Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 5
  • 1  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Sticky : Oversikt over nettbutikker på: 20. april 2015, 14:42
    Tror du har glemt Max Raptor (www.maxraptor.no) også. Nettsiden er dog nede til i starten av Mai grunnet ny eier.
    2  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Markløft fot stilling på: 09. april 2015, 01:24
    Men kan det skade korsryggen? Og hvordan tøyer jeg ut hamstrings?

    Jeg har ikke merket noe spesielt i korsryggen, i hvert fall! Når jeg tøyer hamstrings setter jeg den ene foten på en stol foran meg, lener overkroppen over den og prøver å strekke den ut. Da skal det ta godt i hamstrings! I tillegg tar jeg den standard "rette bein og ta i bakken"-øvelsen. Bruker av og til noen andre øvelser også, men vet ikke hvordan jeg skal forklare de på en grei måte Tongue
    3  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Markløft fot stilling på: 01. mars 2015, 15:37
    Jeg føler at jeg ikke får samme bøyen i korsryggen når jeg er i startposisjon som jeg har når jeg står. Er dette normalt?
    Helt normalt, ja! Du får bare starte med tøying av rygg og hamstrings, spesielt sistnevnte! Sliter med det samme, og etter jeg startet å tøye + dynamisk oppvarming og egenmassasje ble det mye bedre med en gang! Cheesy
    4  Kosthold / Kosttilskudd / Kombinere kosttilskudd! på: 13. januar 2015, 14:02
    Hei!

    Til jul fikk jeg en del kosttilskudd, blant annet champion pakka og komplett treningspakke fra pf. Det jeg lurer på er når/hvordan jeg bør ta de forskjellige tilskuddene. Og hvordan blir det å kombinere f.eks ZMA og testopro som begge er testoøkere? Blir det for mye, eller går det fint? Hvordan kan jeg eventuelt justere ned? Smiley

    Takk!  Grin
    5  Trening / Skader og Smerter / Sv: Smerter over bryst på: 12. januar 2015, 00:00
    Jeg trodde benkdips gikk på triceps, jeg, og ikke bryst... Har dere et bilde som illustrerer øvelsen dersom det faktisk er en brystøvelse? Eller har jeg bare oversett noe? Smiley
    6  Trening / Doggcrap / Sv: Mitt program -Ny DC'er på: 11. desember 2014, 08:21
    Tror at å telle til åtte på negativen vil gjøre at du må bruke veldig lette vekter,  du blir mer opptatt av å telle ennn det å løfte. Sier ikke DC bare at man skal ha kontroll på vekta nok til at man kunne snudd bevegelsen hvor som helst i løftet? Da blir sekunde automatisk som de skal i ulike øvelser. Har du en link der DC sier man burde approache negativen slik du beskriver ?

    Jeg har også lest at du burde telle til 8 sekunder. Han sier også at han mener at 4 sekunder er nok, men det er INGEN som klarer å telle sakte til 4 med forholdsvis tunge vekter som presser deg... Derfor sier han at du skal telle til 8, og min erfaring etter DC er at det blir omtrentlig 4 sekunder! Wink Jeg fikk en til å spotte meg og å telle reps, mens jeg selv fokuserte på utførelse og å bruke minst 4 sekunder! Funka fett! Cheesy
    Slett meldingSlett
    7  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Hjælp! Ingen fremgang! på: 11. desember 2014, 08:11
    Det blir vel evt fatburner da... Og du skjønner vel at du skal styre helt unna gainere? Tongue
    Men prøv å før en logg slik at du kan prøve å slå dine forrige resultater hver eneste økt, enten i vekt, reps eller kortere pauser! Det er det som har funket best for meg i alle tilfeller Wink
    8  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Trenger tips til PWO på: 01. desember 2014, 23:30
    I am F#cked Up! Men den får du ikke bestilt på nettet, så du må inn til Sverige, men det er helt klart den beste jeg har prøvd! Ellers så funker SAW! ;
    9  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Høye ønsker om å bli en 5% og mangler kun kostholdet. Hjelp?! :D på: 01. desember 2014, 00:10
    Takker for svar, begge to!  Grin
    Det jeg mente med 5% var egentlig bare det at jeg ville bli en av de 5 prosentene av de som driver med styrketrening som tar det 100 % seriøst! Smiley Kroppsfettet kan nok reduseres litt, men det kommer med et godt kosthold!

    Jeg bestilte meg nettopp en del proteiner til 9k, så kan prøve å få i meg en shake, evt en banan i tillegg til havregryn!
    Men har dere eksempler på gode lunsj, middag osv? Eller i hvert fall sånn ca. fordeling mellom protein, fett og karbo til de ulike måltidene?
    10  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Variasjon av treningsprogram? på: 01. desember 2014, 00:06
    Hva med mobilisering og stabilisering av rygg-partiet en liten periode først da? Smiley Har hatt skader i både skuldre og korsrygg (who hasn`t? Tongue), men jeg har fått mye mer ut av det etter en liten periode med mobilisering etc.
    11  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Høye ønsker om å bli en 5% og mangler kun kostholdet. Hjelp?! :D på: 30. november 2014, 18:03
    Jeg har i det siste blitt rimelig fornøyd med treninga og mine rutiner rundt den, men en faktor som begrenser utviklinga mi er dessverre kostholdet.  Undecided Etter å ha fått med meg denne 5% greia til Rich Piana ble jeg med en gang mer motivert for å få på plass kostholdet mitt. Dette gjelder forøvrig også mine foreldre som jeg ganske nylig har fått med på trening Cheesy

    Jeg kan en del om kosthold osv, men jeg er ELENDIG på å få satt det inn i et system jeg kan klare å følge. Derfor lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg med å sette opp en liten mal for hva jeg burde spise til hvilke tider osv. Alle disse artiklene om de forskjellige diettene har gjort kål på hue mitt, så jeg blander stadig alt mulig rart. :-/

    I hvert fall... Jeg er en gutt på snart 18 år, 180-185 høy, 85-90kg (varierer veldig). Jeg starter skoledagen 07.50, har matfri fra 11.40, er ferdig på skola 14.50, drar alltid på trening rett etter skola, trener til jeg er ferdig før jeg drar hjem og spiser i 18.00 tida. Jeg ser det selv at jeg må få inn flere måltid, f.eks mellom skola og treninga og eventuelt en kveldsmat, men jeg klarer det bare ikke uten et diett-program...  dry

    En annen ting; jeg spiser som regel 100g+ havregryn + lettmelk til frokost, men uansett hvor mett jeg blir der og da er jeg BESTANDIG like sulten før den første skoletimen er ferdig. Hva kan jeg evt gjøre?

    Og ja, jeg veit at det heter skolen og ikke skola...  Grin Grin Tongue
    12  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Variasjon av treningsprogram? på: 12. november 2014, 10:44
    Mye du kan gjøre, ikke bare å endre splitten! Wink
    Kjør tyngre en periode, eller lettere en periode, men med høyere intensitet osv. Smiley
    Når det kommer til splitten kan du prøve:
    1: Bryst & biceps
    2. Ben & legger
    3. Skuldre & triceps
    4. Rygg
    Men det går også fint an å kjøre øverkropp/ underkropp som A og B, hvor du kjører en lett og en tung dag med begge to (A-tung, B-tung, A-lett, B-lett), hvis du skjønte det.. Tongue
    13  Generelt / Åpent forum / Sponsing på: 03. november 2014, 19:11
    Lurte på om det er noen av dere som blir sponset av en eller annen bedrift.  Tongue
    Spurte dere, eller ble dere oppsøkt av bedriften? Hvilke goder har dere? Gratis treningsklær, kosttilskudd, eller bare rabatter?
    Hadde satt pris på om noen kunne delt noen erfaringer rundt dette!  Grin
    14  Trening / Skader og Smerter / Sv: mye ubehag i beina.. blir forvirra, hva er problemet...? på: 01. november 2014, 18:36
    hehe! takk :-)
    Bare hyggelig Wink Her er forresten en til! Smiley
    http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=2816
    15  Trening / Skader og Smerter / Sv: mye ubehag i beina.. blir forvirra, hva er problemet...? på: 30. oktober 2014, 23:49
    tror du glemte linken? :/
    Kan se sånn ut, ja! Tongue Her er den i hvert fall (Y)
    http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=976
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 5
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!