Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • 1  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Rett effekt av bryst-dips? på: 05. januar 2014, 02:59
    Det er den beste måten å få kontakt med brystet på, etter min mening. Mange stiller seg opp med 90 grader mellom håndtak og kropp, eller med andre ord, rett opp og ned, slik som på bildet: http://www.aibifitness.com/resources/images/content/products/product_body_solid_weight_assisted_chin_dip_machine_zoom.jpg
    Da blir strekket veldig stort i skuldrene. Det er ikke hva en er ute etter. Hvor bra det er vet jeg ikke. Stillingen kan føre til smerter i skuldrene ihvertfall.

    Lener en seg fremover, slik som Branch gjør på videoen, får man bedre kontakt med bryst, uten at det går utover skuldrene. Annet eksempel: http://www.xplosivegrowth.com/wp-content/uploads/2011/08/arnold-chest-22.jpg

    Tusen takk! Fant ut at jeg ikke bøyde meg langt nok fremover Smiley takk til alle dere andre som svarte også! Smiley
    2  Trening / Forum for nybegynnere / Kreatin vs pre workout på: 24. august 2013, 13:53
    Eg er litt ny til dette.. Eg forstår ikke forskjellen mellom kreatin og en pre workout. Kunne noen fortalt meg hva som er forskjellen, og hvilket tilskudd som har mest fordeler?
    Takker for svar Smiley
    3  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Rett effekt av bryst-dips? på: 19. august 2013, 21:35
    Hei. Når eg gjør bryst-dips så kjenner eg det ikke i brystet, men oppfor, helste med skuldrene. Det er en veldig vond følelse. Er det noe eg gjør feil? Eg går ikke mer enn 90 grader ned.
    4  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Biceps på: 05. mars 2013, 18:40
    Hei, eg lurer på hva bicepsøvelser dere ville anbefalt meg å kjøre? Eg trenger 3 bicepsøvelser i programmet mitt Smiley
    5  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Brunost på: 16. februar 2013, 16:50

    Eg hadde allerede søkt på google, men eg fant ingen innlegg om det hadde mye å si når målet ditt er å få mye muskler. Da-ah.
    6  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Brunost på: 16. februar 2013, 16:47
    spiser du ikke mer enn det  Shocked

    Bare noen mellommåltider, gainer etter trening osv.
    Men eg spiser jo en hel del de måltidene eg har da Smiley
    7  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Brunost på: 16. februar 2013, 12:47
    Jeg er ingen kostholdsekspert, men tviler på at de få skivene med brunost du spiser pr. dag gjør noen skade. Varier kostholdet ditt. Brunost på brødskiva hver dag ut og inn må bli rimelig kjedelig i lengden.

    Brødskive er vel ikke det beste skal du spise deg stor og sterk? Bytt ut brunosten med en kalkunfilet/kyllingfilet. Egg koster ikke mange kronene.

    Nei, nei, eg også blir lei av det hvis eg absolutt spiser det hver dag i lang tid. Men det er bare lunsjen det er snakk om. Til frokost drikker eg ein shake og spiser havregryn, til middag er det karbonadedeig/kylling med ris/pasta, og til kvelds er det omelett Smiley Eg har dessverre ikke tilgang på annet enn brødskiver til lunsj.
    8  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Brunost på: 16. februar 2013, 01:15
    Målet mitt er å gå opp i vekt å bygge muskler, og eg vet at du bør ha ett strengt kosthold, og det vil eg si eg har. Men gjør det noe om eg tar meg 3 skiver med brunost til lunsj hver dag? Eg har hørt det er så mye sukker i det...
    Viss noen vet noe om dette så takker eg for svar! Smiley
    9  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Flaut spm ... på: 19. januar 2013, 14:01
    Du får jogge uten boxer Cheesy
    10  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Frokost, lunsj, middag og kvelds? på: 14. januar 2013, 22:12
    Eg tar vertfall havregrøt og proteinshake til frokost, noen skiver med makrell i tomat til lunsj, kylling og ris til middag og omelett til kvelds Smiley
    11  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Spørsmål om program på: 12. januar 2013, 13:47
    Svarer igjen jeg, trener du som jeg sa så nei, men igjen dine armer kan tåle mer eller mindre en andre sine du må bare teste det ut

    Ok, takk Motcha! Ble bare øitt usikker Smiley
    12  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Spørsmål om program på: 11. januar 2013, 17:32
    Personlig synes jeg triceps og biceps får for mye juling med det programmet der... Husk at disse musklene får kjørt seg når du trener rygg og bryst også.

    Men viss eg bruker det progammet som Motcha gidde meg, og eg trener 3 øvelser på triceps og biceps, 2 ganger i uken, blir det for mye? holder det med 2 øvelser?
    13  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Spørsmål om program på: 11. januar 2013, 17:30
    Hva går det ut på?


    Du kan se denne her videoen + part 2: http://youtu.be/eDTpo2soS8Q
    Skal visst være knallhardt når du begynner..
    14  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Antall repetisjoner på: 11. januar 2013, 17:28
    Ok, tusen takk! Wink
    15  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Spørsmål om program på: 10. januar 2013, 21:58
    Hva med mage?
    Jeg kjører

    Mandag og torsdag  Bryst 4 øvelser skuldre 4 øvelser og triseps 3 øvelser
    Tirsdag og fredag    ben 3 øvelser rygg 4 øvelser og biceps 3 øvelser
    Onsdag og lørdag mage 3 øvelser og kondisjonstrenin

    Funker veldig greit : )


    Ja, eg trener mage i slutten av treningen på tirsdag og fredag Smiley har tenkt å begynne med p90x sitt mageprogram "Ab ripper x" for eg har lysst på mer markert six pack Wink
    Sider:
  • 1
  • 2
  • TOPP-3 for å BYGGE bryst

    Trening01.01.202157

    Her får du 3 kanonøvelser så du aldri igjen skal ha problemer med å bygge bryst.

    7 øvelser for muskuløse triceps

    Trening26.12.202053

    Vil du har større armer? Dette er 7 supre øvelser.
    Her har du treningstips og kostholdsråd som kan gi deg et push bak, inn i det nye året.

    Bananpannekake

    Kosthold23.11.20202213

    Perfekt å starte dagen på!
    Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.