Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Forum for ungdom / Sv: Optimalisering av treningsprogram på: 11. mars 2015, 12:18
    Har ikke satt opp legday mot fotballen i det hele tatt, visste ikke at det var noe poeng i det heller what
    2  Trening / Forum for ungdom / Sv: Optimalisering av treningsprogram på: 05. mars 2015, 15:36
    Hm ja, det har jeg ikke tenkt på. Har du noen andre øvelser du kan anbefale? (husk at jeg bare har helt Basic utstyr)
    3  Trening / Forum for ungdom / Sv: Optimalisering av treningsprogram på: 05. mars 2015, 13:18
    Ser dette bedre ut? La også til en "lower traps" øvelse, for å fikse de stive skuldrene mine.

    4  Trening / Forum for ungdom / Optimalisering av treningsprogram på: 05. mars 2015, 12:36
    Hei!

    Hei, jeg er en 17 år gammel gutt som elsker styrketrening og driver med dette rundt 4 ganger i uken, i tillegg til ca 2 fotballtreninger i uken. Jeg leser veldig mye om trening, da spesifikt styrke. Men uten noen skikkelig utdanning i dette så er det veldig vanskelig for meg å vite nøyaktig hva man burde gjøre, og det er ofte jeg føler jeg blir mer forvirret enn smart av å lese en haug artikler om trening. Jeg føler jeg har god vekst i muskler, men jeg sliter en del med stive skuldre, og jeg synes selv at de er litt for fremtrukne (ikke i stor grad, med andre ord). Jeg må nevne at jeg trener hjemme og alt jeg har tilgang til er et knebøystativ og en benk til å utføre benkpress og diverse andre øvelser på, og at jeg har en pullup-stang.

    Hvilke forbedringer kan jeg gjøre på dette treningsprogrammet her? (Grunnen til at jeg lurer er at jeg har laget programmet selv, og er redd for å bli skeivtrent, glemme muskler o.l) Føler skuldre og nakkemusklene mine ligger litt bak i mengde muskler.

    5  Trening / Skader og Smerter / Sv: Selvlaget treningsprogram på: 05. mars 2015, 12:35
    Hm, ser at jeg har endt opp på helt feil del av forumet, en moderator eller lignende får slette denne så legger jeg ut en ny der den skal være  Grin
    6  Trening / Skader og Smerter / Selvlaget treningsprogram på: 05. mars 2015, 12:27
    Hei!

    Hei, jeg er en 17 år gammel gutt som elsker styrketrening og driver med dette rundt 4 ganger i uken, i tillegg til ca 2 fotballtreninger i uken. Jeg leser veldig mye om trening, da spesifikt styrke. Men uten noen skikkelig utdanning i dette så er det veldig vanskelig for meg å vite nøyaktig hva man burde gjøre, og det er ofte jeg føler jeg blir mer forvirret enn smart av å lese en haug artikler om trening. Jeg føler jeg har god vekst i muskler, men jeg sliter en del med stive skuldre, og jeg synes selv at de er litt for fremtrukne (ikke i stor grad, med andre ord). Jeg må nevne at jeg trener hjemme og alt jeg har tilgang til er et knebøystativ og en benk til å utføre benkpress og diverse andre øvelser på, og at jeg har en pullup-stang.

    Hvilke forbedringer kan jeg gjøre på dette treningsprogrammet her? (Grunnen til at jeg lurer er at jeg har laget programmet selv, og er redd for å bli skeivtrent, glemme muskler o.l) Føler skuldre og nakkemusklene mine ligger litt bak i mengde muskler.

    Sider:
  • 1
  • Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
    Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

    Hvordan få mer ut av markløft?

    Trening27.05.202040

    Slik får du mer ut av markløft.
    Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.