Visning av honnrposter for Dinzone
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: RYP HJELP- vektøkning??? 02. februar 2013, 20:05
    Kroppen er vant til mye kondisjonstrening ja, men har også alltid trent styrke med baseøvelser 2-3 ganger pr uke i tilleg! Men som følge av mye kondis har jeg ikke klart å øke så mye! I tilleg spiste jeg nok for lite på den tiden! Nå spiser jeg mer, går nå over til tosplitt og gåturer alle dager jeg ikke trener ( tirs og tors) og trener 4x4 intervall en dag i uka og gerilja 2 g pr uke ( ikke før knebøy he he) jeg har nå mer synlige muskler i overkroppen enn før ( begynte på kreatin denne uka også). Hår ikke på vekta nå! Nå er målet å bygge i en periode og det er den beste treningsrelaterte avgjørelsen jeg har tatt noen gang! Så blir det fokus på kondisjon og ripping senere! Buksene passer enda så dette skal gå bra!

    Det kjennes ut som forbrenningen allerede begynner å justere seg - sulten støtt!!:)
    Jeg er jo ikke akkurat nybegynner, men første gang jeg har fokuset på å bli muskuløs og sterk så jeg får bare regne med at jeg er som alle andre: muskler veier mer enn fett:)

    Takk for svar Smiley!
    Honnr gitt av : hunter21, 02. februar 2013, 21:38
    Sider:
  • 1
  • Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
    Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
    Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?