Visning av honnrposter for pulver
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Trene med migrene? 02. februar 2015, 00:07
    Har du vært t utredning i MR og hos nevrolig å fått konstatert at du har migrene eller e det bære egene antakelsa du lægg t grunn? Kordan symtoma har du på at du kan si det e migrene? Synsførstyrrelsa? Kvalme? Skjælvinge? Om det e egne antakelsa! Så vil æ bestillt en lægetime å få starta utredninga. Samtidi me at du e hos lægen,så ber du om resept på Inderal Retard 80 mg..dissan e sentralstimuli,å står på dopinglista t WADA. Di har vist sæ å ha positiv prevangtiv effækt på migrene. Dissan tabelættan vil ikke jør dæ stærkar..dæm redusere hjærtefrekvænsen din betraktelig..ta mæ så exmpl..da æ va flink me cardio,had æ hvilepuls på 42 slag pr min. Du vil oppleve mælkesyra mye fortar..du kan ikke pushe like mye..men du kan træne uten å få migrene. Så det e en vinnvinn situasjon. Å ja..du frys mye fortar pga lav sirkulasjon..så kle dæ godt. Å en liten ting..om du røyke eller snuse..slutt. D e en stor årsak t migrene..å drikk du mye kaffe..kutt ned på det å. Så ska du se at du kan træne ijænn..dog ikke like hardt,men du slæpp å vær redd før anfall. Æ va serdeles plaga..had i snitt 3 anfall i uka..så kraftge at æ mista taleævne,dovna bort i ansiktet,glømte ka ongan og hunden min heite osv..blei sendt på sykehus me misstanka om hjærneslag pga symtoman va lik. Fikk dissan tabelættan,å har kun had 3 anfall etter det..å det va di 2 første uken av medisineringa.
    Honnr gitt av : Rita Immerstein, 02. februar 2015, 12:02
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!