:23
    Takker
    7  Trening / Treningsprogrammer / Sv: 5/3/1 på: 17. november 2009, 10:40
    formelen for ny 1 rm, var noe med 0,0033x ? noen som har den
    8  Trening / Treningsprogrammer / Sv: 5/3/1 på: 17. november 2009, 09:58
    Et lite spørsmål ang støtte øvelser, hvor tungt kjører dere der 50% av 1 rm ?
    9  Generelt / Loggbok Online / Sv: 5/3/1 på: 17. november 2009, 09:11
    hei ang støtte øvelser, hvor tungt kjører du de 50% av 1 rm eller ?
    10  Generelt / Diskutèr artikler / Sv: Hva er det optimale antallet repetisjoner? på: 20. mars 2009, 11:38
    Det er nesten slik eg trener, men vi kaller det Myo reps :-)
    11  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Nytt år - og første forsøk på Myo-reps på: 07. januar 2009, 11:23
    det er et enkelt opplegg eks

    benkpress 9+3+2+2 så tar eg av ca 15% og tar 3+3
    støtte øvelse floor press 12+4+4

    ferdig med bryst
    yates roing 8+4+4+4+3+3
    nedtrekk 9+3+2+2 reduser vekt 3+3

    ferdig med rygg.

    neste trening på samme muskelgruppe, samme opplegg bare andre øvelser. og når eg kommer til benk igjen øker eg vekten med 5-10% enkelt å greit

    ps eg kjører ikke myo på knebøy og mark
    12  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Nytt år - og første forsøk på Myo-reps på: 06. januar 2009, 13:43
    du kan trene myo i en 2 splitt 4 ganger i uken, eller som meg 2 splitt 3 ganger i uken med dc rotasjon
    personlig ville eg hatt overkropp/underkropp splitt og begrenset meg til ca 20 rep på hver øvelse
    når du kommer til 12 rm vekter 
    13  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Hjelp med Myo-reps ? på: 06. januar 2009, 13:38
    Heia

    Er det noen som egentlig kan svare på spørsmål vedrørende Myo-reps program ?

    Jeg har nå nylig startet med denne typen trening og er, som alltid med nytt program topp motivert!  woot
    "førsteintrykket" av programmet er svært positivt og det er virkelig en påkjenning (positivt) å trene på denne måten.

    Jeg har likevell noen spørsmål angående programmet.
    Mener å se at andre har prøvd å stille spørsmål ang. dette uten å få særlig tilbakemelding over hodet..

    Er det noen som har erfaring med denne typen trening?    Roll Eyes

    ja har gode erfaringer, skal svare deg etter beste evne
    14  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Heavy Duty Training på: 07. februar 2008, 15:32
    skulle ingen sure tryne inn i det innlegget
    15  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Heavy Duty Training på: 07. februar 2008, 15:31
    hvordan legger du opp progresjonen her da Huh siden den 6 repen bli "fusket" opp

    legger du på mer vekt når du klarer 7 reper ??
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 27
  • Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
    Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
    Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?