Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Forum for ungdom / Sv: Optimalisering av treningsprogram på: 11. mars 2015, 12:18
    Har ikke satt opp legday mot fotballen i det hele tatt, visste ikke at det var noe poeng i det heller what
    2  Trening / Forum for ungdom / Sv: Optimalisering av treningsprogram på: 05. mars 2015, 15:36
    Hm ja, det har jeg ikke tenkt på. Har du noen andre øvelser du kan anbefale? (husk at jeg bare har helt Basic utstyr)
    3  Trening / Forum for ungdom / Sv: Optimalisering av treningsprogram på: 05. mars 2015, 13:18
    Ser dette bedre ut? La også til en "lower traps" øvelse, for å fikse de stive skuldrene mine.

    4  Trening / Forum for ungdom / Optimalisering av treningsprogram på: 05. mars 2015, 12:36
    Hei!

    Hei, jeg er en 17 år gammel gutt som elsker styrketrening og driver med dette rundt 4 ganger i uken, i tillegg til ca 2 fotballtreninger i uken. Jeg leser veldig mye om trening, da spesifikt styrke. Men uten noen skikkelig utdanning i dette så er det veldig vanskelig for meg å vite nøyaktig hva man burde gjøre, og det er ofte jeg føler jeg blir mer forvirret enn smart av å lese en haug artikler om trening. Jeg føler jeg har god vekst i muskler, men jeg sliter en del med stive skuldre, og jeg synes selv at de er litt for fremtrukne (ikke i stor grad, med andre ord). Jeg må nevne at jeg trener hjemme og alt jeg har tilgang til er et knebøystativ og en benk til å utføre benkpress og diverse andre øvelser på, og at jeg har en pullup-stang.

    Hvilke forbedringer kan jeg gjøre på dette treningsprogrammet her? (Grunnen til at jeg lurer er at jeg har laget programmet selv, og er redd for å bli skeivtrent, glemme muskler o.l) Føler skuldre og nakkemusklene mine ligger litt bak i mengde muskler.

    5  Trening / Skader og Smerter / Sv: Selvlaget treningsprogram på: 05. mars 2015, 12:35
    Hm, ser at jeg har endt opp på helt feil del av forumet, en moderator eller lignende får slette denne så legger jeg ut en ny der den skal være  Grin
    6  Trening / Skader og Smerter / Selvlaget treningsprogram på: 05. mars 2015, 12:27
    Hei!

    Hei, jeg er en 17 år gammel gutt som elsker styrketrening og driver med dette rundt 4 ganger i uken, i tillegg til ca 2 fotballtreninger i uken. Jeg leser veldig mye om trening, da spesifikt styrke. Men uten noen skikkelig utdanning i dette så er det veldig vanskelig for meg å vite nøyaktig hva man burde gjøre, og det er ofte jeg føler jeg blir mer forvirret enn smart av å lese en haug artikler om trening. Jeg føler jeg har god vekst i muskler, men jeg sliter en del med stive skuldre, og jeg synes selv at de er litt for fremtrukne (ikke i stor grad, med andre ord). Jeg må nevne at jeg trener hjemme og alt jeg har tilgang til er et knebøystativ og en benk til å utføre benkpress og diverse andre øvelser på, og at jeg har en pullup-stang.

    Hvilke forbedringer kan jeg gjøre på dette treningsprogrammet her? (Grunnen til at jeg lurer er at jeg har laget programmet selv, og er redd for å bli skeivtrent, glemme muskler o.l) Føler skuldre og nakkemusklene mine ligger litt bak i mengde muskler.

    Sider:
  • 1
  • Øvelsene du gjør feil

    Trening13.12.2019254

    Disse typiske fallgruvene bør du unngå.
    Michael Sullivan (23) fra Irland var et mobbeoffer.

    Kosttilskudd - bruker du for mye?

    Kosthold11.12.201944

    Hvor mye kosttilskudd bruker du egentlig?
    Progresjon er viktig for å få resultater av treningen.
    Dette er 500 kcal!