Visning av honnrposter for Bad-2-da-b1
Sider:
  • 1
  • 1  Treningsforum Crew / Recycle Bin / SV: Prinsesspus's profil m/bilder s.4, 5 og 7 11. mai 2005, 23:04
     Roll Eyes

    ... eg og
    Honnr gitt av : cordura, 12. mai 2005, 12:30
    2  Treningsforum Crew / Recycle Bin / SV: The evolution of JohnBlond - Bilder side 1, 4, 5, 6, 7 22. april 2005, 11:46
    ... har du flere før bilder?

    Sinnsykt imponerende å se forskjellen til i dag  headbang
    Honnr gitt av : 39912, 27. april 2005, 22:58
    3  Kosthold / Kosttilskudd / SV: Karbohydratblokkerer 11. april 2005, 23:57
    Jeg vet at mye av dagens fedme problematikk og sykdommer etterfulgt av dette, kommer av lett tilgangmye usunn mat(produkter) som også er billig. Stort sett alle produktene jeg tenker på er høyraffinerte, karbo- og kaloribomber nesten uten næringsstoffer, KUN masse kjapp energi.
    Er det noen her som tror at mennesker er designet til å innta disse "matvarene" i slike mengder som vi gjør?
     
    I en (for folk flest) travel hverdag hvor man står opp, trykker noen loff skiver med hvitost i trynet, går på jobb og trykker gjerne en baguette i trynet med 0,5 liter cola, så kommer man hjem til norsk husmannskost av poteter og middagspølse (alternativ 2 er Grandiosa eller Toro Lasagne), og til kvelds litt Maarud potetgull  Food... og cola  Drikke
    Har man ekstra dårlig tid en dag, slår man på stortrommen og spanderer hele familien på Mc Donald's... da blir alle happy.
    Hva får barna med seg i matpakken på skolen eller i barnehagen. Flerparten må klare seg med Litago yougurt, loffskiver med Nugatti og cola.

    Er det rart vi bare blir feitere og feitere... ?
    Hva tror du vi spiste for 5000 år siden?


    PS! Jeg forsvarer IKKE "karboblokkere"!!! Jeg er bare oppgitt  Undecided
    Honnr gitt av : HITman, 12. april 2005, 00:09
    4  Treningsforum Crew / Recycle Bin / SV: stå på jenta`s profil 10. april 2005, 11:36
    ja,men det betyr ikke at alle er som deg

    ...alle er heldigvis ikke som deg heller Wink
    Honnr gitt av : Banned4Life, 10. april 2005, 11:37
    5  Treningsforum Crew / Recycle Bin / SV: stå på jenta`s profil 09. april 2005, 14:30
    Dumt hvis det er for godt, da drikker man gjerne alt på en gang 

    haha
    Honnr gitt av : prinsessepus, 09. april 2005, 17:38
    6  Treningsforum Crew / Recycle Bin / SV: stå på jenta`s profil 09. april 2005, 12:30
    Ok, da er det nok i en sammenheng at du ikke drikker melk idet hele tatt. Ta skjønner jeg det Smiley
    Honnr gitt av : DanielP, 09. april 2005, 16:08
    7  Treningsforum Crew / Recycle Bin / SV: Bein er noe tull, bilde s.8 04. mars 2005, 22:08
    Såååå lett kan man lage bevis... her er noen 42 armer.

    Beklager hvis jeg blender dere   Dance
    PS! Er på deff nå !  Kardio
    Honnr gitt av : Stoned, 05. mars 2005, 00:33
    8  Kosthold / Kosthold og Ernæring / SV: Hvor mange kcal er dette? 04. mars 2005, 09:38
    Det spiller vel mindre rolle hvor mange kcal det er? Forutsetningen for å vite kcal, er at du vet nøyaktig hvor mye og hva du spiser.

    Jeg anbefaler deg å bytte ut noen av måltidene, så er ikke behovet for å vite kcal nødvendig så lenge du går opp i vekt Wink

    Mitt forslag:
    *Frokost - Bytt ut Nugattien med tunfisk/kokt skinke eller cottage cheese.
    *Lunsj - Grov kornblanding med melk og banan.
    *Middag 1 - 2x kyllingfileter/storfe/fisk, 2 kopper ris/poteter.
    *Etter trening - 50-100 gram Proteinbar/-shake og 1 banan.
    *Middag 2 - Samme som middag 1.
    *Kvelds - Proteinshake (med casein) eller grove skiver med tunfisk/kokt skinke.

    -MÅ du ha Nugatti spis det etter trening, istedenfor bananen.
    -Ta gjerne litt syltetøy eller bær på cottage cheesen.
    -Ta litt oliven- eller linfrøolje over middagen, etter den er tilberedt. Varmen ødelegger smak og næringsstoffer.

    Lykke til videre Wink
    Honnr gitt av : HITman, 04. mars 2005, 10:50
    Sider:
  • 1
  • 6 spennende matpakker med wraps

    Kosthold21.11.2019649

    Her får du tips til matpakke med wraps.
    Karbonadedeig og kjøttdeig er populære ingredienser i hverdagsmaten.
    Spis mer av denne matvaregruppen for å bygge muskler.
    Speltlomper er i vinden som bare det.
    For deg som er over 40 år bør du gjøre dette for å få fremgang.