Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 1  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Problemer med å spise nok på: 10. januar 2017, 12:35
    får ikke redigert tråden, men jeg mente 30g ris til middag og lunsj
    2  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Problemer med å spise nok på: 10. januar 2017, 12:32
    Hei, som tittelen sier så sliter jeg med å få spist nok, jeg er 195cm, 130kg, jeg er relativt kraftig bygd, jobber som murer, og trener 5 ganger i uken. som du ser så trenger jeg ca 2500-3000 kcal om dagen for å gå ned 1kg i uken, men jeg sliter veldig med å få i meg mer en 1500 kcal på en god dag, mye pga jeg ikke ser frem til et måltid med kyllingfilet tørr kjedelig ris og grønnsaker.

    her er hva jeg har/kommer til å spise i dag, tatt fra myfitnesspal appen min.
    Frokost: 50g familieskinke, 300g hele egg, 80g cottage cheese
    Lunsj: 150g ris, 150g kylling filet + grønnsaker
    Middag: 150g ris, 150g kylling filet + grønnsaker
    Snacks: Diet pro 80g(star nutririon protein pulver) gresk yoghurt 125g, 1 banan
    Total: 1657kcal 97g karbo, 59g Fett, 180g Fett.

    Trente bein, og forbrente 594kcal i følge polaris m400 med pulsbelte.

    Jeg skjønner at jeg må sette inn flere komlekse karbohydrater i dietten, jeg merker mot slutten av harde trenings økter som jeg har rett etter frokost at jeg begynner å svimle og blir kvalm, så da tenker jeg det er mangel på karbs i frokosten som gjør dette, når jeg kommer hjem tar jeg meg en banan og protein shake, og dette virker å hjelpe med kvalmen.

    Håper noen har gode råd til å enten gjøre middagen mer spennende, elller kanskje har bedre allternativer.
    3  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Dietplan på ca 1600kcal, trenger litt hjelp :) på: 17. april 2015, 16:09
    Ja stemmer det, så fat, sick and nearly dead 1 for et års tid siden, mens jeg holdt på å slanke meg, men var veldig fornøyd med fremmgangen på 1kg i uka da, så ville ikke prøve den. så så jeg fat, sick and nearly dead 2 forleden, å bestemte meg for å prøve den en uke, for så å gå over til fast føde, det var veldig enkelt, jeg var verken sliten eller sulten, men hadde heller ikke mer energi som han skryter så fælt av. Det eneste problemet jeg hadde med den, var at jeg var kjeskjen hele tiden, å torturerte meg selv med å se på kokke programmer osv :p, jeg har ikke veldig mye disiplin, men viljestyrken er utrolig sterk, har allerede gått ned totalt 23+- kg det siste året, samt slutte å røyke uten noen problemer, så det å holde meg til dietten ser jeg ikke på som en veldig stor utfordring. Jeg lurer egentlig bare mest på om jeg kan nå målet mitt med ca 1600kcal om dagen samt denne mengden/typen trening.
    4  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Dietplan på ca 1600kcal, trenger litt hjelp :) på: 17. april 2015, 01:33
    Hei, jeg har satt opp en måltidsplan for en dag å lurer litt omkring hva dere syntes om den, har dere noe kritikk å komme med om den, er det noe dere ville ha endret på, har jeg regnet feil på noen av næringsinnholdet osv?

    Mål:
    Jeg er 194cm, 120kg og ganske "stor" muskulatur naturlig.
    Målet er å komme meg ned til under 100kg før 5 august, jeg beveger ikke alt for mye på meg for tiden pga eksamens studering, så jeg beveger for det meste bare på meg når jeg er på trenings senteret, Treningen min er 30min på elipse maskinen som oppvarming, mandag Bryst mage og armer, Tirsdag Rygg og skuldre, Torsdag Ben og Fredag cardio 1time, pluss cardio på søndager hvis jeg føler for det. Tror dere det er oppnåelig å gå ned 20+kg på disse 3 mnd med denne diet planen med små variasjoner og treningen ?



    Jeg har gått på en såkalt juice diet for 3 uker siden, å gikk ned 7kg den første uka, de 2 siste ukene har jeg spist fast mat, men for det meste bare frukt å grønt, pluss 2-3 brødskiver til dagen med leverpostei. men jeg har ikke gått ned mer en 1-2kg de to siste ukene, til tross for å ha spist i underkant av 1200kalorier om dagen, + 1 time cardio 5 dager i uka. Hva kommer dette av ?
    5  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Har satt opp en diet+ trenings programm i excel, [Bilder] trenger litt tips på: 15. april 2015, 21:17
    Jeg har holdt meg under 1000kcal om dagen i 3 uker nå, å jeg har trent 5 dager i uka 1 time cardio, så forbrenner ca 700-1000kcal der også, jeg har sjeldent gått sulten, kjenner det for det meste bare når jeg har lagt meg for å sove, jeg er veldig motivert så tanken på å jukse har aldri dukket opp i hodet mitt, å sånn jeg ser det så er det bedre å gjøre og prøve noe, for så å faile, enn å la være fordi det virker for hardt, men når det er sagt er jeg også redd for at om jeg får for lavt kalori inntak at jeg vill slutte å gå ned, har lest noe en gang om at du slutter å tape vekt midlertidig hvis du har for lite næring daglig, hvor lenge vil dette eventuelt vare ?
    6  Kosthold / Vektnedgang og Diett / kan slettes. på: 15. april 2015, 16:48
    tittel
    7  Kosthold / Vektnedgang og Diett / s på: 03. august 2013, 03:10
    s
    Sider:
  • 1
  • Slik finner du treningsmotivasjonen etter et opphold.
    Kalkun på nyttårsaften er en tradisjon. Godt Nytt År!
    Hvis du vil forbrenne fett er tredemølle og sykkel gårsdagens nyheter.

    Slik kommer du i form i 2020

    Trening28.12.20192075

    Følg disse 6 rådene for hva du må eller bør gjøre.

    Kardio eller styrketrening først?

    Trening23.12.2019352

    Hva bør du trene først for optimal effekt?