Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 26
  • 1  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Kostholdstips (Crossfit og vektnedgang) på: 24. januar 2017, 14:03
    ja huff Sad det er så utrolig vanskelig å brenne fett samtidig som å bygge muskler assa!!111!!!
    2  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Muskelvekst - Reps på: 27. desember 2016, 10:20
    Muskelveksten vil avta etter 10 repetisjoner. En av faktorene for å få muskelvekst er å løfte 60-90% av 1 RM.. Løfter du for lett, vil dette ikke være nok til å stimulere muskelvekst.
    3  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: A uke-B uke? på: 01. desember 2016, 13:33
    Så lenge du fokuserer på progresjon så er det ikke så veldig viktig hvordan man kommer dit. (Det dvs at du løfter mer i knebøy 01.01.2017 enn 01.12.2016).

    Det skal være lov å ha det gøy på trening.
    4  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: SUPER-RASK MEAL PREP på: 30. november 2016, 13:51
    5000 kr i matbudsjett for meg er absolutt ikke en "grei pris". sorry.
    5  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Trenger noen tips ASAP, settes pris på som en million på: 29. november 2016, 08:07
    Joa den fungerer sikkert. Men JEG ville spist det JEG hadde hatt lyst på, og ikke kopiert et tullete kosthold. 25g pasta? wtf
    6  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Trenger noen tips ASAP, settes pris på som en million på: 28. november 2016, 10:36
    Kombiner styrketrening med cardio. Kutt ned på 10% av kaloriene, også må du spise mindre over tid.
    Feks: Går du ned 10% i vekt, trenger du 20% mindre kalorier for å ha TDEE(altså spise det du forbrenner). Dvs at du må justere måltidene samtidig som du går ned i vekt for å ha kontinuerlig progresjon.
    7  Trening / Skader og Smerter / Sv: Totalt utslitt etter trening på: 22. november 2016, 10:39
    Du trener som en boler. Ikke veldig lurt hvis du ikke gjør det.
    8  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Antall øvelser muskelgruppe på: 22. november 2016, 10:33
    Trener du 4 eller 6 ganger per uke da? (med tanke på at du har Bryst-triceps på egen dag)
    9  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Er det bra nok på: 22. november 2016, 10:32
    Ja du er kjempeflink Smiley
    10  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Lavkarbo proteintilskudd på reise på: 15. november 2016, 12:13
    Du trenger ikke proteinpulver. Fitnessindutrien har hypet dette opp alt for lenge. Får du i deg 1g per kilo kroppsvekt har du fått i det mesteparten av hva kroppen klarer å utnytte. I 2016 så MÅ man ikke ha 2-3 shakes for å dekke proteinbehovet. Det er det de som selger deg det vil ha deg til å tro.
    11  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Kommentarer til treningsoppsett på: 14. november 2016, 13:35
    Ditt forslag trådstarter er ca 10 ganger bedre enn bedre enn en tullete 4 split greiene som han under deg kommenterer her. Jeg syns opplegget er ganske bra, til å ha blitt satt sammen selv.
    12  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Løftesko til damer på: 14. november 2016, 13:24
    Adidas Power Perfect II
    13  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Fare ved Mutant Mass Muscle Gainer? på: 09. november 2016, 13:35
    Gainer er det samme som cola + proteinpulver, eller sukker og proteiner.
    14  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Lavere fettprosent, beholde muskelmasse? på: 07. november 2016, 13:22
    1. Går det an å gå ned i fettprosent, men at man beholder muskelmassen?
    2. Eller går det til og med an at man bygger mer muskler så lenge man får i seg nok proteiner?
    3. Om jeg da skal prøve å gå ned i fettprosent, holder det da med at jeg kutter ut litt karbohydrater til hvert måltid og sørger for at jeg får i meg nok proteiner så jeg beholder muskelmassen?
    4. I tillegg til at jeg kjører cardio?

    1. Ja
    2. Som naturlig kan du ikke regne med å bygge muskler i kalori- underskudd
    3. Ja, men svaret er også så enkelt at du kan kutte ned på kalorier, og ikke nødvendigvis bare karbohydrater
    4. Kjører du cardio i tillegg vil du forbrenne mer kalorier. Husk at formelen er så enkel som "kcal inn < kcal ut" for å gå ned i vekt.
    15  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: VEGANERE - SE HER på: 29. oktober 2016, 22:53
    Finnes det ikke veganerforum for dette? Å få i deg nok proteiner er det siste du trenger å bekymre deg for. Får du 1-1,5g proteiner per kilo kroppsvekt holder det i massevis for deg, som jeg antar tilsvarer langt under 100g om dagen.

    Bekymre deg heller om hvordan du kan få i deg alle de viktige næringsstoffene istedet. IMO er supplementer juks, men w/e
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 26
  • TOPP-3 for å BYGGE bryst

    Trening01.01.202157

    Her får du 3 kanonøvelser så du aldri igjen skal ha problemer med å bygge bryst.

    7 øvelser for muskuløse triceps

    Trening26.12.202053

    Vil du har større armer? Dette er 7 supre øvelser.
    Her har du treningstips og kostholdsråd som kan gi deg et push bak, inn i det nye året.

    Bananpannekake

    Kosthold23.11.20202213

    Perfekt å starte dagen på!
    Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.