Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 35
  • 1  Bilder / Bilder av Kroppsbyggere / Sv: Req: Arnold-bilde på: 24. august 2008, 12:35
    Nice! Tar gjerne imot større hvis noen finner det Smiley
    2  Bilder / Bilder av Kroppsbyggere / Req: Arnold-bilde på: 24. august 2008, 12:09
    Honnør til den som kan skaffe dette bildet i best mulig oppløsning:

    3  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Kosthold når man har en samboer på: 06. juli 2007, 08:32
    Du kan da fint spise hjemmelagd pizza, taco og liknende uavhengig av om du skal opp eller ned i vekt. Få det til å passe inn i det totale kaloriinntaket den dagen

    Enig med Stripie. Er bare å passe det totale kcal-inntaket. Vet man at man skal spise taco til kvelds tar man en shake og en frukt til middag. Folk som ikke har seriøse konkurranseplaner, og som ikke spiser hvis dama har laget taco eller pizza eller whatever vil jeg påstå har alvorlige spiseforstyrrelser. Går ann å holde formen helt fint selv om man spiser slike måltider 2-3 ganger i uken.
    4  Generelt / Antidoping / Sv: Anabole steroider "the facts" på: 11. mai 2007, 11:21
    Kjempebra post! Mange gode poenger!


    Men makan til kverrulering i denne tråden altså.....
    5  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Kroppsbygger Charlie Abbohs fettholdige kosthold på: 07. mai 2007, 15:12
    Syns det for meg høres ut som om fyren er sponset av Udos choice!
    6  Kosthold / Oppskrifter / Sv: Noe raskt og sunt til frokost! på: 03. mai 2007, 09:34
    5-6 Frosne hele jordbær
    ønsket mengde havregryn
    ønsket mengde proteinpulver
    så mye skummetmelk at det blir en litt tykk og drikk
    wroom i blender til det blir helt flytende

    kjapt, enkelt og helt greit å få i seg om morgenen. Kan også ha i litt olje hvis ønskelig.
    7  Helse & Velvære / Helse og Livsstil / Sv: Ekstrem trøtthet på: 03. mai 2007, 08:36
    Spis en bra multivitamin.
    8  Generelt / Antidoping / Sv: Antidoping program for treningssentre på: 28. februar 2007, 01:23
    Blir så jævli lei. Hvorfor gidder folk som ikke bruker noe å syte og klage og hakke så jævli på folk som bruker? Utenfor konkurranse that is. Enten må de være jævli misunnelige eller så må de ha et jævli kjedelig liv. Kan ikke folk få lov å gjøre hva faen de vil så lenge de ikke skader noen andre enn seg selv?
    9  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: MATPLANEN MIN på: 19. januar 2007, 01:07
    Så ikke at vekten og høyden sto der. Med den kroppen bør han ha 3500-4000 hvis han skal opp i vekt.
    10  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: MATPLANEN MIN på: 18. januar 2007, 23:24
    Lite mat? Det der må være over 3500 kcal. Hvor masse kcal tror dere man trenger?
    11  Bilder / Bilder av Kroppsbyggere / Sv: Off-Season på: 16. januar 2007, 03:37
    ett til....

    Det som er litt festlig med Levrone er at hvis han virkelig satser og bruker et år på å trene seg opp og deffe sklir han nesten rett inn i Mr Olympia. Det der er faktisk ikke sååå veldig langt unna hvordan han pleide å se ut mellom konkurransene før. Han trente et halvt år fram mot olympia og kuttet ut all trening og sterioder fram til det var et halvt år igjen til neste olympia. Han satser visstnok på å bli skuespiller nå. http://www.imdb.com/name/nm1936361/
    Rett og slett en jævli kul fyr.
    12  Generelt / Antidoping / Sv: Tilate doping i toppideretten? på: 14. januar 2007, 18:06
    Hvor farlig doping er kommer jo heelt ann på hva slags sport man bedriver og hva slags nytte man får av dopingen. I baseball, basketball, ishockey og amerikansk fotball er det ikke dopingtester (I USA ihvertfall). Likevel er det ikke doping som styrer sporten. Man når langt med talent og mye hard naturlig trening. I sporter som strongman og bodybuilding (kraftsporter generelt) vil det bli/er det allerede ABSOLUTT nødvendig med doping for å kunne hevde seg på toppnivå. Det jeg mener er at skadevirkningene vil neppe bli like store hvis man ikke har dopingtester i feks basketball i forhold til spydkasting eller 100 m sprint.
    13  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Dropp frokosten! på: 13. januar 2007, 20:13
    I Norge er hjerte og karsykdommer den vanligste dødsårsaken. Teorien om at høyt kolesterol er hovedårsaken til hjerte- og karsykdommer er feil. Faktisk er det slik at senking av kolesterolet i seg selv ikke gir redusert dødelighet. Samtidig vet vi at hjerte- og karsykdom først og fremst er en livsstilssykdom med store forskjeller i forekomst mellom ulike befolkningsgrupper. Hos eskimoer som lever tradisjonelt og hos andre som spiser et ikke-vestlig kosthold og baserer mye av kostholdet på matvarer som er lite bearbeidede er forekomsten langt lavere. Akkurat hvilke faktorer som er avgjørende for denne forskjellen er vanskelig å si, men det er åpenbart at maten spiller en stor rolle. I kostholdet til eskimoer er mye kjøtt og fett fra fisk, sel og hval de viktigste ingrediensene. Karbohydrater, grønnsaker og frukt er nesten ikke-eksisterende.

    På slutten av 70-tallet observerte danske helsearbeidere grønlandske eskimoers helse. De analyserte dødsårsakene i Vest-Grønland. De fant ut at tuberkulose og ulykker var de viktigste dødsårsakene. Hjertekarsykdommer og kreft ble ikke engang nevnt. I tillegg hadde eskimoene mye mindre helseplager som betennelsessykdommer, allergier eller psoriasis  enn dansker.

    Personlig har jeg bare prøvd nullkarb-diett en gang med totalt fravær av karbohydrater (oppkarbing ca 1 gang hver uke) og mye fett og proteiner. Hadde ingen problemer med hverken helse eller energinivå. Faktisk var energinivået mye bedre og mer stabilt enn når jeg feks ligger på 70-150 g karbs per dag. Sult var ikke-eksisterende bortsett fra dagene rett etter jeg karbet og fettet rant av. Jeg har veldig tro på et kosthold bestående av fett og proteiner og veldig lite karbohydrater. Kommer garantert å kjøre slik neste gang jeg har mulighet.
    14  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Hva spiser du til frokost? på: 10. januar 2007, 03:03
    2 fullkorn-tortilla-wraps
    1 boks tunfisk stekt krydret med litt grillkrydder
    Litt revet ost
    Mais
    Litt salat
    Litt mild tacosaus
    Litt mager kesam
    + et stort glass pepsi max

    Skjønner ikke at folk gidder å spise så kjie frokoster  Kiss

    Spiser gjerne dette som mellommåltid også. Smaker faktisk jævli godt og har ganske bra næringsinnhold.


    15  Helse & Velvære / Helse og Livsstil / SV: Mariatistel (Leverebeskyttelse) på: 08. november 2006, 12:35
    Nei er ikke bekymret for helsa mi.  Er i god form og har ingen merkbare plager av alkohol eller andre ting. Spiser og trener meget bra de 6 andre dagen e uka. Men bedre føre var ikke sant.
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 35
  • Slik finner du treningsmotivasjonen etter et opphold.
    Kalkun på nyttårsaften er en tradisjon. Godt Nytt År!
    Hvis du vil forbrenne fett er tredemølle og sykkel gårsdagens nyheter.

    Slik kommer du i form i 2020

    Trening28.12.20192075

    Følg disse 6 rådene for hva du må eller bør gjøre.

    Kardio eller styrketrening først?

    Trening23.12.2019352

    Hva bør du trene først for optimal effekt?