Visning av honnrposter for Stoned
Sider:
  • 1
  • ...
  • 8
  • 9
  • 121  Generelt / Loggbok Online / SV: Stoned's treningsdagbok med vekt på benkpress 09. februar 2005, 18:42
    Prøvde å ta noen roing-bilder men dem ble helt fucka, uklare og greier.
    Honnr gitt av : Germ, 09. februar 2005, 18:51
    122  Bilder / Bilder av Medlemmene / SV: Stoned to the bone! Bilder s.22 19. desember 2004, 19:14
    RÅ FREMGANG! Hva er din lille hemmelighet bak denne råe fremgangen?
    Tongue lyst å dele den med oss? Tongue;)

    Er egentlig ikke noe hemmelighet Smiley
    Har vært slapp med kostholdet noen dager, men har ellers ligget høyt på kaloriene, og en god del karbs og protein. Smiley
    Ikke allverdens trening har det heller blitt.
    Honnr gitt av : HITman, 19. desember 2004, 23:31
    123  Generelt / Åpent forum / SV: verdens dummeste emne ? 02. desember 2004, 16:56
    nøtter og tørrfisk, eventuelt bacon-crisp.
    Honnr gitt av : Ostreicher, 10. desember 2004, 20:30
    124  Treningsforum Crew / Recycle Bin / SV: Schwarzenegger's dagbok 04. desember 2004, 00:15


    Symptomene på for mye/for lite jern er som kjent de samme, så du bør nok ta den blodprøven før du begynner å ta ekstra tilskudd. Forresten, er "Spektro" en multivitamin? Hvor kjøpte hun den? Jeg ser nemlig etter en billig multivitamin uten jern, skjønner du. Smiley

    Hun kjøpte det visst på Apotek1 eller noe sånt, det er multivitamin ja, koster 149,- Smiley
    Honnr gitt av : Baahh, 04. desember 2004, 01:32
    125  Bilder / Bilder av Medlemmene / SV: Carl Oscar - På vei opp 25. november 2004, 19:49


    Ingen vits i å fokusere på enkelte muskler i en så tidlig fase. tren hele kroppen med store øvelser og spis mye og sundt, er de beste tipsene jeg har til deg.

    Bra sagt.
    Honnr gitt av : Binais, 25. november 2004, 21:46
    126  Bilder / Bilder av Medlemmene / SV: Carl Oscar - På vei opp 25. november 2004, 15:04
    Ser bra ut! Fin form på biceps! Slik som arnold har Wink
    Hadde noe slikt før når jeg var markert.
    Er bare å få mer volum så er du rå Cheesy
    Honnr gitt av : Binais, 25. november 2004, 21:45
    127  Bilder / Bilder av Medlemmene / SV: The awesome power of Schwarzenegger 25. november 2004, 16:48


    Nå er det offentlig. Smiley
    Yeah! Cheesy
    Honnr gitt av : Upbeat, 25. november 2004, 16:49
    128  Treningsforum Crew / Recycle Bin / SV: Schwarzenegger's dagbok 21. oktober 2004, 16:51
    65 kg i skråbenk hantler er vel samlet for begge hantlene tipper jeg  Roll Eyes vel, en veldig sterk 15-åring er du uansett. Kommer ikke på noen 15-åringer som er sterkere iallfall. Har du vurdert å gå over til et fullkroppsprogram eller 2-splitt med mye baseøvelser? Tror du kunne utviklet deg veldig på det, men så lenge du er fornøyd med framgangen (har du jo grunn til også!), så er vel opplegget ditt greit det.

    Takk for det! Wink
    Skal begynne med hst/ryp når jeg begynner på studio, blir vel i juni 2005 når jeg blir 16.
    Får klare meg med det utstyret jeg har hjemme sålenge Smiley
    Kjører 4-split nå, og det funker egentlig greit, men skal få tak i mer vekter så jeg kan øke litt i benken.
    Kan ikke trene med bare 75 når 1rm er 95 liksom.
    Har vekter til 90 men får ikke mer enn 75 på stanga fordi de vektene jeg har er noe dritt, er mongo store.
    Bruker av og til å være hos en kompis, og da trener jeg med 82,5 kg i benken, 5 rm Smiley

    P.S : ja hantlene er samlet 65 kg i skråbenk Wink
    Honnr gitt av : HITman, 21. oktober 2004, 17:08
    129  Treningsforum Crew / Recycle Bin / SV: Trance4Ever :) 06. oktober 2004, 14:32
    Genial post!

    Dj Icey - The Essential MIx - Escape(electro mix)
    Accuface - Millenium Bug
    Accuface - See The Light
    Phasio - The Way Home
    Atb - Don't Stop
    Alice Deejay - Better of alone
    Dj Mangoo - Eurodancer
    Kosmonova - Heavens gate
    Accuface - Red Sky
    Barthezz - On The Move
    Broolyn Bounce - Like A Runaway(Promo Version)


    Hvis ikke jeg får honnør for denne listen da er det noe galt her Grin
    Anbefaler ALLE sangene på listen!
    Honnr gitt av : supah, 06. oktober 2004, 14:49
    130  Treningsforum Crew / Recycle Bin / SV: KJEKK? 05. oktober 2004, 19:59


    Ja det er jo ikke akkurat lenge siden du gikk i 5. klasse så skjønner at du husker det så godt!  Gull

    Den svei..
    Kommer du ikke på noe bedre?
    Honnr gitt av : T.I.G.E.R, 05. oktober 2004, 23:04
    131  Trening / Kroppsbygging og Fitness / SV: Motivasjon 18. september 2004, 01:41
    Hva med med da? Grin Jeg trener helt alene i en mørk kjeller uten lys og varme og dårlig luft, men jeg klarer meg fint, og holder motivasjon oppe  headbang
    Honnr gitt av : Jo1, 18. september 2004, 12:44
    132  Bilder / Bilder av Medlemmene / SV: Lena Johannesen 23. august 2004, 00:55
    rundstedt: Takk for mange utrolige bilder! Grin
    Blir alltid like glad når jeg ser Lena.. blush
    Honnr gitt av : rundstedt, 23. august 2004, 01:30
    133  Kosthold / Kosthold og Ernæring / SV: Hva skal man spise når man er på byen? 30. juli 2004, 01:40
    Jeg drikker ikke  Grin
    Jeg tenkte mer på dagen når man skal og treffe venner fra 14.00 til 17.00 , da trener man jo mat imellom Smiley
    Honnr gitt av : Jo1, 12. august 2004, 03:39
    134  Trening / Kroppsbygging og Fitness / SV: Bredere håndledd? 19. juli 2004, 15:14
    Hvor store er dere rundt handleddet da? Cheesy Jeg er 20 cm ca.. Hva defineres som tynne handledd?
    Honnr gitt av : Tom Phoenix, 19. juli 2004, 15:18
    135  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Noen med skikkelig erfaring av program? 18. juli 2004, 01:02
    Dette er programmet mitt

    CHIEF Program:

    Mandag og Fredag: Bryst,Triceps,Skuldre, Nakke.

    -------------

    Bryst:

    Benkpress 8-6-6 : Denne gjøres av og til med hantler. Etter en måned med stang tar jeg 1 uke med hantler.
    Skråbenk 8-6-6

    --------------

    Triceps:

    Smal benkpress 10-8-6
    Franskpress 6-6-6

    ---------------

    Skuldre:

    Sidehev 8-8-6
    Fronthev 8-8-6

    -------------------

    Mage:

    Crunches(Situps) med belastning(vekter) 3*20
    Twisting Crunch(Situps med vri) 3*20

    ----------------


    Onsdag: Rygg, Biceps, Mage, Underarmer, Nakke.

    Rygg:

    Hantel Roing 8-6-6
    Roing med stang 8-6-6

    ------------------

    Biceps:

    Hantelcurl 8-6-4
    Bicepscurl med ez-stang 6-4-4
    Hammercurl 8-6-4

    ----------------

    Underarmer(annenhver uke):

    Underarms curl 10-8-6
    Omvendt underarms curl 10-8-6

    ----------------

    Nakke:

    Dumbbell Shrug 14-10-8
    Barbell Shrug 14-10-8


    -------------------


    SØNDAG: Bein.

    -------------------

    Bein:

    Knebøy 8-6-4
    Markløft 8-6-4

    -------------------

    Hvis noen kan sette dette opp bedre, hvilke dager jeg bør trene den kroppsdelen osv.
    Reps og sets vil jeg gjerne beholde, hvis det ikke er noen ekstreme feil:)
    Har hørt at man bør trene benk 2 ganger i uka, jeg har ikke økt så mye, har trent bare en gang i uka.
    Jeg trenger mer volum på brystet så hvis noen vil sette opp reps til benk og skråbenk så er det fint. Blir vel rundt 12-14 reps hvis ikke jeg tar helt feil?
    Honnr gitt av : twotimes, 19. juli 2004, 09:33
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 8
  • 9
  • Strak markløft

    Trening12.11.2019133

    Prøv denne for å isolere bakside lår og rumpe.

    Omvendt curl

    Trening11.11.2019145

    Tren opp underarmene med omvendt curl.
    Dette er pannekaker som er rike på fullverdige proteiner.
    Fra tørt og trått til velsmakende og sukkerholdig!
    Her gir vi deg en full guide på hvordan legger du på deg muskelmasse trygt og raskt.