Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 1  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Begynnelse på min vekttapsreise, behov for innspill og motivasjon! på: 05. april 2016, 00:22
    Hei! Jeg er en kar på 23 år, er 2 meter på sokkelesten, og veide for 3 uker siden 118kg. Har ikke vært sykelig overvektig, men stor nok til at jeg ikke har vært komfortabel i bar overkropp eller med tettsittende klær på et par år.

    Bestemte meg i begynnelsen av mars for å prøve ut larkarbodiett, og må si jeg er ekstremt overasket over resultatene jeg har sett til nå.
    Har gått ned 7 kilo, og ligger nå på 111kg. Regner med jeg ikke kommer til å ligge på 2kg nedgang i uken over en lengre periode, men ettersom at endringen i vanemønsteret mitt har gått fra halvannen liter med cola om dagen til kunn kjøtt, grannsaker, yoghurt og en sporadisk frukt mot søtsuget, så har jeg sett ganske syke resultater på kort tid.

    Jeg merker imidlertid at kostholdet har lett for å bli ensformig. Pleier å ha enten 2dl naturell yoghurt hvor jeg rører inn litt zero saft for smakens skyld, eller 2 egg og litt bacon til frokost.

    Middag blir som regel enten et godt stykke entrcote med ovnsgratinert brokoli, eller en kyllingfillet med en eller annen form for grønnsaker.

    Kveldsmat ender som opp med rester fra middagen eller litt mer youghurt.

    For å opprettholde motivasjonen og lysten føler jeg at jeg trenger gode tips til hvordan jeg kan variere mer.
    Sider:
  • 1
  • Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
    Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
    Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?