Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Kosttilskudd for nybegynner? på: 12. oktober 2014, 14:30
    Dadler har mye karbohydrat og B-vitaminer og smaker skamgodt. Det er en grunn at dadler er det første muslimer spiser etter fasten, sammen med et glass vann.
    2  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Kosttilskudd for nybegynner? på: 03. oktober 2014, 21:07
    Legg gjerne inn 20-40 gram mandler daglig. Det gir deg både protein, sundt fett, magnesium, kalsium, vitaminer og antioksydanter.
    3  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Protein etter trening. på: 03. oktober 2014, 21:00
    Hva er bcaa?
    4  Helse & Velvære / Helse og Livsstil / Sv: Få bort fett og samtidig få fram muskler på: 14. september 2014, 21:05
    Mandler og andre nøtter gir masse næringsstoff, protein, bra fett og vitaminer/mineraler/sporstoff.
    5  Kosthold / Oppskrifter / Sv: Protein pannekaker - med kun 230 kcal!! på: 13. september 2014, 22:26
    Spennende oppskrift.

    Selv bytter jeg ut noe av melet med kikertmel og eventuelt linsemel. Bruker også havregryn og grov rug. Nesten ikke sukker viss ikke ungene er på besøk.
    6  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Protein etter trening. på: 13. september 2014, 21:57
    Heisan.

    Har et par spørsmål angående protein etter trening.

    Først og alt er mitt mål med treningen bedre form og funsjonell styrke, ikke så mye store muskler. 45 år og 170 høy og 73-74 kg.

    Hvilke matvarer inneholder lett og raskt opptakelig protein, og hvor viktig er det at de er raske?
    Har fett og eventuelt karbohydrater en spiser sammen med proteinkilden betydning?

    7  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: veldig sunt med kokosfett isteden for smør. på: 30. august 2014, 21:54
    Kokosfett som ikke er varmebehandlet, men skånsomt utvunnet som f.eks. Cocosa er bra.
    8  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: 2 års hard trening, lite resultater! HJELP på: 30. august 2014, 21:02
    Muligt det, men følte det var litt det samme temaet som var i tråden.
    9  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: 2 års hard trening, lite resultater! HJELP på: 30. august 2014, 20:30
    Fant i grunnen denne siden når jeg Googlet vekt.

    Er 170 høy, litt mye mage og 74 kg. Vil ned i fett og opp i muskler.

    Er 45 år og har alltid brukt kroppen en del og har kraftig beinbygging. Har trent siden februar da jeg var nærmere 79,5 kg etter for mye stillesitting noen år.
    Lurer litt på hvor jeg bør legge vekten for god trivsel da livet handler om mer enn trening og behovet for fettfri kropp ikke er til stede. Men en velbygd, sterk og utholdende kropp.
    10  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Laksefilet (fjordland) på: 30. august 2014, 19:16
    En boks med bønner i tomat med litt løk og hvitløk sammen med ei skive grovt brød. Tar deg 5-10 minutt. Ha gjerne i ei spiseskje med god olivenolje. Brødet og bønnene utfyller hverandre bra, tomaten gir litt C vitamin som fremmer jernopptaket.
    Sider:
  • 1
  • Jefferson Squat

    Trening19.09.2019272

    Dette er en unik og særegen øvelse.
    Her er 10 sunne matvarer med mye protein som garantert vil gi deg protein av høy kvalitet.

    Slik bør du trene leggene dine

    Trening17.09.2019577

    Don't skip leg day! Slik bør du trene leggene dine.

    Sunn banansplitt

    Kosthold16.09.2019696

    Er du glad i banansplitt? Prøv denne.

    Triggerpunkter

    Trening15.09.2019396

    Sliter du med såre punkter i muskulaturen din?