Visning av honnrposter for SkinnyBastard
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Skader og Smerter / Sv: Murlig jeg er overtrent? 18. februar 2007, 13:33
    Så på TV2-sporten at Olaf Tufte sa han trente 8 1/2 time om dagen for litt over en måned siden. Hvordan kan han unngå å bli overtrent. Spiser han veldig mye, eller blir han bare vant til treningsmengden?
    Honnr gitt av : Fudge, 31. mars 2007, 19:33
    2  Generelt / Loggbok Online / Sv: Fred's treningslogg 18. desember 2006, 22:57
    Skulle virkelig ønske jeg kunne tatt fri fra noen fotballtreninger i uka for å satse på å bygge fysikk. Trenger så enormt mye hvile for å gjøre nettopp det! Har veldig lyst til å gjennomføre noen styrke/spenst-programmer.

    Tror jeg setter meg noen mål.

    Mål før sesongstart:

    Teknisk:

    Legge sinnsyke pasninger av voksen klasse.


    Å legge en god pasning er avgjørende i kampsituasjoner, og det er stor etterspørsel etter det. Jeg må regne med å slå titusner av pasninger fram til våren. I tillegg kommer altså skuddfoten og innleggsfoten (som er viktig for meg som kantspiller).
    Som kant er jeg nødt til å være god til å utfordre. Og da må jeg greie å holde stor fart mens jeg får med meg ballen. Trenger å trene på dette på stor bane, og ikke et 5x5m rom(som jeg ofte bruker til teknisk trening).
    Har lyst til å bli bedre til å trikse og finte. Har forresten en triksevideo på VG-nett som jeg og en kamerat sendte inn til en konkurranse (som vi nettopp vant! Cheesy).

    Sammen med dette kommer jeg til å utvikle blikk for spillet, som kommer sammen med treninga av pasninger.

    Selvtillit er noe jeg ikke helt vet hvordan jeg skal trene, men for å lykkes må man tro på seg selv, og det er noe jeg ikke alltid gjør. Derfor pleier jeg å være mye bedre på treninger enn i kamp fordi presset er betydelig lavere.

    Dype knebøy: 110kg Cheesy
    Benkpress: 75kg Cheesy
    Vertikal spenst: 75 cm Cheesy
    Stille lengde: 290 cm Cheesy EDIT: Fant nettopp ut at jeg har misforstått øvelsen. Har ikke testet øvelsen korrekt så jeg setter meg ikke mål her ennå.
    40m: 5.2


    Kommer til å kjøre en masse programmer utviklet for spenst, og bygge mye styrke i beina. Luke Lowery er et geni av en trener, og jeg har fått noen bra programmer fra han gjennom bonuser fra da jeg kjøpte The Vertical Project. Skal gjøre noen styrkeprogrammer også, i tillegg til at jeg allurede har laget en slags mix av The Vertical Project og 5x5 (i knebøy) for å bli mer eksplosiv OG sterkere. Ovenfor står det en liste med produkter som skal være med på å utvikle min hurtighet og spenst. Jeg skal ta en runde på Proteinfabrikken og hamstre litt for noen måneder med bl.a ZMA, Carbogen, Aminogen (?), 100% Whey Sjokolade( har bare hatt jordbær og det har hvert like brekkene hver gang), x-ce mex, d-ribose og Super Omega. Skal også få kjøpt en pakke over nettet som inneholder 500 sider med 18 sprintprogrammer fra verdens beste styrke -og hurtighetstrenere. Medisinballer er jeg nødt til å få tak i samt et vektbelte (ikke vektbelte til tunge løft, men vektbelte som har samme prinsipper som vektvest). Medisinballer kjøper jeg ikke på nettet fordi da jeg skulle til å kjøpe vektbelte sammen med de andre produktene oppdaget jeg at det kostet over 400$  å frakte 15kg.
    Må Bli MYE bedre på hvile og innta riktig kost og tilskudd. Treningsviljen er definitivt tilstede, men må klare å restituere godt nok.


    Honnr gitt av : Noreng, 30. desember 2006, 22:15
    3  Generelt / Loggbok Online / Squats and milk 10. juli 2006, 13:49
    Liten oppdatering (16. mars 2008)

    Morgenvenkt: 68kg
    Høyde: 178cm

    Perser u/ belte
    Benkpress: 4x57,5 Desember 07
    Knebøy:  5x97,5kg på 64kg desember 07, 5x95kg på 61kg mai 07
    Boksknebøy: 5x101kg på 63kg
    Styrkevending fra heng: 67,5kg på 64kg desember
    Markløft: 5x100 (lite trening)
    40m med fallstart: Desember 07: 5.50, Oktober 07: 5.55, April 07: 5.87, September 06: 5.94
    Beep tester: Desember 07: nivå 14 Oktober 07: 13.5, April 07: 13.9, September 06: 13


    Hei Smiley

    Jeg har bestemt meg for å oppdatere treningshverdagen min på denne siden.
    Det kan gi meg bedre motivasjon for å trene mer, i tillegg til at jeg kan få tilbakemeldinger fra dere som leser, samtidig som at jeg får bedre oversikt over hva jeg har trent, hvor mye og hvordan formen min var på den tiden osv.

    Jeg spiller fotball og har veldig lyst til å bli bedre.
    Mine beste sider som fotballspiller er teknikk, smidighet og jeg slutter ikke å løpe selv om jeg er sliten. Jeg håper på at hurtighet snart blir en av mine beste sider også. Jeg er på rett vei Grin



    personlige opplysninger
    alder: 15 (født i 90) og blir 16 i år.
    vekt: 55kg
    høyde: 1.73( vokser fortsatt)

    beste løft og andre øvelser
    advarsel:
    er ikke så sterk - men jeg øker stadig i alt Smiley

    Benkpress: 49 kg ble tatt for en uke siden - mål:55kg+ etter sommer Edit: Dette var en hjemmlagd benk med sofaputer. Var vel god for 45 på en ordentlig benk :p
    Knebøy: 8x75kg ble tatt igår - mål:90 kg etter sommer - Dette var knebøy med forferdelig teknikk. Litt under 90 grader, krum rygg, blikk nedover.
    militærpress: trener med 24 kg Edit: sittende
    40m: er ikke sikker på hvor fort jeg løper, men håper på å være rundt 5.5 etter sommeren med lasermåling. Da blir jeg definert som "rask". Tipper jeg ligger på rundt 5.8 eller noe.
    Vertikal spenst: 60cm - mål 65cm etter sommer
    stille lengde: 270cm - mål: over 2.75cm etter sommer Eit: Dette var feilmålt Cheesy Jeg trodde man skulle komme lengst mulig med beina, mens overkroppen lå en meter bak Cheesy


    For å være ærlig så har jeg trent styrke i 2 1/2 år, men mye av og på, spesielt de 2 første årene. Ble bare av og til da:) Det siste halvåret har vært ganske bra med styrke, men det er den siste 1 1/2 måneden som har blitt noe mer seriøs trening.


    Treningsformer som jeg  bruker i programmet:


    teknikk - alt som har med fotballferdigheter å gjøre: skudd, ballkontroll, pasninger osv. - dette er det viktigste, men må trene teknikk mer enn jeg gjør.
    hurtighet: viktig i fotball. Jeg trener sprint, som regel distanser fra 10-40m. løper også i motbakke.
    Spenst: det blir ofte 2-3 spenstøkter i uka.
    Styrke: Viktig i fotball. Det påvirker også eksplosiviteten i musklene. trener beina 1-2 ganger i uka og har 2-3 økter for overkroppen. Benkpress blir prioritert.
    Bevegelighet: det er meninga at jeg skal trene dette 3-4 ganger i uka, men blir ofte 2 og kanskje 3.
    Utholdenhet: Dette er veldig viktig i fotball, men jeg er veldig dårlig til å prioritere dette. Har en grei kondis og løper 3000m på under 12 min.

    kosttilskudd:

    kreatin x-ce-me -er litt dårlig til å utnytte dette kosttilskuddet, men tar før og etter styrketrening sammen med d-ribose. Jeg tar en dose på dager der jeg ikke trener styrke.
    Protein: 100% whey. Blir tatt oftere enn før. Etter trening.
    karbohydratpulver: Dårlig til å bruke dette, fordi jeg ikke liker det så godt.
    Tran: - blir ikke hver dag

    Andre matvaner

     - Spiser alltid havregryn til frokost
     - må bli bedre til å spise flere måltider om dagen. Blir ofte bare 4 måltider.

    Honnr gitt av : Schultz-, 26. oktober 2006, 23:28
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!