Visning av honnrposter for Student89
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Ned i fettprosent 20. juni 2013, 12:54
    På mine hviledager spiser jeg forholdsvis likt som treningsdagene, men én mindre shake. Altså den efter økten. Med andre ord, kun én shake til frokost - og resten av kostholdet er likt.

    Du kan prøve geriljakardio som en avslutning efter styrkeøktene dine Wink Jeg gjør det med gode resultater, og som Fleksnes sier - pass på kaloriinntaket! Kan anbefale www.myfitnesspal.com for logging av kostholdet. Behøver ikke gjøre det hver dag, men prøv en uke, så skjønner man hvor man ligger Wink
    Honnr gitt av : EightTwo, 20. juni 2013, 14:24
    2  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Løpe på hviledagen 03. juni 2013, 23:30
    Altså kun én dag med ben? Ville plusset på en dag til!! Wink

    Jeg har trent styrke man, tir, tor og fredager i nesten to år nu, MED langcardio på onsdager og 1-2 intervalløkter i helgen. Jeg har med andre ord ikke prøvd noe annet, men er svært fornøyd med mine resultater. Dersom du skal begynne å løpe kun for å gå ned i prosent, ville jeg kjørt intervaller på 4x4 eller geriljacardio, langcardio kan være hemmende for muskelvekst.

    Grunnen til at jeg gjør det er fordi jeg liker løping forresten Wink

    Og jeg trener for økt styrke, volum OG bedre kondis/helse Wink
    Honnr gitt av : Rita Immerstein, 04. juni 2013, 07:56
    Sider:
  • 1
  • Nøtter er en av de mest konsentrerte næringskilder vi har i kostholdet.
    Hun gikk ned i vekt og så opp i vekt igjen - og ble strammere!
    Abby Pollock (22) har gjort litt av en forvandling.
    Vil en kaffekopp eller to føre til at du presterer bedre på trening?
    Søtsug og andre cravings er din verste fiende når du er på diett.