Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 1  Kosthold / Kosttilskudd / PWO under diett? på: 20. august 2017, 15:24
    Skal for første gang prøve meg på en diett. For å få ned fettprosenten.

    Bør man bruke PWO under dette, eller ikke ?
    Isåfall, hvilken?

    Takk på forhånd for svar  Smiley
    2  Kosthold / Kosttilskudd / Pre-kaged & In-kaged på: 09. juli 2017, 21:04
    Noen som har prøvd dette?
    Erfaringer?

    https://no.bodybuilding.com/store/kaged-muscle/pre-kaged.html

    https://no.bodybuilding.com/store/kaged-muscle/in-kaged.html
    3  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Bcaa på: 31. mars 2016, 22:04
    Tull å tøys woot
    4  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: N.O Explode 3.0 på: 30. mars 2016, 20:35
    Men under trening kan jeg bruke bcaa? Kanskje bare ikke fullt så mye..
    5  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: N.O Explode 3.0 på: 30. mars 2016, 19:47
    Takk for et utfyllende og bra svar   Wink
    Hva tenker du om bcaa? Bør dette og tas i tillegg? Aldri brukt det før, kun litt forskjellige PWO, så blir spennende å få prøve noe nytt!
    6  Kosthold / Kosttilskudd / N.O Explode 3.0 på: 29. mars 2016, 13:02
    Hei!
    Noen som har erfaringer med N.O Explode 3.0?
    Denne inneholder aminosyrer og creatine. Spørsmålet er.. :
    Trenger man ta BCAA i tillegg? Og ettersom det er creatine i den, bør det tas i sykluser, og creatine utenom er unødvendig?

    Håper på raskt svar sv noen som kan dette  Smiley
    7  Generelt / Åpent forum / Musikk på: 20. desember 2015, 15:27
    Sikkert flere poster, og sikkert gamle.

    Flere som vil dele sine spillelister?

    Her er min https://open.spotify.com/user/1193646522/playlist/6h6aK0TsAhoKsFor6I4zR6
    8  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Kayla Itsines på: 17. november 2015, 13:04
    Nå skal det legges til at jeg er ganske stor og utrent..
    9  Trening / Treningsprogrammer / Kayla Itsines på: 16. november 2015, 20:43
    I fare for å svekke det mannlige kjønn, må jeg spørre.

    Er det noen andre MENN som trener programmene til Kayla Itsines?
    Evt folk som har peiling, for en utrent mann, er vel dette bra trening?

    Håper på svar
    10  Helse & Velvære / Helse og Livsstil / Sv: Fra sofagris til livsglede på: 08. september 2015, 17:33
    Hei Og takk for svar!

    Tankegang har klart mye å si, det vet jeg.
    Jeg har nå holdt på i 3 uker, og spiser Sundt og mindre enn før. Ingen søtsaker og har fått trent 3 ganger i uken.
    Skal veie meg i morgen, noe jeg ser frem til.

    Mitt langsiktige mål er å ligge på 100-105kg med god form til den 11 juli.
    Mitt mellommål er å gå ned 20kg til nyttår. Noe jeg tror jeg vil klare da jeg har endel mage. Kortsiktige mål har jeg med veiing hver onsdag, da jeg kan følge med på hvordan det går, og sikre st jeg går ned 1.3-1.4kg uka.

    Har tenkt litt på slike fettforbrennere og 'boostere' noe å anbefale?
    Kjenner av og til at det kan være vanskelig å komme seg ut, da jeg har full jobb og 3 barn hjemme. Det er på ingen måte noe unnskyldning, men det hadde vært enklere med bare meg alene, så det er også noe å finne ut av. Vi er flinke til å gi hverandre tid til å trene (meg og sambo) men alikavel  Wink
    11  Helse & Velvære / Helse og Livsstil / Fra sofagris til livsglede på: 17. august 2015, 12:16
    Hei!

    Tenkte at jeg muligens kunne få litt råd og motivasjon her  Huh

    Jeg er en kar på 28 år, veier idag 123.8kg og er 190cm over bakken.
    Jeg har et stort ønske om å få endret livsstil og matvaner, samtidig som jeg ønsker en sprekere kropp, mer muskler og ikke minst mindre fett  biggrin

    Jeg jobbet litt med hva jeg spiste 1 Jan - 1 Juni, og gikk da ned 13kg, men disse er kommet på iløpet av sommeren igjen. Jeg vil på sikt melde meg inn i treningssenter, men av tidligere erfaring vil jeg se om jeg klarer å gjøre noe utenom dette først uten at jeg bryter/går lei.
    Tips til hva det kan være?

    Har satt meg et mål som er 1 juni neste år, og ønsker da helst å ligge på rundt 100kg, med en ganske annerledes fysikk og form enn hva jeg har idag.

    Håper på noen innspill her, takk  Smile



    Lars
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!