Visning av honnrposter for Mårten
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Strongman / Sv: Arild haugen mot NY maraton 23. juni 2012, 23:07
    Her må en moderator få ryddet litt opp, makan til meningsløse poster skal man lete lenge etter! woot

    Har brukt mange forskjellige forumer opp gjennom årene(Ikke det at det er så mange år!) men er sjelden kost å lese at en person oppfordrer en annen til å drepe seg, det finnes da grenser folkens! Tok meg ikke bryet av å lese så mange sider tilbake på denne tråden, men folkeskikk er en fin egenskap å besitte, selv på et forum!

    Og Odin S, vet du bare ville provosere, men å snakke "ned" på en slik måte om personer som har tjenestegjort i Afghanistan provoserer meg nok til å faktisk legge igjen en kommentar her. Ikke alle soldater i Forsvaret veier 120kg(Faktisk veldig få, og av en god grunn) og har en lang historie med styrkeløfting og kampsporter, men dem har noe som gjør dem til mer menn enn en stor andel av den norske befolkningen.

    Respekt, Ansvar, Mot.
    Honnr gitt av : Mummelmann, 24. juni 2012, 21:42
    2  Trening / Strongman / Sv: Arild haugen mot NY maraton 23. juni 2012, 23:07
    Her må en moderator få ryddet litt opp, makan til meningsløse poster skal man lete lenge etter! woot

    Har brukt mange forskjellige forumer opp gjennom årene(Ikke det at det er så mange år!) men er sjelden kost å lese at en person oppfordrer en annen til å drepe seg, det finnes da grenser folkens! Tok meg ikke bryet av å lese så mange sider tilbake på denne tråden, men folkeskikk er en fin egenskap å besitte, selv på et forum!

    Og Odin S, vet du bare ville provosere, men å snakke "ned" på en slik måte om personer som har tjenestegjort i Afghanistan provoserer meg nok til å faktisk legge igjen en kommentar her. Ikke alle soldater i Forsvaret veier 120kg(Faktisk veldig få, og av en god grunn) og har en lang historie med styrkeløfting og kampsporter, men dem har noe som gjør dem til mer menn enn en stor andel av den norske befolkningen.

    Respekt, Ansvar, Mot.
    Honnr gitt av : .......1, 24. juni 2012, 15:48
    3  Helse & Velvære / Sex og Samliv / Sv: Hva liker gutter? 22. juni 2012, 16:07
    Det er ikke kroppen hennes du skal dele en livstid med, det er personligheten. Kroppen forandrer seg stadig, men(forhåpentligvis) gjør ikke personligheten det.

    For min del har det ikke så veldig mye å si hvordan hun ser ut, så lenge hun har noe jeg blir tiltrukket av, samt personligheten hennes er god. Om du har 10% fett, 30% fett eller markerte muskler kan det være noe som tiltrekker meg mot henne. Øynene, smilet, kroppen er bare noen ting det kan være. Det som er viktig for min del er personligheten. Jordnær og ydmyk, samtidig som hun har egne meninger og står for dem, det er noe jeg verdsetter høyt.
    Honnr gitt av : bjørn`, 22. juni 2012, 22:14
    4  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Gått ned litt for mye på kort tid (?) 03. juni 2012, 01:22
    Først og fremst, gratulerer!

    Men det du spiser nå er alt for lite, og det vil være nesten umulig for deg å bygge noe muskler med det matinntaket der. Som den kloke mannen over meg sier, burde du legge deg på ca 2g protein pr kg kroppsvekt. Jeg vet av personlige erfaringer hvor ille den redselen for å storme opp i vekt er når man øker matinntaket. Jeg har alltid hatt lett for å legge på meg, men i vinter forsøkte jeg noe nytt. Jeg spiste Frokost, lunch, Brunch, Middag, litt før trening, etter og kvelds. Resultatet ble at jeg økte enormt i styrke, gikk opp i vekt, men fikk ikke så alt for mye ekstra fett. Det var ikke noe problem å få bort igjen når jeg gikk inn for det. Nå er jeg sterkere å strammere biggrin

    Lykke til!:)
    Honnr gitt av : g0trice, 03. juni 2012, 01:27
    Sider:
  • 1
  • Slik finner du treningsmotivasjonen etter et opphold.
    Kalkun på nyttårsaften er en tradisjon. Godt Nytt År!
    Hvis du vil forbrenne fett er tredemølle og sykkel gårsdagens nyheter.

    Slik kommer du i form i 2020

    Trening28.12.20192075

    Følg disse 6 rådene for hva du må eller bør gjøre.

    Kardio eller styrketrening først?

    Trening23.12.2019352

    Hva bør du trene først for optimal effekt?